ویروس کرونا در انگلیس به صورت زنده: بوریس جانسون گفت در صورت ارائه برنامه زمستان Covid ، سطح جدید سخت تر از قبل خواهد بود | سیاست

[ad_1]

هنگامی که در تاریخ 2 دسامبر قلعه ملی چهار هفته ای در سراسر انگلستان به پایان رسید ، مغازه های غیر مسکونی در همه مناطق ممکن است بازگشایی شوند ، همچنین سالن های ورزشی ، آرایشگاه ها و سایر مراکز مراقبت شخصی ، و دستورالعمل رسمی ماندن در خانه در حال پایان است. “قانون شش” مجدداً برای جلسات بیرونی اعمال می شود.

در سطح 1 ، قانون شش هم در خانه و هم در فضای باز یکسان خواهد بود ، به افراد خانواده ها اجازه می دهد یکدیگر را در داخل خانه ببینند. در سطح 2 و 3 ، چنین جلساتی فقط در خارج از منزل مجاز است و هیچ اختلاط داخلی وسایل خانه به جز آرامش مورد انتظار برای قوانین کریسمس انجام نمی شود.

عبادتگاه ها نیز افتتاح می شوند و در محدودیت های محلی عروسی مجاز است. تعداد محدودی از تماشاگران از نظر اجتماعی نیز در مسابقات ورزشی داخل سالن و فضای باز پذیرفته می شوند ، هرچند در سطح سختگیرانه تری نیستند.

برای مشاغل مهمان نوازی سطح 2 ، الکل فقط با یک “وعده غذایی قابل توجه” قابل ارائه است ، در حالی که در سطح 3 باید همه میخانه ها ، رستوران ها و کافه ها جدا از تحویل یا تحویل بسته شوند.

داونینگ استریت همچنین تغییر زمان بسته شدن قبلی بارها و رستوران ها در ساعت 10 شب را تأیید کرد. در عوض ، آنها باید ساعت 10 شب خدمات را متوقف کنند ، اما افراد می توانند تا ساعت 11 شب بمانند تا هنگام عزیمت متزلزل شوند و از ازدحام جلوگیری کنند.

برای فعالیتهای ورزشی در فضای باز در سطح 1 می تواند حداکثر 4000 نفر یا 50٪ از ظرفیت معمول را جمع کند ، هر کدام که کمتر باشد ، در حالی که در سطح 2 این تعداد 2000 نفر یا 50٪ از حد معمول است ظرفیت. هنگام برگزاری برنامه های داخلی ، سقف 1000 نفر است.

[ad_2]