وکلای دادگستری گفتند که جیسلین مکسول می خواست شوهرش را “برای محافظت از او” طلاق دهد جیسلین ماکسول

[ad_1]

طبق آخرین پرونده دادگاه فدرال منهتن که در دادگاه فدرال منهتن تشکیل شد ، آخرین استدلال گیسلین مکسول سوسیالیست انگلیسی با وثیقه در پرونده قاچاق انسان ادعا کرد که او و همسرش در مورد طلاق گفتگو کردند تا “از او محافظت کنند … از عواقب وحشتناک مرتبط با آن”. . .

ماکسول از زمان دستگیری در تاریخ 2 ژوئیه به اتهام دست داشتن در قاچاق دختران کم سن و سال توسط جفری اپستین ، سرمایه دار بی آبرو ، در زندان بود. ماکسول هنگامی که حلقه دوستان و همکاران قدرتمند خود را در سراسر جهان تربیت کرد ، از نزدیکان اپشتین بود.

همسر ماکسول ، تاجر اسکات بورگرسون ، بارها در جلسات دادرسی صحبت کرده است و وکلا و دادستان ها از ازدواج برای بحث در مورد شخصیت او استفاده کرده اند.

در 14 دسامبر ، وکلای ماکسول از قاضی آلیسون ناتان خواستند تا وی را با قرار منع تعقیب 28.5 میلیون دلار آزاد کند و بازداشت اجباری با نظارت الکترونیکی فراهم شد. در این درخواست ، وکلای ماکسول به دلیل عدم فرار وی در صورت آزادی ، به ازدواج وی اشاره کردند.

وکلا در بیانیه ای نوشتند: “برای فرار خانم ماکسول ، او مجبور است شوهرش را ترک کند.” “در حقیقت ، تمام اقداماتی که خانم ماکسول از زمان دستگیری اپشتین و قبل از اولین جلسه دادرسی وثیقه انجام داده است ، برای محافظت از شوهرش در برابر آزار و اذیت ، آسیب اقتصادی و خطر جسمی طراحی شده است.”

چند روز بعد ، دادستان ها در دادخواست ها گفتند که صحبت از طلاق است ، با این استدلال که این ازدواج برای نگه داشتن ماکسول در ایالات متحده کافی نیست.

پس از دستگیری ، ماکسول به مقامات گفت که “شوهرش را طلاق می دهد” ، دادستان گفت ، با این استدلال که “اظهارات ضد و نقیض متهم در مورد وضعیت روابطشان ، ادعای وی مبنی بر اینکه رابطه ازدواج او را تضعیف می کند ، خدشه دار می کند.

در دادخواست جدید چهارشنبه ، وکلای ماکسول با ارائه اطلاعات به روز در مورد بحث طلاق ، سعی در تقبیح خواسته های دادستان داشتند.

آنها نوشتند: “قبل از دستگیری ، خانم ماکسول و همسرش در مورد ایده طلاق به عنوان راهی دیگر برای ایجاد فاصله بین خانم ماکسول و همسر و همسرش برای محافظت از وی در برابر عواقب وحشتناک مرتبط با آن بحث کردند”

آنها افزودند: “با این حال ، برای چندین هفته پس از دادرسی اولیه وثیقه ، او و همسرش هیچ دلیلی برای ادامه بحث در مورد طلاق نداشتند ، که در وهله اول هیچ یک از آنها نمی خواستند.”

پس از دستگیری اپستین و متعاقب آن مرگ در زندان در آگوست 2019 ، کانون توجه رسانه ها ، ماکسول 58 ساله شد که با مشاهدات ادعایی در سراسر ایالات متحده و جهان ، محل سکونت وی مورد حدس و گمان قرار گرفت. این معما وقتی آشکار شد که در اوایل سال جاری نیروی انتظامی به یك خانه بزرگ در روستاهای نیوهمپشایر یورش برد و وی را دستگیر كرد.

[ad_2]