پاول کیسی و تایگر وودز از جمله نگهبانان قدیمی هستند که راه را به سمت استادان هدایت کردند ورزش ها

[ad_1]

پدر زمان ممکن است از غلبه بحث قبل از استادان با پیشنهاداتی که دوومیدانی و تجهیزات – یا به عبارت دقیق تر ، برایسون دشانبو – با آگوستا ملی می تواند ناراحت باشد. شانزده سال می گذرد که پاول کیسی در جایگاه ششم برای اولین بار در Masters ظاهر شد. تایگر وودز برای اولین بار دو و نیم دهه پیش در آگوستا ملی آگوستا شرکت کرد. هنگامی که دشان با شیاطین نوسان جنگید – باید بگویم نه کاملاً ناموفق – کیسی به بالای میز حرکت کرد و وودز از کنار آن عبور کرد.

کیسی 65 از پنج پرنده و یک عقاب تشکیل شده بود. این نسبت به دور اول مسابقات مستر 2019 یک پیشرفت 16 زمانه بود. در واقع ، آخرین اجرا در زمینه کارنامه قوی او در آگوستا یک ناهنجاری است. مهمترین معیار ، مقام دوم انگلیسی در این مسابقات قهرمانی تابستانی PGA ایالات متحده است. اما جورجیا همیشه در ذهن او بوده است.

کیسی توضیح داد: “این همان چیزی است که من به دنبال آن بودم.” اوایل سال جاری من در مورد لذت نبردن از گلف در طی یک بیماری همه گیر صحبت کردم. من یک واقعیت می دانم که بسیار خوش شانس بودم. من هنوز هم می توانم یک گلف باز حرفه ای شوم و گلف قهرمانی بازی کنم ، اما نمی دانستم بدون طرفداران چگونه خواهد بود. تا الان دوست نداشتم و کمبود انرژی داشتم. من در زمان بازی در گلف تورنمنت کاری یا خیلی کم داشتم.

“در استادان ، اگرچه … این هفته او هنوز هم سر و صدا دارد. در اینجا انرژی و کمی لرزش وجود دارد. بله ، بدیهی است که بسیار کوچکتر از آن است که ما عادت کرده ایم ، اما چیزی در این مکان وجود دارد. من هیجان اینجا بودن را احساس کردم. من هرگز برای شرکت در آزمون Covid خیلی هیجان زده نبودم.

“با سابقه این قهرمانی ، این مسابقات. بنابراین بسیاری از افراد مانند من از اجرای آن خوشحال هستند. این یک درمان است. این همیشه یک لذت واقعی بوده و خواهد بود. “

کیسی در سن 43 سالگی به اولین پیروزی بزرگ خود دست می یابد که زندگی حرفه ای او را به خاک تازه ای می کشاند. وودز در 44 سالگی ششمین کت سبز خود را به کار گرفت. شانس دفاع یک مدافع در این رویداد از بین رفته بود. باورنکردنی است ، اما این فقط دومین دوره مسابقات مستر آزاد زیر 70 سال است.

طبق ارزیابی آرام خود وودز ، “من خوب کار کردم.” با این حال ، وقت آن بود که در ارزش تجربه آگوستا تأمل کنیم. وی افزود: “من فکر می کنم درک نحوه بازی در این زمین گلف بسیار مهم است.” “من خوش شانس بوده ام که در طول زندگی حرفه ای خود با تعداد زیادی از قهرمانان گذشته تورهای عملی زیادی داشته ام و در اوایل کارم توانسته ام در این رویداد پیروز شوم و خودم را خلق کنم تا درک کنم که قرار است هر ساله به اینجا بیایم.

“بنابراین درک نحوه بازی فاکتور مهمی است و این یکی از دلایلی است که من در اوایل کارم جک را دیدم [Nicklaus] خیلی بحث کرد ، من ریموند را دیدم [Floyd] در پایان شغل خود می جنگند ، اکنون برنهارد لانگر و فردی پار همیشه در اواخر شغل خود در اینجا می جنگند. فقط درک چگونگی بازی در این زمین گلف قسمت بزرگی از آن است. “

چهار حفره اول De Chambo شامل دو توپ زمان ، یک کاج کاج ، یک نهر Re ، یک بوته ، یک پنالتی و یک تراشه کرکی بود. دو برابر بیشتر از 14 بودج، پنجم او ، سه راهی به نظر می رسید که ارواح مکنزی و جونز در این بازی حضور دارند. به اعتبار وی – و با تأکید بر سطح استعداد – کالیفرنیایی به حدی تجمع کرد که برای 70 امضا کرد. بیشتر روز را با قلابی می جنگید که اگر می خواست برای کاپشن سبز بجنگد باید از بین برود.

رهبری کیسی دو نفر است: Xander Shafele و Web Simpson. جاستین توماس که فقط 10 سوراخ بازی کرده نیز پنج ساله است. لی وستوود ، هیدکی ماتسویاما ، لویی اوستایزن و پاتریک رید مصادف با 68 مین در وودز بودند.

تاخیر سه ساعته ناشی از رعد و برق پیش بینی شده ، که صبح روز آگوست به درستی اتفاق افتاد ، به این معنی بود که بسیاری از بازیکنان برای تکمیل دور اول خود مجبور به بازگشت بودند. روری مک ایلروی در تمرینات با داستین جانسون ، یکی از بازیکنان ایرلند شمالی ، در سطح سه قرار دارد. توماس سه حفره اول در اعلامیه پرونده را قفل کرد که به درستی مورد علاقه استادان قرار گرفته است. او یک شوت در 10 خطرناک جمع کردج درست قبل از به صدا در آمدن بوق.

اندکی قبل از تأخیر ، جک نیکلاس و گری پلیر وظایف افتتاحیه ای را آغاز کردند. نیکلاوس با حمایت قوی از دونالد ترامپ در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده طوفانی ایجاد کرد. به طور طبیعی ، از برنده اصلی 18 بار سوال شد که آیا شما هیچ اظهار نظر دیگری دارید. طبیعتاً پاسخ وی کوتاه بود. “من فکر می کنم من به اندازه کافی در مورد آن صحبت کرده ام. فکر نمی کنم جایی برای سیاست باشد. “

با این حال ، نیکلاوس ، داستان شیرینی راجع به زمان خود در “لانه کلاغ” ، خانه معمول آگوستا برای بازیکنان آماتور ، در طول “مسترها” 1959 به اشتراک گذاشت. نیكلاوس به یاد می آورد: “ما فیل راجرز ، دین بامان ، وارد وتلاوفر ، تامی آرون و من داشتیم.” “همه ما آنجا ماندیم. اگر تصادفاً به آن نگاه کنید ، برای پنج نفر مکان خیلی بزرگی نیست. یک حمام ، یک دوش. اما همه ما آنجا ماندیم و البته من و فیل در آن زمان آدم های بزرگی خوردیم.

“هواداران مجبور بودند هزینه غذا را دریافت کنند ، بنابراین آنها یک دلار صبحانه ، یک دلار ناهار و دو دلار شام از ما دریافت کردند. من و فیل به طور کلی شب دو استیک داشتیم. آنها دو شب بعد به ما مراجعه کردند و گفتند: “آقایان ، شما از دو استیک سو abاستفاده می کنید ، ما مجبور خواهیم شد هر قطعه 2 دلار از شما هزینه کنیم.” من گفتم: “همه چیز درست خواهد بود.” اوقات راحت تر.

[ad_2]