ون موریسون به دلیل ممنوعیت پخش موسیقی زنده در ایرلند شمالی Covid شکایت کرد | ون موریسون

وان موریسون روز سه شنبه گفت که وان موریسون دولت ایرلند شمالی را به دلیل “كاملاً ممنوعیت” موسیقی زنده در اماكن دارای مجوز به دلیل محدودیت در گسترش ویروس کرونا در دادگاه به چالش خواهد كشید.

وكیل جو رایس گفت كه ترانه سرا از ایرلند شمالی ، كه چندین آهنگ اعتراض آمیز علیه قوانین Covid-19 در ماه های اخیر منتشر كرده است ، از دادگاه عالی بلفاست می خواهد كه در این سیاست تجدید نظر كند.

رایس گفت: “ما برای به چالش کشیدن ممنوعیت موسیقی زنده در اماکن دارای مجوز در ایرلند شمالی مجوز دادرسی را خواهیم گرفت.” “ما هیچ اطلاعات علمی و پزشکی معتبری نمی دانیم که این ممنوعیت خاص را توجیه کند … و ما می خواهیم آن را در دیوان عالی کشور به چالش بکشیم.”

انگلیس ، کشوری که بیشتر در اروپا تحت تأثیر ویروس قرار گرفته است ، در حال مبارزه با سومین و کشنده ترین موج خود است که متهم به سویه جدیدی است که به نظر می رسد بسیار مسری است.

دولت های اسکاتلند ، ولز و ایرلند شمالی ، که مسئولیت سیاست های بهداشتی را بر عهده دارند ، اقدامات سختگیرانه جلوگیری در مراحل مختلف بحران بهداشت را اعمال کرده اند.

رئیس ایرلند شمالی در بلفاست قوانینی را برای منع موسیقی زنده در اماکن دارای مجوز در ایرلند شمالی معرفی کرده است.

همه مراکز پذیرایی و سرگرمی به عنوان بخشی از شش هفته قفل تعطیل بسته شده اند ، اما موریسون در تلاش است تا با بازگشایی قوانین ، قوانین را به چالش بکشد.

رایس خاطرنشان کرد که خواننده می توانست اواخر سال گذشته چندین بار در انگلیس برنامه اجرا کند قبل از اینکه دولت انگلیس قوانین را در آنجا سخت کند.

وی گفت انتظار دارد ظرف “هفته” این پرونده در دادگاه بالاتر رسیدگی شود.

رایس گفت: “موریسون این اقدام را” به نمایندگی از هزاران نوازنده ، هنرمند ، سالن ها و دست اندرکاران صنعت موسیقی زنده انجام داد. “

این خواننده در هنگام شیوع بیماری همه گیر شد ، در ماه اوت گذشته گزارش شد که مردم را به “مبارزه با علم شبه” در اطراف Covid-19 ترغیب می کند.

یک ماه بعد ، او در فواصل دو هفته ای ، سه قطعه جدید را منتشر کرد – “Born To Be Free” ، “When I Came Out” و “No More Lockdown” که شامل اشعار جنجالی است.

این موارد عبارتند از: “دیگر نیازی به برخورد با دولت نیست / دیگر هیچ یک از هولیگان فاشیست / نقض صلح ما” و “دیگر نیازی به آزادی ما نیست / و حقوق خدادادی ما / وانمود می کنیم که این برای امنیت ماست / اگر شما واقعاً نیاز به بردگی دارید. “