همتایان خواستار افزایش مداوم وام ها هستند رفاه

[ad_1]

کمیته لردها از دولت می خواهد برای مبارزه با فقر و از دست دادن شغل ناشی از بیماری همه گیر ویروس کرونا ، هزینه مزایای اعتبار جهانی را به طور مداوم افزایش دهد.

کمیته امور اقتصادی لردها در گزارشی خواستار “معامله ای جدید” برای مشاغل برای جلوگیری از افزایش بیکاری در سال آینده ، گفت که نیاز فوری به اصلاح سیستم مزایا و برنامه ریزی های اضافی برای ایجاد مشاغل جدید وجود دارد.

کمیته خواستار صدراعظم ریشی سوناک برای چشم پوشی از هزینه یارانه دستمزد اضطراری ، گفت که دولت باید بر ایجاد شغل برای افرادی که در معرض خطر بیکاری هستند تمرکز کند.

این گزارش می گوید که افزایش موقت وام جهانی هفته ای 20 پوند که در ابتدای همه گیری در ماه مارس توسط رئیس وزیر اعطا شده و قرار است در ماه آوریل پایان یابد ، باید دائمی شود.

لورد فورسایت دراملنسکی ، رئیس کمیته ، گفت که “واضح است” که دولت باید با مسئله اعتبار جهانی برخورد کند. Forsythe ، با اشاره به لابی ماركوس راشفورد برای وعده های غذایی رایگان مدرسه ، گفت: “در غیر این صورت ، آنها چندین فوتبالیست مشهور دیگر را نیز در اختیار دارند كه این رقابت ها را اداره می كنند.”

به دنبال هشدارهای کارشناسان مبنی بر تغییر مسیر در افزایش فقر ، احتمالاً مداخله کمیته فشار بر دولت را افزایش خواهد داد. تکمیل این افزایش منجر به بدتر شدن 6 میلیون خانوار فقیر با 1000 پوند در سال در زمان رکود شدید اقتصادی خواهد شد.

پیش بینی می شود روز سه شنبه ، آمارهای رسمی تایید کنند که بیکاری در انگلیس برای اولین بار از سال 2016 در سه ماه منتهی به اکتبر به 5٪ رسیده است ، قبل از اینکه دولت متعهد شود که برنامه تعطیلات را تا مارس تمدید کند. پیش بینی می شود با کاهش طرح کاهش ، نرخ بیکاری در تابستان سال آینده به 7.5 درصد برسد ، که معادل 2.6 میلیون بیکار است.

کمیته لردها ، که مسئول حسابداری خزانه داری است ، گفت که برای ایجاد شغل در سال آینده با پایان یافتن سیستم یارانه دستمزد ، حمایت دولت اضافی لازم است.

“این به معنای ایجاد مشاغل برای تعمیر” زیرساخت های اجتماعی “انگلستان است که ارتباط آن در طی همه گیری Covid-19 با افزایش تعداد کارکنان بهزیستی و سرمایه گذاری در بخش مراقبت از کودکان کشف شد. این به معنای اولویت بندی شناخت پروژه های زیربنایی پایدار است که می تواند در مقیاس وسیع ، به سرعت و در سراسر انگلستان اجرا شود. “

در این گزارش آمده است كه وزیران همچنین دولت را ملزم به تقویت برنامه های حفاظت از شغل و مساعدت می كنند ، وزرا باید “تضمین شغل ، مهارت و آموزش” جدید را برای هر جوانی كه آموزش تمام وقت نمی بیند و یك سال كار نمی كند ، راه اندازی كنند. افراد مهارت های خود را بهبود می بخشند.

فورسایت گفت که دولت این تصور را ایجاد می کند که بحران اقتصادی کوتاه مدت خواهد بود و “با بهار همه چیز خوب خواهد شد” وقتی واکسن های Covid در دسترس قرار می گیرند. با این حال ، او گفت که دولت “در بحران بیکاری به خواب رفتن می رود” زیرا محدودیت ها همچنان برقرار است و از دست دادن شغل همچنان افزایش می یابد.

“ریشی سوناک برنامه اقتصادی زمستانی خود را تنظیم کرده است. او برای فصل بهار به دیگری احتیاج دارد ، در غیر این صورت با مشکل بیکاری بزرگی روبرو خواهد شد. او باید از منحنی جلو بیفتد. ” “این گزارش در تلاش است تا دولت را از خواب بیدار کند و برنامه ای را تنظیم کند.”

فورسایت گفت كه كمیته معتقد است كه مهارتها و آموزشها باید بخشی از این برنامه باشد ، و وی از صدارت ، كه افزایش موقت كل اعتبار را دائمی نكرد ، ناامید شد.

“در سال جدید ، 5 میلیون نفر اعتبار جهانی دریافت می کنند و تعداد مشاغل جدید افزایش می یابد. این کار مناسبی است که باید انجام شود و باید در همین جا پایان یابد. “

[ad_2]