“هیجان خرابکاری های ظریف”: نمایندگان پارلمان نیوزلند عشق خود به صرفه اقتصادی را تقسیم می کنند | اخبار جهان

[ad_1]

آپس از انتخابات ایالات متحده ، کوری بوش ، نماینده کنگره ، گفتگوی خود را در توییتر درباره هزینه بالای خرید یک کمد لباس حرفه ای در واشنگتن آغاز کرد و گفت که وی برای تهیه تجهیزات خود به یک کتابفروشی دست دوم می رود.

“واقعیت حضور منظم در کنگره این است که تهیه لباس تجاری مورد نیاز هیل بسیار گران است. او نوشت: بنابراین ، من فردا می خواهم پس انداز خریداری کنم.

آگاهی بوش به عنوان یک مادر تنها که به عنوان یک پرستار و کشیش کار می کند به این معنی است که او کمد لباس حرفه ای خود را از ابتدا می سازد و هزینه این کار می تواند لذت بخش باشد.

الكساندریا اوكاسیو كورتس ، همكار دموكرات ، همانند سایر زنان در كنگره ، به سرعت پیشنهاد حمایت كرد و خاطرنشان كرد كه در كنار سایر شایستگی ها ، لباس دست دوم “برای كره زمین خوب است”.

Occasio-Cortes نوشت: “صرفه جویی ، اجاره و صبر وقتی یک کمد را کنار هم قرار می دهید.” “کمد لباس کپسول بهترین دوست شما خواهد بود.”

پوشیدن لباس های مقرون به صرفه در پارلمان یک عمل قدیمی است که هزاران مایل دورتر در نیوزیلند فاصله دارد. نمایندگان Aotearoa با تماشای این تبادل در شبکه های اجتماعی به سرعت ظاهر شدند و بهترین پس انداز خود را به اشتراک گذاشتند.

از میان کسانی که گفتند سالها در سالنهای قدرت کشور لباس می پوشیدند ، بسیاری گفتند که این کار را به دلیل ضرورت انجام داده اند.

نخست وزیر جاسیندا آردرن ، وزیر پیشگیری از خشونت خانگی و جنسی و دستیار وزیر مسکن (بی خانمانی) ماراما دیویدسون و فرماندار کل دام پتسی ردی در هنگام مراسم تحلیف در مجلس دولت ، 6 نوامبر 2020 در ولینگتون.



نخست وزیر جاسیندا آردرن ، وزیر پیشگیری از خشونت خانگی و جنسی و دستیار وزیر مسکن (بی خانمانی) ماراما دیویدسون و فرماندار کل دام پتسی ردی در هنگام مراسم تحلیف در مجلس دولت ، 6 نوامبر 2020 در ولینگتون. عکس: هاگن هاپکینز / گتی ایماژ

مرام دیویدسون ، رئیس مشترک سبزها و وزیر خانواده و خشونت جنسی ، توسط همکاران “ملکه صرفه جویی” لقب گرفته است – نامی که وی آن را “افسانه” توصیف می کند.

“من همیشه دوست داشته ام پایداری و تجارت محلی را با آنچه می پوشم حفظ کنم. اکثریت قریب به اتفاق کمد لباس من دست دوم ، داروخانه یا منابع محلی است. ”او به گاردین گفت.

“در طول مبارزات انتخاباتی ، من یک تیم از زنان شگفت انگیز از منطقه خود داشتم که در داروخانه ها جستجو می کردند تا لباس های جدید برای سفر برای من پیدا کنند. کمد لباس من را کاملا عوض کرد. “

“من هرگز فست فود یا چیزهای شیک و گران قیمت خریداری نکرده ام ، فقط من نیستم. من از تجربه خرید لذت می برم – خصوصاً از این واقعیت که می توانم از پایداری محلی حمایت کنم. “

“خرید Op” ، همانطور که در نیوزیلند نامیده می شود ، یک تفریح ​​محبوب در فروشگاه های دست دوم در اکثر حومه و شهرها و محل دفن زباله است. بیشتر فروشگاه ها با یک موسسه خیریه گره خورده اند.

برای لوئیز اوپستون ، نماینده حزب ملی ، خرید زیاد یک ضرورت بود زیرا یک مادر تنها برای همیشه زندگی می کرد. او اکنون به دلایل دیگری از این کار لذت می برد و معمولاً هنگام خرید در یک فروشگاه خیریه خرید کمک مالی می کند.

“قبلاً انگیزه من فقط بودجه بود. اکنون من بیشتر علاقه مندم که کمتر مصرف کنم و مطمئن شوم که از لباسها دوباره استفاده می شود و لباسهای جدید همیشه ساخته نمی شوند. “

لوئیز آپستون قبل از جلسه پارلمان وارد شد.



لوئیز آپستون قبل از جلسه پارلمان وارد شد. عکس: هاگن هاپکینز / گتی ایماژ

به عنوان یک خریدار قدیمی ، اوپستون می گوید این سرگرمی به او کمک می کند تا لباس های منحصر به فرد خود را بدست آورد – اما ممکن است این ننگ همچنان باقی بماند ، حتی اگر اشتیاق منفعل به خنکایی عالی تبدیل شده باشد.

روز دیگر من یک همکار داشتم که می گفت: “اوه ، من عاشق ژاکت هستم ، این عجیب است!” و من گفتم: “اوه ، ممنون ، من آن را در داروخانه خریداری کردم.” او کاملا شوکه به من نگاه کرد. [There can be stigma]که من کاملاً غیر ضروری می دانم. “

روند رو به بالا است. اگر چه نخست وزیر تصمیم گرفت به سوالات پاسخ ندهد ، اما جاسیندا آردرن به تغییر لباس خود معروف است. او در چرخش زیاد کمتر از دوازده قطعه دارد.

“یک ورزش قدیمی”

وی گفت: از آنجا که ایان لوگی ، نماینده حزب سبز ، نوجوان بود ، داروخانه ها احساس می کردند “لباس های عالی هستند که به من این فرصت را می دهند تا زندگی های زیادی داشته باشم.”

“اکنون رابطه من با داروخانه ها تا آنجا که ممکن است مثبت است. وسیله ای ارزان و سازگار با محیط زیست برای جلب رضایت مشتری و آرزوهای خلاق من.

نماینده حزب



هولیز قهرمان و نماینده پارلمان سبز و مراما دیویدسون ، رئیس صندلی هردو در فروشگاه ثروت هستند. عکس: شامل / حزب سبز

“در یک محل کار که مانند خانه طبیعی لنت های شانه احساس می شود ، حمل گنج به داروخانه باعث می شود احساس خرابکاری ظریفی داشته باشم و مرا بازگرداند.”

مورین پیو ، نماینده حزب ملی اولین بار هنگامی که در یک مزرعه منزوی در ساحل غربی جزیره جنوبی زندگی می کرد ، به مغازه ها وابسته شد. دوست او که داروخانه ای در گریموث اداره می کرد ، مرتباً با دستان پر از گنجینه های موجود به خانواده پیو سفر می کرد.

پیو می گوید: “او لباس بافتنی پشمی قدیمی را برای من آورد تا بتوانم آن را جمع كنم و در لباسهای بافتنی جدید برای بچه هایم ببافم.”

“قیمت جذاب است ، اما برای من در بازیافت نیز مهم است.”

برای بسیاری از زنانی که در کندوی خانه زندگی می کنند ، تجارت به آنها امکان می دهد تا با ریشه های خود در ارتباط باشند – و عنصری از واقعیت و تنوع را به سالن های مقدس ساختمان وارد کنند.

برای هلیریز قهرمان ، نماینده سبز ، خرید عملی “یک ورزش دیرینه” است که مد را “مقرون به صرفه ، مقرون به صرفه و منحصر به فرد” می کند.

هولریز قهرمان ، نماینده سبز



هولریز قهرمان ، نماینده سبز عکس: گلریز قهرمان

قهرمان می گوید: “وقتی به پارلمان آمدم ، هرگز نمی خواستم كت و شلوار بپوشم و از بین بردن قدرت سنتی استفاده كنم – مردم هرگز نباید احساس كنند كه نمایندگان آنها دور از دسترس هستند.”

“به عنوان یک زن ، این بدان معناست که نیازی به انطباق با هنجارهای لباس رسمی که معمولاً بر مردان غالب است ، ندارد. بنابراین ، من به طور مرتب از فروشگاه هایی که باعث خوشحالی من می شود ، می پوشم ، در جامعه و مجلس صحبت می کنم – این بدان معناست که احساس می کنم “من” نماینده مجلس هستم.

[ad_2]