پاتریک کوین ، خالق سطل یخ ، در 37 سالگی درگذشت | اخبار ایالات متحده

[ad_1]

انجمن ALS و حامیان آن در فیس بوک می گویند ، پاتریک کوین ، که نبرد شخصی وی با بیماری لو گریگ به افزایش فعالیت جمع آوری کمک مالی Ice Bucket Challenge کمک کرد ، هفت سال پس از تشخیص ، در 37 سالگی درگذشت.

کوین ، متولد و بزرگ شده در یونکرز ، نیویورک ، یکی از بنیانگذاران شرکتی بود که بیش از 220 میلیون دلار برای تحقیقات پزشکی در مورد بیماری اسکلروز جانبی آمیوتروفیک (ALS) ، معروف به بیماری لو گریگ ، جمع آوری کرد. وی در 8 مارس 2013 به بیماری ALS مبتلا شد.

ALS روز یکشنبه کوین را به دلیل تبلیغ “بزرگترین شرکت رسانه های اجتماعی در تاریخ” به رسمیت شناخت ، افزود: “چالش سطل یخ” مبارزه با ALS را تسریع کرده و منجر به کشف جدید تحقیقات ، گسترش کمک به افراد مبتلا به ALS و بسیاری دیگر از سرمایه گذاری های دولت در تحقیقات شده است. ALS “.

تسلیت ملکه یکشنبه شب به شبکه های اجتماعی سرازیر شد و بسیاری از توجه وی به این بیماری و نیاز به یافتن درمان ابراز قدردانی کردند. طرفداران وی در فیس بوک گفتند: “ما همیشه از الهام و شجاعت او در مبارزه بی امان با ALS یاد خواهیم کرد.”

انجمن ALS
(sassociation)

(1/4) ما از اینکه پت کوین ، بنیانگذار ALS Ice Bucket Challenge ، در 37 سالگی درگذشت بسیار ناراحت هستیم. در سال 2013 ، بیماری پت “ALS” تشخیص داده شد و همچنان به ارتقا the بزرگترین کمپین رسانه های اجتماعی در طول تاریخ کمک کرد. pic.twitter.com/c5PiZHRZbE


22 نوامبر 2020

چالش سطل یخ در تابستان 2014 در شبکه های اجتماعی گسترش یافت ، زمانی که مردم در سراسر جهان فیلم ها و عکس هایی از آنها را منتشر کردند که سطل آب یخ را بر روی سر خود می اندازند و دیگران را نیز به همین کار دعوت می کنند و از آنها می خواهند به تحقیقات ALS کمک کنند.

طبق مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده ، تقریباً 12000 تا 15000 آمریکایی ممکن است مبتلا به ALS باشند. تخمین زده می شود که 5٪ تا 10٪ موارد ALS ارثی باشد ، اما علت آن ناشناخته است و هیچ درمانی وجود ندارد.

در میان جوایز زیادی که کوین برای افزایش آگاهی در مورد بیماری ALS و ارتقا research تحقیقات انجام داده بود ، نامزدی با همکار فعال ALS ، پیتر فریتس به عنوان مرد مجله Time بود. فریتس سال گذشته ، هفت سال پس از تشخیص ، در سن 34 سالگی درگذشت.

با رویترز



[ad_2]