ویروس کرونا در انگلستان زندگی می کند: بیش از 500 مرگ و میر جدید در مرگ و میر ناشی از کوید گزارش شده است. لندن سوم می شود سیاست

[ad_1]





16:40

بیش از 500 مورد مرگ بر اثر ویروس کرونا در انگلیس گزارش شده است

به روز شده





16:29

وقتی انگلیس از طریق سیستم سطح Covid-19 حرکت می کند ، برای یک زوج یورکشایری که همه چیز برای آنها آسان است متاسف شوید.

شیلا هربرت و همسرش فیلیپ از شهر زیبا اوتلی در خانه در طبقه دوم و باغ خود – در طبقه سوم زندگی می کنند.

شیلا ، 74 ساله ، گفت: “همه این یک رمز و راز بزرگ است” ، توضیح داد که خانه آرام 18 ساله آنها در بن بست روی یک لوله آب ساخته شده است که مستقیماً زیر باغ آنها جریان دارد و یک کانال آب زیرزمینی به عنوان مرز رسمی بین غرب یورکشایر و یورکشایر شمالی.

“خانه ما در هاروگیت و باغ ما در لیدز است. فرهنگ از باغ من عبور می کند. در واقع ، دقیقاً در گوشه کنسرواتوار قرار دارد. “او به یک روزنامه محلی گفت.

تحت محدودیت های ایالتی ، این بدان معنی است که اگرچه در سطح 2 یک زن و شوهر باید بتوانند در باغ خود با مردم ملاقات کنند ، اما در سطح 3 آنها ممنوع هستند.

به روز شده





16:05

آینده موزه ، که داستان شگفت انگیز “پدر ایمونولوژی” انگلیس را روایت می کند ، در معرض تعطیل است زیرا در بحران کوید مجبور به بسته شدن شد و با عدم اطمینان در مورد نحوه کار در جهان پس از همه گیری مواجه است.

خانه خانوادگی سابق ادوارد جنر در گلوسترشایر از ماه فوریه بسته شده است و تصمیم گرفته شده است که آن را تا بهار بسته نگه دارد ، به این معنی که بیش از یک سال هزینه ورودی لازم را از دست می دهد.

حامیان خانه دکتر جنر ، که خود را زادگاه واکسیناسیون می دانند ، توجه به کنایه مربوط به بحران مالی را در یک سال که موضوع بسیار مهم است ، جلب کرده اند.

مدیر موزه اوون گوور گفت که کارهای جنر در سال 2020 مورد توجه جدیدی قرار گرفته است. وی گفت: “اما متأسفانه ما مجبور شدیم در را برای آن ببندیم.”





16:04

کارشناسان صحت آزمایش بزاق کوید -19 را زیر سوال می برند

آزمایش بزاق Covid-19 ، که به عنوان بخشی از برنامه آزمایش انبوه ایالت برای کارگران NHS انجام می شود ، بر اساس برآورد رسمی ، فقط 13٪ از افراد با سطح پایین ویروس را از بین می برد ، نه 91٪. کارشناسان

دو عضو انجمن آماری سلطنتی یک کارگروهی که روی صحت آزمونهای کووید کار می کند ، نتایج و نحوه ارزیابی آنها را زیر سوال برد.

پروفسور جان دیکس از دانشگاه بیرمنگام و پروفسور شیلا برد ، که قبلاً در بخش آمار زیستی MRC در دانشگاه کمبریج کار می کردند ، خاطرنشان می کنند که هنگامی که سطح ویروس در افراد پایین است ، آزمایش ها عملکرد ضعیفی دارند ، که اغلب در افراد بدون علائم وجود دارد.

آنها می گویند این اختلاف به این دلیل است که از نمونه های “طرح دار” در ارزیابی استفاده شده است – بزاق که ویروس در آزمایشگاه به آن اضافه شده است. این نمونه های ساخته شده به طور م byثر با آزمون مطابقت داشتند ، اما نمونه های “واقعی” از افراد با فرم بدون علامت کوید مطابقت نداشت.





16:02

مردم ولز اصرار داشتند از سفر به انگلیس برای خرید و نوشیدن نوشیدنی خودداری کنند





15:43

به روز شده





15:27

به دلیل تلاش اخیر برای بدست آوردن پول برای تشویق تعطیلات ، اولین سینما از بیش از 150 سینما آخر هفته در انگلیس افتتاح می شود ، اما برادران وارنر قصد دارد فیلم های جدیدی از جمله “تپه شنی” و دنباله بعدی “ماتریکس” را با نمایش تئاتر بعدی پخش کند سال تهدید به احیای گیشه گیشه بعد از کوید است.

استودیوهای هالیوود در هنگام شیوع همه گیر شروع به بستن سالن های نمایش برای آزمایش نسخه های دیجیتالی کردند و باعث خشم صاحبان تئاتر شد که ماه ها به یک مدل منحصر به فرد انحصاری روی صفحه بزرگ امیدوار بودند تا بتوانند سرمایه آنها را تأمین کنند.

اقدام برادران وارنر بی سابقه است. تمام 17 فیلمی که او سال آینده اکران می کند ، از “خودکشی ها” و “گودزیلا علیه کنگو” تا “تام و جری” ، اولین بار در سینماهای HBO Max پخش می شوند.

این شرکت این تصمیم را به عنوان یک برنامه سالانه ، محدود به ایالات متحده ، برای به حداکثر رساندن سود توصیف کرد ، زیرا پیش بینی می شود همه گیری Covid حضور چشمگیر فیلم ها را در آینده قابل پیش بینی کاهش دهد.

بقیه استودیوهای هالیوود تقریباً مطمئناً به دنبال اتخاذ برنامه های مشابه هستند که در صورت موفقیت ، لحظه ای را شکسته که پدیده پخش جهانی مدل فیلم سنتی را شکسته است.

به روز شده





14:45

به روز شده





14:44





14:25





14:04

گروه بانکی لویدز جابجا می شود از سال 2021 ، 700 کارمند در حال انجام تکالیف درسی هستند ، که نشان می دهد بانک های بزرگی از راه دور کار می کنند ، حتی اگر نامزدهای واکسن شاهد پایان محدودیت های Covid باشند.

بزرگترین وام دهنده انگلستان – به دلیل همه گیر بودن 50،000 از 65،000 کارمندی که از خانه کار می کنند – به طور موقت حدود 1000 کارگر را از هالیفاکس ، لویدز و بانک اسکاتلند به تیم های خدمات مشتری منتقل کرده است تا با افزایش تقاضا در مناطق مواجه شوند. مانند تلفن بانکی و چت های ویدئویی در طی همه گیر شدن.

گاردین می داند که حدود 700 کارمند به نیروی کار دائمی منتقل می شوند و این بزرگترین بخش کارگران لویدز است که تاکنون به مشاغل خانگی منتقل شده است.

به روز شده





14:03

وزرای دولت باید سیاسی کردن واکسن Covid-19 را متوقف کنند رئیس گروه تحقیقاتی پیشرو گفت: با افتخار اینکه اولین کسی است که مجوز آن را صادر کرده است.

هایدی لارسون، مدیر لندن پروژه اطمینان از واکسن (VCP) گفت که دولت باید بر ایجاد پشتیبانی از Jabba تمرکز کند ، در غیر این صورت اعتماد و اطمینان مردم انگلیس را از دست می دهد.

لارسون گفت: “من فکر نمی کنم به نفع دولت است که بدون ساختن خاک بیشتر عجله کند.” “متاسفانه ، به نظر می رسد اعلامیه ها از نظر سیاسی بیشتر انجام می شود.

“پیام -” ما اولین نفر در جهان هستیم که به آنجا رسیده ایم “- ممکن است پیامی برای کشورهای دیگر باشد ، اما اگر مردم پشت سر شما نباشند مهم نیست.”

لارسون ، یک انسان شناس ، گفت که او فکر نمی کند مردم انگلیس در برابر استفاده از واکسن Covid صریح باشند ، اما با اعلام مجوز ، وزرا باید توضیح دهند “از حالا تا آوریل به نظر می رسد”.

«[We need] برنامه بلند مدت ، اخبار گام به گام نیست. شرح کامل داستان بسیار مهم خواهد بود. “

به روز شده





13:42

به روز شده

[ad_2]