ویروس کرونا ویروس: جانسون با خیزش توری ها بر سر برنامه سختگیرانه انگلیس روبرو شد | اخبار جهان

[ad_1]

بوریس جانسون قبل از طرحی برای جایگزینی محاصره فعلی در انگلیس با یک سیستم سختگیرانه سه لایه محدودیت های Covid ، با چالش جدی خود روبرو شده است. 70 نماینده محافظه کار گفته اند که بدون دیدن تجزیه و تحلیل هزینه و سود ، از رژیم جدید حمایت نخواهند کرد.

در نامه ای به نخست وزیر ، که مقیاس ناآرامی ها را در تورها نشان می دهد ، نمایندگان گروه تازه احیا شده کوید گفتند که دولت باید ثابت کند که محدودیت های جدید “باعث نجات جان بیشتر از هزینه های آنها خواهد شد”.

روز دوشنبه ، جانسون انتظار می رود که به نمایندگان مجلس بگوید که محاصره انگلیس را در 2 دسامبر پایان می دهد ، از جمله اینکه خانواده ها چگونه می توانند برای کریسمس با خانوارهای مختلف مخلوط شوند.

به عنوان بخشی از برنامه زمستانی Covid ، انتظار می رود مناطق بیشتری در بالاترین سطح اقدامات واقع شوند و سعی دارند ویروس را تحت کنترل داشته باشند. برخی از سطوح برای اطمینان از پیشرفت حاصله در حصر تقویت خواهند شد ، اگرچه 10 پوند هنوز چگونگی تغییر این اقدامات را بیان نمی کند.

محدودیت های جدید ملی قرار است از روز پنجشنبه پس از رای گیری نمایندگان مجلس در انگلیس اعمال شود و حداقل تا 2 دسامبر ادامه خواهد داشت.

چرا می توانم از خانه خارج شوم؟

  • برای مراقبت و آموزش کودک که در آن به صورت آنلاین ارائه نشده است.
  • اگر نمی توانید این کار را در خانه انجام دهید ، به محل کار خود بروید.
  • فعالیت های خارج از منزل یا با اعضای خانواده است یا با یک نفر از خانه دیگر.
  • به تمام دلایل و قرارهای پزشکی.
  • برای جلوگیری از آسیب ها و آسیب هایی مانند خشونت خانگی.
  • کمک به افراد آسیب پذیر یا داوطلب شدن.
  • مواد غذایی و کالاهای ضروری را بخرید.
  • برای دیدن افرادی که در حباب پشتیبانی شما هستند.
  • در صورت جدایی والدین ، ​​کودکان همچنان می توانند بین خانه ها حرکت کنند.

دولت می گوید این لیست جامع نیست و سایر دلایل مجاز برای ترک خانه بعداً مشخص می شود. افراد می توانند به دلیل خروج از خانه بدون دلیل قانونی از پلیس جریمه شوند.

آیا خانواده های مختلف می توانند در داخل خانه مخلوط شوند؟

خیر ، فقط در صورتی که آنها بخشی از حباب پشتیبانی “انحصاری” نباشند که به فرد اجازه می دهد با میزبان دیگری ملاقات و ارتباط برقرار کند.

والدین مجاز هستند در زمانی که کودک 13 ساله نیست ، حباب های مراقبت از کودکان را برای اهداف غیررسمی مراقبت از کودکان با خانواده دیگری ایجاد کنند.

آیا خانواده های مختلف می توانند در خارج از خانه مخلوط شوند؟

مردم مجاز به ملاقات با یک نفر از خانوار دیگر در مکانهای عمومی و بازی در مناطق عمومی باز که باغ خصوصی نیستند ، ورزش می کنند.

آیا می توانم در مراسم خاکسپاری ، عروسی یا مراسم مذهبی شرکت کنم؟

تا 30 نفر همچنان می توانند در مراسم تشییع جنازه شرکت کنند و ذخیره سازی سنگ و پراکندگی خاکستر می تواند تا 15 مهمان ادامه یابد.

مراسم عروسی و مشارکت مدنی ممنوع است ، مگر در “شرایط استثنایی”. اماکن مذهبی باید بسته باشد ، به جز خدمات داوطلبانه ، نمازهای فردی و سایر فعالیت های ممنوع.

آیا می توانم تعطیلات به انگلستان یا خارج از کشور بروم؟

بیشتر سفرهای بین المللی ممنوع خواهد بود. از تعطیلات در خانه معافیتی وجود ندارد. این بدان معناست که افراد نمی توانند در سطح بین المللی و یا به انگلیس سفر کنند مگر اینکه در حال کار ، تحصیل یا سایر استثناهای قانونی باشند.

کدام شرکتها تعطیل می شوند؟

همه چیز به غیر از مغازه ها و م institutionsسسات آموزشی لازم ، که شامل مهد کودک ها ، مدارس و دانشگاه ها است ، بسته خواهد شد.

زمینه های سرگرمی نیز باید بسته شود. بارها ، رستوران ها ، و سالن های داخلی و خارجی مجبور هستند یک بار دیگر درهای خود را ببندند.

با این وجود خدمات حمل و نقل و تحویل کالا همچنان مجاز بوده و ساخت و تولید باز خواهد ماند.

والدین همچنان می توانند به مراقبت از كودكان ثبت شده و سایر فعالیتهای مراقبت از كودكان دسترسی داشته باشند ، درصورتی كه برای والدین توانایی كار وجود داشته باشد. برخی از خدمات جوانان ممکن است به کار خود ادامه دهند ، مانند کارهای فردی جوانان ، اما بیشتر باشگاه های جوانان باید درهای خود را ببندند.

خدمات عمومی مانند مراکز کار ، دادگاه ها و دفاتر ثبت احوال باز خواهند ماند.

از ورزش های دسته جمعی سازمان یافته ، هیچ گونه معافیتی وجود ندارد. این ورزش نخبه مجاز است مانند اکنون ، از جمله مسابقات فوتبال لیگ برتر ، پشت درهای بسته ادامه یابد.

آرون والالاکر

البته زمان تعطیلی اجباری میخانه ها و رستوران ها در ساعت 22:00 افزایش خواهد یافت ، اما به مردم یک ساعت اضافی فرصت داده می شود تا نوشیدنی ها و غذایی را که از قبل خریداری کرده اند به پایان برسانند.

ریشی سوناک ، صدراعظم روز یکشنبه در پاسخ به س onالی در برنامه BBC1 “اندرو مار” ، گفت: “قطعاً همان چیزی است که ما در حال بررسی آن هستیم”. وی گفت: “همانطور كه ​​آموخته ایم ، یكی از كارهایی كه ما توانسته ایم انجام دهیم این است كه داده بدست آوریم ، ببینیم چه چیزی كار می كند و بفهمیم كجا می توان كارها را بهبود بخشید.”

پیش بینی می شود کابینه این طرح را یکشنبه پیش از اعلام جانسون به پارلمان ، مورد بحث و بررسی قرار دهد.

محاصره ویروس کرونا در انگلیس

پیش از این ، در نامه ای به 70 قانونگذار ، که توسط 14 همکار محافظه کار نیز امضا شده بود ، به جانسون گفته شد که این سیستم چند طبقه “زندگی مردم را با هزینه های هنگفت پزشکی و اقتصادی به شدت آسیب می زند.”

آنها نوشتند: “ما نمی توانیم به حمایت از این روش ادامه دهیم تا زمانی که دولت محدودیت های پیشنهادی توسط 2 دسامبر را نشان دهد ، بر کاهش انتقال Covid تأثیر می گذارد و جان بیش از هزینه های خود را نجات می دهد.

“برای این منظور ، دولت باید تجزیه و تحلیل کاملی از محدودیت های پیشنهادی را به صورت منطقه ای منتشر کند تا نمایندگان مجلس بتوانند تأثیر محدودیت های سلامتی را که برای Covid اعمال نمی شود ، و همچنین تأثیر بی شک بر معیشت را با مسئولیت ارزیابی کنند.”

اگر نمایندگان هفته آینده نمایندگان به این طرح رأی دهند ، تقاضا جانسون را با احتمال نامناسبی برای حساب كردن در آرا votes حزب كارگر ترک می كند.

سوناک درمورد ایده تجزیه و تحلیل هزینه و سود ، گفت که بعید است. وی روز یکشنبه در برنامه Sky’s Sophy Ridge گفت: “دقیق بودن در ارزیابی تأثیر خاص محدودیت هفتگی بسیار دشوار است.”

“آنچه هفته آینده مشاهده خواهید کرد هنگامی که ما یک نمای کلی از هزینه ها داشته باشیم ، همراه با آن مجموعه ای از برآورد های دفتر مسئولیت بودجه خواهد بود … که تنش و استرس فوق العاده ای را که اقتصاد ما تجربه کرده است ، نشان می دهد ، از دست دادن شغل شما ذکر می کنید. پیش بینی هایی که اتفاق خواهد افتاد ، درست است و ما درست است که ما افراد درگیر را در نظر بگیریم زیرا بهترین روش مبارزه با ویروس را باور داریم. ”

وزرا قبلاً روشن كرده اند كه انتظار می رود در فصل تعطیلات محدودیت هایی اعمال شود. روز دوشنبه ، گروه مشاوره تحقیقات اضطراری دولت (Sage) قرار است مطالعاتی را منتشر کند که نشان می دهد اقدامات در سیستم چند طبقه قبلی به اندازه کافی قوی نبوده است.

کلوم سمپل ، استاد بهداشت کودکان و پزشکی از بیماری های اپیدمی در دانشگاه لیورپول ، در Ridge گفت که خبرهای خوبی در مورد سطح عفونت و تعداد موارد وجود دارد.

وی اظهار داشت: در سراسر کشور شاهد کاهش موارد در جامعه هستیم و در مناطقی که قبل از محاصره به سطح 3 رسیده اند ، هم اکنون شاهد تغییر تدریجی در پذیرش بیمارستان ها هستیم و به زودی شاهد تعداد مرگ و میرها نیز خواهیم بود.

گزارش ها حاکی از آن است که بر اساس این طرح ، ممکن است به چندین خانواده اجازه داده شود تا در فاصله 22 و 28 دسامبر به کریسمس برای دیدن عزیزان خود به یک “حباب” واحد بپیوندند.

روز پنجشنبه ، دولت تعیین می کند که در هر منطقه چه سطحی قرار داشته باشد و نمایندگان باید چند روز قبل از شروع به کار در 2 دسامبر ، برای تصویب سیستم جدید رأی دهند.

خوشبینانه ، در صورت تأیید واکسن Covid توسط نهادهای نظارتی ، می توان در آستانه محدودیت های بهاری محدودیت ها را کاهش داد ، این اجازه را می دهد تا ماه آینده قبل از اجرای برنامه واکسیناسیون گسترده تر در سال جدید گسترش یابد.

این برنامه ها زمانی ظهور کردند که دولت اعلام کرد ظرف 28 روز از آزمایش مثبت Covid-19 در روز شنبه ، 341 نفر جان خود را از دست داده اند و در نتیجه 54626 نفر در انگلیس کشته شده اند.

[ad_2]