وکیل گفت: بریتنی اسپیرز دیگر وقتی پدرش عهده دار مسئولیت پدرش باشد دیگر صحبت نخواهد کرد موسیقی

[ad_1]

وکیل وی روز سه شنبه در دادگاه گفت: بریتنی اسپیرز از پدرش می ترسد و تا زمانی که قدرت بر او قدرت داشته باشد کار خود را از سر نمی گیرد.

قاضی دادگاه عالی لس آنجلس ، برندا پنی ، از درخواست جیمز اسپیر از ایفای نقش اصلی وی در دادگستری محافظه کار که به مدت 12 سال بر زندگی و حرفه دخترش نظارت داشت ، خودداری کرد ، همانطور که ساموئل اینگهام سوم ، وکیل بریتنی اسپیرز طی جلسه دادرسی جنجالی درخواست کرد. اما قاضی گفت که او به پیشنهادات آینده برای تعلیق یا برکناری فوری آن ، که اینگهام قصد دارد طرح کند ، رسیدگی خواهد کرد.

اینگم به قاضی گفت: “مشتری من به من گفت که او از پدرش می ترسد.” “اگر پدرش کار حرفه ای او را ادامه دهد او دیگر بازی نمی کند.”

این ستاره پاپ از اوایل سال 2019 در یک تعطیلات نامحدود در کار بوده است.

وویان لی تورین ، وكیل جیمز اسپیرز ، از آنچه از نظر وی شهرت ایده آل وی به عنوان محافظه كار دخترش بود ، دفاع كرد و مبلغ خودش را از بدهی و بیش از 60 میلیون دلار خارج كرد.

ثورین ادعا کرد که خرابی ناشی از حذف آن همان آسیب را به او وارد می کند که سیستم تعلیق برای جلوگیری از آن طراحی شده است.

وی گفت: “من اعتقاد ندارم که شواهد زیادی برای حمایت از تعلیق مشتری من وجود دارد.”

تورین همچنین به اظهارات اینگم در مورد رابطه پدر و دختر به عنوان شایعات غیر قابل قبول اعتراض کرد.

قاضی تصویب کرد که شرکت اعتماد “Bessemer Trust” اکنون به عنوان پدر محافظه کار در املاک Spears عمل خواهد کرد ، که خواننده درخواست کرد.

بیشتر وکلای دادگستری به همراه والدین بریتنی اسپیرز در جلسات تلفنی و کنفرانس ویدیویی شرکت کردند. ستاره پاپ به هیچ وجه حضور نداشت.

هنرستان ، که در بسیاری از ایالات ایالات متحده سرپرستی نامیده می شود ، در سال 2008 آغاز شد که اسپیرز با سلامت روان خود ، اغلب در انظار عمومی دست و پنجه نرم می کرد. ترتیبات معمولاً محدود به افرادی است که توانایی تصمیم گیری در مورد تصمیم گیری شخصی به شدت کاهش یافته اند و قرار است موقتی باشند ، اما اسپیرز 38 ساله بیش از آنچه تصور می کرد تحت کنترل دادگاه باقی مانده است.

روز سه شنبه ، اینگهام او را “محافظه کاری بسیار کارآمد” خواند که شایسته حداقل توجه به اقداماتی است که پدرش انجام می دهد و وی از ارائه آنها امتناع ورزیده است. اینگم گفت که اسپیرز مدت زیادی با پدرش صحبت نکرده است.

تورین استدلال کرد که پدر و دختر با هم ارتباط برقرار نکردند زیرا اینگم مانع این کار شد.

بریتنی اسپیرز اذعان داشت که حفاظت از آن هنگام آغاز کار ضروری بود و احتمالاً زندگی حرفه ای او را نجات داد و او تقریباً در طول زندگی خود چه در ملا public عام و چه در دادگاه سکوت کرد و وكیل وی بیشتر به عنوان یك ناظر بی طرف عمل می كرد.

اما از ماه اوت ، خواستار شفافیت بیشتر مراحل مخفی دادگاه و حتی اعلام حمایت خود از هواداران ، که به طور فزاینده ای در اعتراضات و پیام های آنلاین درخواست می کنند ، کسانی که آنها را اداره می کنند ، علناً به دنبال انتخاب افرادی هستند که بر آن قدرت دارند. باید # بریتنی رایگان.

ده ها هوادار مانند هر جلسه استماع اسپیرز در مقابل دادگاه در مرکز شهر لس آنجلس تظاهرات کردند و چندین نفر با ماسک صورت #FreeBritney در دادگاه نشستند که به دلیل قوانین قرارگیری ویروس کرونا مورد توجه قرار نگرفتند.

اعتراض طرفداران بریتنی اسپیرز در لس آنجلس ، کالیفرنیا ، در تاریخ 10 نوامبر.



اعتراض طرفداران بریتنی اسپیرز در لس آنجلس در تاریخ 10 نوامبر. عکس: Ring Chiu / ZUMA Wire / REX / Shutterstock

در بیشتر وظایف محافظه کارانه جیمز اسپیرز نه تنها از نظر مالی دخترش بلکه از نظر شخصیت نیز محافظه کار بود که به او قدرت زیادی در تصمیم گیری های زندگی اش می داد. سال گذشته ، وی با استناد به سلامتی موقتاً از این نقش کناره گیری کرد و از بریتنی اسپیرز خواسته شد که جایگزین موقتی خود را برای جودی مونتگومری برای همیشه تغییر دهد.

در اسنادی که خواستار تعلیق جیمز اسپیرز بود ، بریتنی اسپیرز گفت که او قصد ندارد با Bessemer Trust به عنوان یک محافظه کار کار کند و این به معنای “حفظ کنترل عملکرد کامل بر دارایی ها ، کتاب ها و گزارش های او با وجود مخالفت های بریتنی است.” .

وی همچنین به این واقعیت اشاره کرد که وی اخیراً به او خبر نداده است که مدیرش استعفا داده و او مدیر جدیدی را منصوب کرده است.

وکلای جیمز اسپیرز استدلال کردند که با انتصاب مدیر بازرگانی جدید ، وی فقط تداوم تجارت دخترش را حفظ می کند و کار خود را به عنوان محافظه کار انجام می دهد و هیچ شرط قانونی برای اطلاع از مراحل کار او ندارد.

وکلای وی گفتند که “تنها انگیزه عشق بی قید و شرط به دخترش و تمایل شدید به محافظت از او در برابر کسانی است که سعی می کنند از او سو advantage استفاده کنند.”

بیشتر جلسات در کنسرواتوار اسپیرز برای عموم بسته بود و جلسات دادرسی روز سه شنبه را با نگاهی اجمالی به یک درام خانوادگی که در پشت صحنه رخ داد ، تبدیل کرد.

مادر بریتنی اسپیرز و همسر سابق جیمز اسپیرز ، لین اسپیرز که مجاز است به عنوان یک طرف علاقه مند در آن شرکت کند ، از طریق وکیل خود گفت که دخترش را نمی توان مجبور کرد که به خواسته های نامعقول پدرش عمل کند و روابط آنها را “سمی” خواند.

وكیل گلدستون ن جونز گفت: “لین از اینكه همه چیز به این مرحله رسیده است دلشكسته بود.”

جونز گفت: لین اسپیرز هیچ تمایلی به شوهر سابق خود ندارد ، اما معتقد است که “زمان آن رسیده که همه چیز را از نو شروع کنیم” و او را برکنار کنیم.

جونز گفت: “اختلافات در خانواده ها امری غیرمعمول نیست ، اما این یک خانواده معمولی نیست.”

[ad_2]