هنگامی که پسران مغرور و آنتیفا | طرفداران ترامپ علیه نتایج انتخابات تظاهرات کردند دونالد ترامپ

[ad_1]

گروه های محافظه کار معترض به پیروزی رئیس جمهور منتخب آمریکا جو بایدن روز شنبه در تظاهرات اعتراضی در سراسر کشور ، از جمله در واشنگتن ، جایی که گروه های راست افراطی علی رغم حضور گسترده پلیس با معترضین درگیر شدند ، تجمع کردند.

سازمان دهندگان Stop The Steal که بدون شواهدی ادعا می کنند پیروزی در انتخابات 3 نوامبر آلوده به تقلب بود و گروه های کلیسا از طرفداران خود خواستند تا در “راهپیمایی های اریحا” و تجمعات نماز شرکت کنند.

اما در مرکز واشنگتن ، هنگامی که بسیاری از “پسران مغرور” که از معترضین ضد ترامپ و “آنتیفا” حمایت می کردند ، توسط نیروهای پلیس ویژه و دوچرخه جدا شدند ، با شروع تاریکی تنش ها افزایش یافت.

در اوایل روز شنبه ، حدود 200 نفر ، اعضای گروه خشن راست افراطی “پسران مغرور” ، در نزدیکی هتل ترامپ در مینسک. بسیاری از آنها از لباس رزمی و جلیقه های بالستیک استفاده می کردند ، از کلاه ایمنی استفاده می کردند و از سیگنال های دستی براق استفاده می کردند که توسط ملی گرایان سفید پوش استفاده می شد.

هر دو گروه در خیابان نزدیک میدان مک فرسون با یکدیگر فریاد زدند و برخی آتش بازی را به راه انداختند اما پلیس آنها را از هم جدا کرد.

پلیس حداقل دو معترض را قبل از اینکه پسران مغرور منطقه را ترک کرده و در چندین محله جمع شوند ، پاشید.

اعضای شنبه
روز شنبه ، اعضای پسران مغرور در واشنگتن بر روی زمین به معترضان ضربه زدند. عکس: استفانی کیت / گتی ایماژ

همچنین در جورجیا ، پنسیلوانیا ، میشیگان ، ویسکانسین ، نوادا و آریزونا ، جایی که مبارزات انتخاباتی ترامپ قصد داشت شمارش آرا را لغو کند ، اعتراضات انجام شد.

بیش از 50 رای دادگاه فدرال و ایالت پیروزی بایدن را تأیید کرده است. روز جمعه ، دادگاه عالی ایالات متحده دادخواست طولانی مدت تگزاس و ترامپ را به دنبال حذف نتایج رای گیری در چهار ایالت رد کرد.

ژنرال بازنشسته مایک فلین ، مشاور سابق امنیت ملی ترامپ در اعتراض به دیوان عالی کشور با اشاره به امتناع دادگاه از رسیدگی به پرونده در تگزاس ، گفت: “مهم نیست که دیروز چه تصمیمی گرفته شد … یک نفس عمیق و عمیق بکشید.”

فلین ، که دو بار به جرم دروغگویی به FBI در ارتباط با سفیر سابق روسیه ، گناه خود را پذیرفته است ، اولین سخنرانی خود را از زمان عفو ​​ترامپ در ماه نوامبر انجام داد.

مردم در اعتراض به نتایج انتخابات در واشنگتن شرکت می کنند.
مردم در اعتراض به نتایج انتخابات در واشنگتن شرکت می کنند. عکس: جاناتان ارنست / رویترز

فلین به مردم گفت: “به من دستور داده شده است كه به همان جایی كه از آنجا هستی برگردم و مطالبات خود را مطرح كنم”. وی گفت: قانون اساسی ایالات متحده “در مورد آزادی جمعی نیست ، بلکه در مورد آزادی های فردی است ، و آنها آن را از این طریق طراحی کرده اند.”

ترامپ از پذیرفتن شکست خود امتناع ورزید و بدون مدرکی گفت که با تقلب جمعی پیروزی را از او دریغ کرده است. ترامپ در راه رفتن به پایگاه نیروی هوایی اندروز و سپس به بازی فوتبال سالانه ارتش و نیروی دریایی در شهر نیویورک ، سه بار با هلی کوپتر Marine One به استقبال معترضان رفت.

طرفداران ترامپ با حمل پرچم ها و علائم ، گره های کوچکی از طریق مرکز شهر واشنگتن به کنگره و دادگاه عالی بستند ، جایی که به روی ماشین های پلیس و کامیون های تخلیه بسته بود.

تعداد کمی از راهپیمایان ماسک داشتند ، با وجود تعداد زیادی از مرگ و میرها و موارد Covid-19 که از دستور شهردار برای استفاده از آنها در خیابان سرپیچی کردند. چندین هزار نفر در واشنگتن تجمع کردند ، کمتر از اعتراض مشابه ماه گذشته.

در حالی که برخی از مردم نظریه های توطئه راست افراطی در مورد انتخابات را تکرار می کردند ، یک تریلر کشیده شده توسط یک کامیون که در زیر پرچم های ترامپ 2020 و نوشته “وحدت ترامپ” قرار داشت در حالی که آهنگ کشور “خدای ناکرده آمریکا” را صدا می کرد.

مارک پاول جونز از دلاور-واتر-گپ ، پنسیلوانیا ، که هنگام رفتن به دادگاه عالی با همسرش کلاه انقلابی از دوران جنگ بر سر داشت ، گفت: “روشن است که انتخابات به سرقت رفته بود.”

برخی از معترضین به معجزه کتاب مقدس نبرد اریحا اشاره کردند که پس از سربازان و کشیش ها در اطراف آن بوق زدند ، دیوارهای شهر فرو ریخت.

فلین در سخنرانی خود به معترضین گفت که همه آنها پس از شکستن دیوارهای آن در جریکو ایستاده اند.

رون هازارد از موریستاون ، نیوجرسی ، یکی از پنج نفری بود که برای منفجر کردن شفارها – شاخ قوچی که در آئین های مذهبی یهود استفاده می شود – در وزارت دادگستری متوقف شد تا “دیوارهای معنوی فساد” را بشکند.

“ما معتقدیم آنچه در این منطقه اتفاق می افتد بسیار مهم است. این تعادل بین ارزشهای کتاب مقدس و ارزشهای ضد کتاب مقدس است. ”

[ad_2]