وزارت دادگستری ایالات متحده در حال تحقیق درباره طرح ادعای رشوه خواری است دولت ترامپ

[ad_1]

طرح ادعای “بخشش رشوه” در کاخ سفید توسط وزارت دادگستری ، دادگاهی که روز سه شنبه منتشر شد ، در دست بررسی است.

در این سند ویرایش شده نام دونالد ترامپ و دیگران وجود ندارد و بسیاری از س questionsالات را بی پاسخ می گذارد ، اما در حالی منتشر می شود که رسانه ها مبنی بر بررسی رئیس جمهور آمریکا برای استعفای استعفای خود در ماه آینده منتشر شده اند.

این نشان می دهد که تحقیقات وزارت دادگستری ادعا می کند که این شخص “در ازای بخشش رئیس جمهور یا لغو مجازات” کمک سیاسی قابل توجهی کرده است.

در این سند آمده است که این دو نفر به عنوان لابی گری برای اطمینان از بخشش در “طرح های رشوه خواری” نامناسب عمل کرده اند. هر سه نام مبهم هستند.

نگهبان “شهروندان برای مسئولیت و اخلاق” در واشنگتن (خدمه) با ارسال توئیت پاسخ داد: “بیش از اندازه ارزیابی کردن معامله در عبارت” طرح های رشوه “دشوار است.

سند توسط دادگاه منطقه ای کلمبیا در واشنگتن مهر و موم شده است. برخی از 20 صفحه به طور کامل ویرایش شده اند و حاکی از آن است که افشای جزئیات می تواند تحقیقات در حال انجام را به خطر بیندازد.

آنها در مورد بررسی رئیس دادگستری بریل هاول در اواخر ماه اوت درخواست دادستان ها برای اسناد جمع آوری شده برای تحقیق در مورد رشوه ها هستند. پس از حمله محققان به دفاتر ناشناس ، بیش از 50 دستگاه دیجیتال از جمله آیفون ، آیپد ، لپ تاپ ، انگشت شست و دیسک کامپیوتر توقیف شد. مشخص نبود که چرا هاول تصمیم گرفت اکنون برنامه را منتشر کند.

هفته گذشته ، ترامپ مایکل فلین ، مشاور سابق امنیت ملی خود را که دو بار به جرم دروغ گفتن به FBI اعتراف کرد ، عفو کرد. نیویورک تایمز روز سه شنبه گزارش داد که هفته گذشته ترامپ و وکیل شخصی وی ، رودی جولیانی ، درباره احتمال “بخشش احتیاطی” بحث و تبادل نظر کردند. جولیانی توییت کرد.

افشاگری در دادگاه گردبادی از گمانه زنی ها در واشنگتن را به راه انداخت. آدام شیف ، رئیس حزب کمیته اطلاعات مجلس ، به MSNBC گفت: “مردم نباید تصور کنند – و ممکن است تمایل به پرش وجود داشته باشد” ، که این ممکن است در مورد برخی از افراد که اخبار زیادی دارند و نگران مسئولیت کیفری خود هستند ، اعمال شود .

“شاید کسی که ما هرگز در مورد او نشنیده ایم بخواهد بخشوده شود و پاشنه خوب داشته باشد ، بنابراین او می تواند کمک قابل توجهی کند. بنابراین ، نباید هیچ عفو و بخششی از طرفین صورت گیرد ، که به اعتقاد ما می خواهد [Paul] مانافورتس ، جولیانیس و دیگران. این می تواند کسی کاملاً متفاوت باشد ، اما در نهایت ، فردی در آن زنجیره باید به کاخ سفید نزدیک باشد و در صورت پرداخت رشوه بتواند یک عمل عفو رسمی را انجام دهد.

[ad_2]