ویروس کرونا در انگلستان به طور زنده: آمار و ارقام آزمایشی کاهش شدید موارد مثبت را تأیید می کند

[ad_1]

به روزرسانی های اخیر: تعداد تست های مثبت در هفته منتهی به 25 نوامبر 28٪ نسبت به هفته قبل کاهش یافته است. جاناتان ون تام می گوید افراد ممکن است به واکسیناسیون منظم نیاز داشته باشند

  • وان تام می گوید خیلی زود است که بدانیم آیا یک طرح واکسیناسیون مجدد نیاز است
  • گاوین ویلیامسون: انگلیس “کشوری بهتر از هر کشور”
  • جاسوسان اینترنتی شبکه توزیع واکسن Covid “زنجیره سرد” را هدف قرار می دهند
  • سطح A و GCSE “در انگلیس لغو نخواهد شد”
  • ویروس کرونا – آخرین به روزرسانی ها

14.06 GMT

قوانین جدید سفر برای ولز (نگاه کنید به 22/13) توسط محافظه کاران مورد انتقاد قرار گرفته است و آنها می گویند این بدان معناست که پس از ممنوعیت نوشیدن مشروبات الکلی در شب میخانه در ولز در جمعه شب ، مردم به آن طرف مرز برای نوشیدنی به انگلیس می روند.

دارن میلار، وزیر سایه سایه ، گفت:

در حالی که هرگونه رفع محدودیت سفر بین ولز و انگلیس مورد استقبال قرار گرفته است ، اما بدون شک این خبر نمکی را بر زخم های صنعت مهمان نوازی ولز خواهد مالید.

میخانه ها ، کافه ها و رستوران های ولزی فردا از ساعت 18:00 مشروبات الکلی را در محل کار خود ممنوع می کنند و بسیاری از مشتریان آنها به منظور لذت بردن از غذا در انگلیس ، سفارشی و پول نقد خود را به آن طرف مرز منتقل می کنند.

13.49 GMT

در روز دوشنبه ندیم سیو، وزیر واکسیناسیون جدید ، پیشنهاد کرده است که بارهایی مانند سالن های سینما نیاز دارند که مشتریان نشان دهند واکسن ویروس کرونا دارند. سیو اشاره کرد که دولت آن را تأیید خواهد کرد ، البته روز دیگر مایکل گاووزیر كابینه اصرار داشت كه این سیاست دولت نیست.

در ایرلند شمالی رابین سوان، وزیر بهداشت ، گفت که مدیر محلی دسترسی مردم به سایت ها را فقط به دلیل واکسینه شدن آنها منع کرده است. وی با ارائه شواهد به کمیته بهداشت مجمع ، گفت که آرلین فاستر ، اولین وزیر ، و میشل اونیل ، معاون اول وزیر ، با او توافق کردند که نباید از افرادی که واکسن نمی زنند ، کاری که کسانی که سکته می کنند ، جلوگیری شود. او گفت:

در مورد پیوند دریافت واکسن با برخی دسترسی به تفریح ​​یا حتی ورود به شبکه های اقتصادی و تجاری و مواردی از این قبیل ، این هدف سیاسی یا دپارتمان یا مجریان من نخواهد بود.

ما هیچ کنترلی و نفوذی بر این شرکتهای بین المللی نداریم. من فکر می کنم در واقع یک شرکت هواپیمایی قابل توجهی وجود دارد که اکنون نشان می دهد که نشانه قبلی یا گواهینامه قبلی مبنی بر اینکه شما واکسن زده اید شرایطی برای ادامه پرواز است.

چه افراد دیگری که در حیطه اختیارات ما نیستند و چه در صلاحیت ما نیستند ، اقدامی انجام می دهند ، این چیزی نیست که ما به عنوان هدف سیاست ، پیش ببریم.

ادامه خواندن …

[ad_2]