وزیر می گوید ، عدم موفقیت عمومی در قوانین منجر به محاصره دوم انگلیس شد اخبار جهان

[ad_1]

وزیر دادگستری گفت ، دومین قلعه ملی در انگلستان به دلیل کمبود تقاضاهای عمومی ایجاد شده است ، و گفت که مجبور کردن مردم به اجرای قوانین سختگیرانه برای بار دوم “یک مشکل بزرگ” است.

رابرت باکلند وزیر کابینه اظهار نظر کرد که مردم قوانین سیستم قبلی را رعایت نکرده اند و این امر منجر به محاصره چهار هفته ای شده است که از روز پنجشنبه در انگلیس آغاز شد.

وی به بی بی سی گفت: “این یکی از دلایلی است که ما نیاز به اقدامی داریم که امروز انجام می دهیم.” “متأسفانه ، صادقانه گفتن ، دشوار بود که برخی از افراد را در محدودیت های قرنطینه نگه دارید.

“فکر می کنم از نظر من بسیار بلند پروازانه باشد که تصور کنم به نحوی قادر خواهیم بود از مقامات اجرایی برای مداخله در هر موردی که متأسفانه ممکن است استفاده کنیم.”

وی گفت که هیچ یک از مارشال کوید را که بسیار پرشور است در ملا public عام ندیده است ، اما گفت که برای گسترش قوانین برای کاهش فشار بر پلیس به مقامات محلی بودجه داده شده است.

وی گفت: “من کسی را ملاقات نکرده ام ، اما می دانم که در منطقه من موافق هستند.” “قوانین ، کمبودها و قوانین به آنها آموزش داده خواهد شد ، و این شخص منبع مفیدی برای مشاوره و تشویق خواهد بود ، بنابراین ما می توانیم از شرایطی که افراد زیادی بلیط تخلفات را می آورند جلوگیری کنیم.”

پس از اینکه وزیر کشور به آنها گفت “اقدامات اجرایی را افزایش دهند” پلیس به مردم هشدار داد که انتظار اقدامات شدیدتری را داشته باشند.

مارتین هویت ، رئیس شورای روسای پلیس ملی (NPCC) گفت: “عدم رعایت قوانین و اقدامات انجام شده برای محدود کردن شیوع ویروس غیرقابل قبول است. ما با تشویق بی پایان برای کسانی که آگاهانه یا آگاهانه قوانین را نقض می کنند وقت را تلف نمی کنیم. افرادی که با بی دقتی قوانین را نادیده می گیرند باید روی یک هشدار با جریمه ثابت حساب کنند. “

پریتی پاتل به روسای پلیس گفت که خیابان داونینگ خواستار اقدامات سختگیرانه تری است و مقامات ارشد دولتی می خواهند پلیس در اجرای قوانین Covid ، به ویژه در برابر عروسهای غیرقانونی یا عروسی با تعداد زیادی از شرکت کنندگان ، قابل مشاهده باشد.

در حال حاضر برای هر تخلف 200 پوند جریمه نقدی در نظر گرفته شده است که برای هر تخلف حداکثر 6،400 پوند و همچنین 10،000 پوند برای جلسات بزرگ جریمه می شود.

باکلند گفت که پلیس از جریمه های نقض شده برای متخلفان استفاده خواهد کرد. وی گفت: “من فکر می کنم پیام باید کاملاً واضح به نظر برسد که فقط در صورتی جواب می دهد که همه نقش خود را ایفا کنیم.”

“اکثر مردم این کار را درخشان انجام می دهند ، اما ما باید با آن اقلیت کوچک که نمی خواهند از افراد دیگر حمایت کنند ، کنار بیاییم.”

هنگامی که استراتژی ویروس کرونا برای بوریس جانسون توسط ده ها تن از معاونان وی رد شد ، دولت در روز چهارشنبه در یک محاصره رأی آورد.

توری های ارشد ، از جمله رهبران سابق ترزا می و ایان دانکن اسمیت ، از جمله افرادی بودند که روز چهارشنبه توسط کمونز مورد بحث قرار گرفت تا به رهبری بیماری همه گیر خیابان داونینگ حمله کنند.


سی و چهار نماینده محافظه کار به محاصره چهار هفته ای – محور اصلی طرح داونینگ استریت برای مهار ویروس رأی دادند و بسیاری گفتند که پس از 2 دسامبر که پایان آن است ، نمی توانند از هرگونه تمدید پشتیبانی کنند. مای از جمله کسانی بود که برای انتقاد از دولت صف کشید و گفت هیچ داده ای برای توجیه قوانین ارائه نشده است.

باکلند گفت با توجه به حمایت احزاب مخالف ، اختلاف نظر در پارلمان “در واقع کاملاً محدود” بود.

باکلند امروز به رادیو 4 بی بی سی گفت: “تصمیمی که توسط کمونز گرفته شده در واقع منعکس کننده اکثریت قریب به اتفاق مردم است که از این روش حمایت می کنند و نمی خواهند اقدامات” توقف شروع “را ببینند که نه تنها زندگی و رفاه بلکه اقتصاد را مختل می کند. .

[ad_2]