وکلای دادگاه تجدید نظر می گویند ، جانی دپ “دادرسی عادلانه ای دریافت نکرد” | جانی دپ

[ad_1]

وکلای ستاره هالیوود گفتند که جانی دپ “دادرسی عادلانه ای دریافت نکرد” و حکم دادگاه عالی که گفته بود او به همسر سابق امبر هرد حمله کرده و او را از ترس برای زندگی ترس داده است “اشتباه است.”

این مرد 57 ساله با استناد به “مدارک غیرمستند” مبنی بر حمله وی به هورد 34 ساله در طول رابطه آنها از ستون “سان” سردبیر اجرایی آن ، دن ووت شکایت کرد و وی را “ضرب و شتم همسر” توصیف کرد.

در یک حکم اولیه ماه گذشته ، قاضی نیکول ادعای دپ را رد کرد و گفت صاحب روزنامه های نیوز نیوز ثابت کرد که مقاله “اساساً” است.

با خاتمه پرونده افترا دپ ، نیکول دریافت که 12 مورد از 14 مورد خشونت خانگی ادعایی توسط NGN صورت گرفته است. قاضی گفت: دپ “هرد” را از ترس جان خود “قرار داد”

وکیل دپ ، دیوید شربورن ، از دادگاه تجدیدنظر خواست در صورت اجازه تجدیدنظر در مورد تصمیم نیکول ، “تصمیم را لغو و دادگاه جدیدی را تعیین کند”. در اسنادی که روز پنجشنبه در دادگاه تجدیدنظر ثبت شد ، وکلای دپ استدلال کردند که تصمیم نیکول “به وضوح خطرناک است”.

تیم حقوقی دپ ادعا می کنند که نیکول “علی رغم اهمیت قوام به عنوان در نظر گرفتن شهادت شاهد ، هیچ تجزیه و تحلیل کافی از حساب متغیر خانم هرد انجام نداده است.”

شربورن ، نیکول گفت ، “به این نتیجه رسید که متقاضی به جرم حمله جدی جسمی ، بی اعتنایی و حتی اعتراف نکردن خانم هرد در شهادت خود غیر واقعی بوده است ، بدون تأیید سوابق خود بر اساس شواهد مستند و شهادت شهود دیگر و هیچ یافته ای مبنی بر اینکه وی به این شاهدان اعتقاد نداشته است. “

شربرن افزود: پذیرش غیر انتقادی وی از توصیف او درباره وقایع به وضوح خطرناک است.

وکیل همچنین استدلال کرد ، “نتیجه ای که از ارزیابی کلی قضاوت به دست می آید این است که (آقای قاضی نیکول)” قربانی “را پیدا کرد اما قادر به ارائه تحلیل لازم برای توضیح یا اثبات این نتیجه گیری نبود.

“علاوه بر این ، وی شواهد مربوط را مستثنی كرد ، نادیده گرفت یا آنها را رد كرد و آنها را به عنوان موضوعات بی ربطی كه به طور قابل ملاحظه ای خانم هورد را تضعیف كرد ، نادیده گرفت ، نتیجه گیری های غیرمستند انجام داد و نتوانست ارزیابی كند كه آیا اظهارات وی می تواند در برابر بررسی دقیق مقاومت كند.

“قاضی نتوانست با مراجعه به شواهد مستند ، عکس ها ، سوابق یا موارد دیگر اعتماد به نفس وی را به درستی ارزیابی کند.”

شربرن در پایان اظهار داشت: “این یک تصمیم کاملاً عمومی بود که توسط یک قاضی اتخاذ شد ، نتیجه گیری های ویرانگری راجع به جرایم فوق العاده سنگین و نتایج گسترده تری برای عموم مردم ، به ویژه برای قربانیان یا کسانی که به اشتباه به جرم خشونت خانگی متهم شده اند ، داشت. »

وی افزود که در چنین شرایطی مهم است که یک فرایند تجدیدنظر موثر داشته باشید.

[ad_2]