ویرپول به ما می گوید که از ماشین لباسشویی معیوب Hotpoint استفاده کنیم پول

[ad_1]

هفته گذشته ، ماشین لباسشویی Hotpoint من دچار نقص در قفل درب شد ، پس از آن در خروجی سوخت. من یک فرم فراخوان را در Whirlpool پر کردم و تماس گرفتم بلافاصله برای جایگزینی است.

من و همسرم در بهزیستی کار می کنیم. همسرم یک لباس فرم دارد که باید بعد از هر شیفت آن را بشوید و ما نیز در یک قلعه محلی (ولز) هستیم و اجازه نداریم با خانواده های دیگر مخلوط شویم.

من به “گرداب” نیاز فوری توضیح دادم ، اما کارکنان بسیار بی ادب و تحقیر بودند. به من گفتند در 20 سالگی از ماشین استفاده کنC ، که برای شستشوی قالب به اندازه کافی بالا نخواهد بود و بیمه خانه ما را باطل می کند زیرا می دانیم محصول معیوب و قابل اسقاط است.

ویرپول پیشنهاد داده است که هفته ها یا شاید ماه ها طول می کشد تا جایگزینی را انتخاب کنم. او هیچ راه حلی ارائه نمی دهد و غرامت اضافی نمی پردازد. من دارم از دست می دهم که چه کاری انجام دهم من ماهها بدون وقفه سخت کار کرده ام و این می تواند مرا از پا درآورد. چگونه یک شرکت می تواند با مصرف کنندگان اینگونه رفتار کند؟

CL ، Cwm ، بلن گونت

ما همچنان ایمیل های مشابهی را از خوانندگانی دریافت می کنیم که از زمان فراخوان که در ژانویه آغاز شده است ، قادر به تهیه دستگاه جایگزین نبوده اند. با توجه به نیاز به شستشوی منظم قالب ، تحت تأثیر فوریت پرونده شما قرار گرفتیم. ماهها انتظار غیر قابل قبول است.

پس از مداخله ما ، ویرپول قرار گذاشت که چند روزی به یک مهندس مراجعه کند و یک تحویل جایگزین ترتیب داده شد.

Whirlpool می گوید: ”ما از تأخیری که این مشتری تجربه کرده بسیار متاسفیم. از آن زمان ، ما در حال تماس و تهیه ماشین لباسشویی جدید هستیم. “

از 265000 مشتری که تاکنون مدل مبتلا را ثبت کرده اند ، ظاهراً 93٪ به طور کامل برطرف شده اند. هر خواننده ای با ماشین لباسشویی Hotpoint یا Indesit که نمی داند لوازم خانگی بخشی از فراخوان است می تواند به وب سایت مراجعه کند یا با شماره 0800 316 1442 تماس بگیرد.

سرانجام…

خواننده ج از لستر خبرهای خوبی وجود دارد. “در اواسط ماه اکتبر ، من و همسرم برای 2-2 نوامبر کلبه ای را در کلبه های نورفولک رزرو کردیم. ما با وعده “کتاب اطمینان” دلگرم شدیم که اگر محدودیت های دولت اجازه رفتن به ما را نمی دهد ، می توانیم رزرو مجدد کنیم ، کوپن دریافت کنیم یا بازپرداخت کامل را دریافت کنیم. روز یکشنبه ، اول نوامبر ، او یک ایمیل با لغو ارسال کرد. ما بازپرداخت کاملی را که روز بعد در حساب کارت اعتباری ما نشان داده شد انتخاب کردیم. وقتی بسیاری از آژانس های مسافرتی معطل می شوند و یا حتی از بازگشت پول به مشتریان خودداری می کنند ، احساس کردیم که کلبه های نورفولک مستحق دریافت اعتبار در جایی که لازم بود هستند. “

ما از ایمیل استقبال می کنیم اما نمی توانیم به صورت جداگانه پاسخ دهیم. برای ما از طریق آدرس ایمیل [email protected] ایمیل ارسال کنید. شماره تلفن روز را وارد کنید. ارسال و انتشار کلیه نامه ها منوط به شرایط و ضوابط ما است: http://gu.com/letters-terms

[ad_2]