ویروس کرونا ویروس در جنوب شرقی انگلیس ترس از محاصره سوم را افزایش می دهد | اخبار جهان

[ad_1]

یک ویروس کرونا ویروس جدید ، که به سرعت در جنوب شرقی انگلیس در حال گسترش است ، ترس از اینکه این کشور در سال جدید مجبور به محاصره سوم ملی شود را افزایش داده است.

دکتر خوان بیرنی ، معاون مدیر آزمایشگاه زیست شناسی مولکولی اروپا ، گفت که اگرچه ویروس ها به طور منظم جهش یافته اند ، اما فشار اخیر باعث نگرانی دانشمندان شده است.


“چه زمانی رشد وجود خواهد داشت [of a virus]، همیشه برخی از گونه ها در حال رشد هستند و برخی از آنها کوچک می شوند. این بار نگرانی دانشمندان این است که یک سویه کاملا متفاوت وجود دارد. این چند جهش متفاوت است و آنها در جنوب شرقی انگلیس به شدت در حال رشد هستند. ”او روز شنبه به بی بی سی امروز گفت.

گرچه دشوار است که بگوییم آیا عامل جدید عامل افزایش ویروس کرونا در منطقه است یا خیر ، بیرنی گفت “داده ها در آن جهت است” ، افزود که “بیشتر دانشمندان فکر می کنند انتقال این سویه جدید سریعتر انجام می شود.”

با این حال ، ویروس ممکن است با جهش ویروس کمتری داشته باشد ، به این معنی که “می تواند سریعتر منتقل شود اما باعث بیماری های کمتری شود”.


مشخص نیست که آیا واکسن آکسفورد / آسترا زنیکا ، که توسط نهادهای نظارتی مورد ارزیابی قرار می گیرد ، در برابر سویه جدید م effectiveثر است یا خیر ، اما بیرنی گفت که همه واکسن های ویروس کرونا در انگلیس در برابر تمام سویه های در گردش آزمایش شده اند.

روز جمعه ، بوریس جانسون جلسه ای اضطراری با وزرا برای رسیدگی به مسائل مربوط به تنش ها برگزار کرد.

گزارش ها حاکی از آن است که تنش ها می تواند منجر به محدودیت سفر بین جنوب شرقی و سایر کشور شود ، به ویژه انتظار می رود کریسمس سفر به انگلیس را افزایش دهد ، اما وزرا جمعه شب اصرار داشتند که هیچ برنامه ریزی قطعی برای این کار صورت نگرفته است.

طبق اسکای نیوز ، کمیته مشاوره علمی اضطراری دولت (سیج) قرار است روز دوشنبه برای بحث در مورد تشدید محدودیت های سطح سوم تشکیل جلسه دهد.

دبیر سابق بهداشت و رئیس کمیسیون انتخابات سلامت جرمی هانت گفت که اوضاع “بسیار جدی” است و می تواند دولت را مجبور به تغییر سیاست در جلسات کریسمس کند.

“اگر آنها نمی خواهند قانون را تغییر دهند ، با مشاوره ای که به مردم می دهند ، قابل درک تر هستند و بدیهی است که مخلوط کردن خانه ها در داخل خانه توصیه نمی شود ، مگر اینکه دلیل خیلی خوبی برای آن وجود داشته باشد ، به عنوان مثال ، یکی از اعضای خانواده نگران است که این می تواند آخرین کریسمس آنها باشد “.

هانت گفت که “قضاوت” اینکه آیا محاصره جدیدی در انگلیس و اسکاتلند در سال جدید لازم است دشوار است ، و نرخ انتقال در شمال انگلیس را “بر روی چاقو” توصیف کرد.

وی گفت: “در شمال شرقی و شمال غربی ، سطح عفونت در حال افزایش است ، اما هنوز هم بسیار پایین تر از حد عفونت است.” “به نظر می رسد فشار جدید به شدت در جنوب گسترش نیافته است.”

با این حال ، وی گفت اگر انگلیس بخواهد دوباره در سال جدید وارد سیستم شود ، باید در سطح سطح تجدید نظر شود.

“ما باید بررسی کنیم که چه اتفاقی می افتد که مانع می شویم. بعضی اوقات ، حتی اگر آن را مسدود کننده بنامیم ، برای کنترل ویروس کافی نیست. “

“مهمترین چیز این است که ما بسیار نزدیک به پایان هستیم. بحثی که ما در تابستان درباره کنترل آزادی برگزار کردیم اکنون واقعاً ناچیز است. در پایان ماه فوریه و مارس هنوز امیدواریم که اکثر افراد آسیب پذیر واکسن بزنند. ما واقعاً در آخرین مراحل این نبرد هستیم. “

ولز قوانین جدیدی را از شب کریسمس اعلام کرده است ، در میان افزایش موارد در این هفته ، از جمله تعطیلی مغازه هایی که اهمیت زیادی ندارند ، و مکان های پذیرایی قرار است در ساعت 6 عصر روز کریسمس بسته شوند. در 28 دسامبر محدودیت های شدیدتری برای اختلاط در خانه ، زندگی در خانه ، اوقات فراغت و مسافرت تحت محدودیت های جدید “سطح 4” وجود دارد.

[ad_2]