ویروس کرونا ویروس جدیدی که کریسمس را لغو کرده است اخبار

[ad_1]

روز گذشته ، بوریس جانسون جلسه اضطراری Cobra را برای بررسی ظهور گزینه جدید Covid برگزار كرد كه باعث توقف پروازهای انگلیس به كشورهای جهان از جمله اسپانیا ، ایتالیا ، كانادا ، هند و هنگ كنگ شد. فرانسه 48 ساعت مرز با انگلیس را بسته است ، به این معنی که هیچ کامیون یا کشتی قادر به ترک بندر دوور نیست.

Health Guardian Editor ، سارا بوزلی، حرف زدن با راشل همفری درباره آنچه هنوز درباره گزینه می دانیم ، گفته می شود 70٪ بیشتر از نسخه های قبلی منتقل می شود. اکنون بیش از 60٪ از عفونت های جدید در لندن را تشکیل می دهد. مشاور ارشد علمی دولت ، پاتریک والانس ، گفت هیچ شواهدی مبنی بر کشنده تر بودن این سویه ویروس وجود ندارد. اما انتقال سریعتر به معنای موارد بیشتر است که می تواند منجر به بستری شدن در بیمارستان و مرگ بیشتر شود. روز دوشنبه ، پروفسور نیل فرگوسن ، عضو گروه مشاوره ای دولت در زمینه ظهور پاتوژن های تنفسی جدید و جدید (Nervtag) ، گفت که داده های اولیه حاکی از این است که این گزینه می تواند کودکان را به طور موثرتری آلوده کند ، اگرچه هیچ علتی مشخص نشده است.

بوریس جانسون روز دوشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی مجازی در خیابان 10 داونینگ صحبت کرد


عکس: تولگا آکمن / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ

پشتیبانی از The Guardian

گاردین از نظر سرمقاله مستقل است. و ما می خواهیم روزنامه نگاری ما همچنان باز و در دسترس همه باشد. اما ما به طور فزاینده ای به خوانندگان خود برای تأمین بودجه کار خود نیاز داریم.

پشتیبانی از The Guardian

[ad_2]