ویلیام بار: هیچ مدرکی درباره تقلب در رای دهندگان وجود ندارد که بتواند نتایج انتخابات را تغییر دهد ویلیام بار

[ad_1]

ویلیام بار روز سه شنبه گفت که وزارت دادگستری ایالات متحده هیچ شواهدی از تقلب گسترده رای دهندگان پیدا نکرد که نتیجه انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 را تغییر دهد.

اظهارات دادستان کل علی رغم اظهارات مکرر دونالد ترامپ مبنی بر سرقت انتخابات و امتناع وی از تسلیم شدن به رئیس جمهور منتخب جو بایدن.

اندکی پس از انتشار نظرات ، گزارش استخر کاخ سفید گفت که دادستان کل در ساختمان مشاهده شده است.

ترامپ بلافاصله توضیحی نداد. اما رودی جولیانی و جنا الیس ، وکلای مبارزات انتخاباتی در بیانیه ای گفتند: “با نهایت احترام به دادستان کل کشور ، به نظر می رسد نظر وی از تخلفات اساسی و شواهد کلاهبرداری سیستمی اطلاع و تحقیق ندارد.”

بار در مصاحبه با آسوشیتدپرس اظهار نظر کرد. وی گفت که وکلای ایالات متحده و نمایندگان اف بی آی در حال بررسی شکایات و اطلاعات بودند ، اما هیچ مدرکی یافت که بتواند نتایج انتخابات را تغییر دهد.

بار گفت: “تا امروز ما تقلبی به این بزرگی ندیده ایم كه بتواند نتیجه دیگری در انتخابات داشته باشد.”

بار یکی از داغترین متحدان رئیس جمهور بود. وی پیش از انتخابات بارها اظهار داشت كه رای گیری از طریق پست می تواند در معرض تقلب در هنگام شیوع ویروس كرونا باشد زیرا آمریكایی ها از رفتن به پای صندوق های رای ترسیده اند.

ماه گذشته ، بار دستورالعملی را به وکلای ایالات متحده صادر کرد که به آنها اجازه داد “اتهامات اساسی” مربوط به بی نظمی در رای گیری را قبل از تصویب انتخابات تحت تعقیب قرار دهند ، علی رغم اینکه در آن زمان هیچ مدرکی از کلاهبرداری گسترده وجود نداشت.

این تفاهم نامه به دادستان ها فرصت داد تا سیاست آژانس را دور بزنند. اندکی پس از استرداد وی ، رئیس ارشد اداره مبارزه با جرم اعلام کرد که به دلیل این یادداشت از سمت خود کناره گیری خواهد کرد.

تیم ترامپ به رهبری جولیانی ادعای توطئه گسترده دموکرات ها برای پرتاب میلیون ها رأی غیرقانونی به سیستم – بدون مدرک و شواهد را دارند.

آنها چندین پرونده قضایی را به ایالات در جبهه های جنگ وارد کردند و ادعا کردند که در بعضی مکان ها ناظران چریکی دید کافی کافی ندارند و بنابراین باید یک اتفاق غیرقانونی رخ دهد.

این پرونده های قضایی بارها و بارها از جمله توسط قضات منصوب جمهوری خواهان رد شده است. جمهوری خواهان در برخی از ایالت های میدان جنگ ترامپ را دنبال کرده و ادعاهایی بدون پشتوانه مطرح کرده اند.

ترامپ علیه این انتخابات صحبت کرد ، اگرچه دولت خودش گفت که این انتخابات امن ترین انتخابات در تاریخ بود. وی اخیراً به دولت اجازه داد انتقال به بایدن را آغاز کند ، اما تاکنون از پذیرفتن باخت خودداری کرده است.

مشکلاتی که ترامپ و متحدانش به آن اشاره کرده اند ، نمونه ای از انتخابات است: مشکلات در امضاها ، پاکت نامه های پنهان کاری و تمبرهای پستی در برگه های رای گیری که از طریق پست ارسال می شود و همچنین احتمال از دست دادن یا از دست دادن تعداد کمی از آرا نادرست.

وکیل سیدنی پاول داستان های خیالی درباره بازنگری سیستم های انتخاباتی ، درباره سرورهای آلمانی که اطلاعات مربوط به رای گیری در ایالات متحده و برنامه انتخاباتی ایجاد شده در ونزوئلا را “به دستور هوگو چاوز” – رئیس جمهور ونزوئلا که در سال 2013 درگذشت – کشف کرده است.

پاول پس از تهدید به “منفجر کردن” جورجیا با بیانیه “کتاب مقدس” در دادگاه ، از تیم ترامپ حذف شد.

بار گفت: “یك ادعا وجود داشت كه این یك كلاهبرداری سیستمی است و این ادعایی وجود دارد كه ماشین آلات اساساً برای تحریف نتایج انتخابات برنامه ریزی شده اند. و [Department of Homeland Security] و DoJ این را فهمید و تاکنون چیزی برای توجیه آن ندیده ایم. “

بار گفت مردم استفاده از سیستم عدالت کیفری فدرال را با اتهاماتی كه باید در دعاوی مدنی مطرح شود اشتباه می گیرند. به گفته وی ، ابزار رسیدگی به چنین شکایاتی بازرسی از بالا به پایین توسط مقامات ایالتی یا محلی خواهد بود ، نه وزارت دادگستری.

بار گفت: “روند رو به رشد استفاده از سیستم عدالت کیفری به عنوان نوعی راه حل پیش فرض وجود دارد و مردم آنچه را که وزارت دادگستری می خواهد بیاید و” تحقیق کند “را دوست ندارند.”

وی گفت که اول از همه باید دلیلی وجود داشته باشد که عقیده داشته باشد برای بررسی جرم ضروری است.

“بیشتر ادعاهای کلاهبرداری بسیار خاص شرایط خاص یا موضوعات یا رفتارهای خاص است. آنها اتهامات سیستمی نیستند و متلاشی شده اند. آنها گفتند که آنها شکست خورده اند. “برخی از آنها گسترده بودند و به طور بالقوه می توانستند چندین هزار رای کسب کنند. آنها تحت نظر بودند.”

جولیانی و آلیس اصرار داشتند که آنها “حداقل در شش ایالت شواهد زیادی راجع به رأی گیری غیرقانونی جمع آوری کردند” و شاهدان زیادی داشتند که به جنایات ارتکابی در ارتباط با تقلب در رای دهندگان بیعت کردند.

آنها گفتند: “تا آنجا که می دانیم ، با وزارت دادگستری با کسی مصاحبه نشده است” ، افزودند: “با این حال ، ما همچنان از طریق قوه قضائیه و مجالس قانونگذاری ایالت به جستجوی حقیقت خواهیم پرداخت.”

چاک شومر ، سناتور دموکرات نیویورک و رهبر اقلیت سنا در کنفرانس مطبوعاتی بار با خشکی گفت: “حدس می زنم او بعدی باشد که اخراج می کند.”

ستون نویس محافظه کار بیل کریستال توییت کرد زبانی که جولیانی و آلیس باید از بار و وزارت دادگستری شکایت کنند.

“و از آنجا که رودی و آلیس وکیل کمپین ترامپ هستند و بار وکیل دولت ترامپ است ، پرونده را می توان ترامپ علیه ترامپ نامید. این می تواند پایان مناسبی برای کل سیرک باشد. “

در یک چرخش سورئال دیگر ، سناتور جمهوریخواه رون جانسون از ویسکانسین خواستار این شد که بار “شواهد خود را به همه نشان دهد که هیچ کلاهبرداری گسترده ای صورت نگرفته است.”

در ضمن مثل ترامپ به توییت ادامه داد گابریل استرلینگ ، یکی از مقامات ارشد جورجیا ، خواستار توقف وی شد.

“الهام بخشیدن از مردم برای ارتکاب اعمال خشونت آمیز را متوقف کنید. شخصی صدمه خواهد دید ، شخصی تیرباران خواهد شد ، کسی کشته خواهد شد و این اشتباه است. این درست نیست ، “او گفت.

استرلینگ ، رئیس سیستم رای گیری در دفتر وزیر خارجه گرجستان ، به دلیل تهدیدات از پلیس در اطراف خانه محافظت می کند. وی گفت: یک تکنسین در یکی از شهرستان ها گفت که باید به جرم خیانت به دار آویخته شود و همسر وزیر امور خارجه “تهدیدهای جنسی” دریافت کند.

تنش ها در جورجیا زیاد است ، جایی که در دو دوره انتخابات دور دوم در ژانویه مشخص می شود که کدام حزب سنا را کنترل می کند. این ایالت که معمولاً به جمهوری خواهان رأی می دهد ، از جو بایدن در رقابت های ریاست جمهوری حمایت کرد.



[ad_2]