ویروس کرونا در انگلیس به صورت زنده: بوریس جانسون از تعطیلی قلعه بعد از کریسمس در انگلیس خودداری کرد | سیاست

[ad_1]

میشل بارنیر هشدار داد که “چند ساعت” قبل از معامله تجاری با انگلیس پس از Brexit باقی مانده است ، زیرا هر دو طرف در “لحظه حقیقت” ایستاده اند.

با آغاز مذاکرات امروز ، بارنیه گفت که او فرصت دارد تا پایان دوره انتقالی در 31 دسامبر به موقع توافق کند ، اما گفت که مسیر دستیابی به موفقیت “بسیار باریک” است.

اخطار او پس از آن آمد بوریس جانسون به رئیس کمیسیون اروپا گفت ، اورسولا فون در لاینکه اتحادیه اروپا برای دستیابی به توافق قبلی باید “به طور قابل توجهی” موقعیت خود را در مورد شیلات تغییر دهد.

اتحادیه اروپا مهلت آماده شدن توافق را تا عصر روز یکشنبه تعیین کرده است تا اعضای پارلمان اروپا فرصت کافی برای تصویب آن را داشته باشند ، در حالی که به مجلس عوام هشدار داده شده است که ممکن است برای رای دادن به توافق با عجله از تعطیلات کریسمس برگردد.

بارنیه به پارلمان اروپا در بروکسل گفت: “این لحظه حقیقت است.”


اگر می خواهیم این توافقنامه از 1 ژانویه لازم الاجرا شود ، زمان بسیار کمی و فقط چند ساعت دیگر برای انجام مفید این مذاکرات باقی مانده است. فرصتی برای توافق وجود دارد ، اما مسیر دستیابی به چنین توافقی بسیار محدود است.

مذاکره کننده ارشد اتحادیه اروپا گفت که “با شما صادق بود ، صمیمی و صمیمی” وقتی گفت نمی تواند نتیجه “آخرین خط مذاکرات مستقیم داخلی” را بیان کند

نخست وزیر و فون در لاین گفتگوهای عصر را جمع بندی کردند. رئیس کمیسیون اروپا اذعان کرد که “اختلافات بزرگ” بین طرفین باقی مانده است ، و تأکید کرد که “غلبه بر آنها بسیار دشوار خواهد بود”.

پس از سخنرانی ، جانسون گفت که او به فون در لاین گفت که “زمان کوتاه است و موقعیت اتحادیه اروپا باید به طور قابل توجهی تغییر کند.” داونینگ استریت گفت نخست وزیر هشدار داده است که “به احتمال زیاد” توافق صورت نخواهد گرفت مگر اینکه اتحادیه مواضع خود را تغییر دهد.

بوریس جانسون
(BorisJohnson)

من صحبت کردم با vonderleyen امشب در گفتگوهای بین انگلیس و اتحادیه اروپا ، تأکید کرد که زمان کوتاه است و موقعیت اتحادیه اروپا باید به طور قابل توجهی تغییر کند.

اینجا بخوانید: https://t.co/FJsfdFAX2z pic.twitter.com/Bf9ZzukxKj


17 دسامبر 2020

این توافق نامه به “شرایط بازی برابر” نزدیک شد تا اطمینان حاصل شود که هیچ یک از طرفین نتواند رقابت ناعادلانه داشته باشد ، با نقض استانداردهای زیست محیطی ، حقوق کارگران یا یارانه های دولت ، اما سیاست شیلات همچنان یک مانع بزرگ است.

جانسون هشدار داد كه انگلیس “نمی تواند شرایط را بپذیرد” اگر نتواند دسترسی به آبهای خود را كنترل كند و سهمیه ماهیگیری خواهد داشت كه “صنعت خود را بسیار بدتر می كند” ، سخنگوی 10 پوندی گفت.


موقعیت اتحادیه اروپا در این زمینه به سادگی معقول نبود و برای توافق لازم است که به طور قابل توجهی تغییر کند.

همکار بارنیه در شماره 10 ، لرد فراست ، هشدار داد که پیش از آغاز مذاکرات در بروکسل ، پیشرفت “مسدود” به نظر می رسد.

دیوید فراست
(@ DavidGHFrost)

وضعیت امروز در مذاکرات ما با اتحادیه اروپا بسیار جدی است. به نظر می رسد پیشرفت مسدود شده است و زمان در حال اتمام است. نخست وزیر BorisJohnson نگرانی خود را در مورد وضعیت رئیس کمیسیون ابراز داشت vonderleyen امشب https://t.co/wTOGrvXbWT


17 دسامبر 2020

وزیر کابینه وزیران ، مایکل گاو، که مسئول برنامه ریزی دولت بود ، روز پنجشنبه گفت که احتمال توافق “کمتر از 50٪” است.

وی به کمیته Brexit Commons گفت که “نتیجه محتمل” این است که دوره انتقال در 31 دسامبر بدون توافق به پایان برسد.



[ad_2]