هلنا بونهام کارتر معتقد است که “تاج” باید به بینندگان تأکید کند که این یک درام است تاج پادشاهی

[ad_1]

هلنا بونهام کارتر گفت: “تاج” یک “مسئولیت اخلاقی” دارد که در پاسخ به تماس های “هشدار به سلامتی” برای افرادی که این سریال را تماشا می کنند ، یک درام است و نه یک واقعیت تاریخی.

این بازیگر که نقش پرنسس مارگارت را در سری سوم و چهارم درام موفق نتفلیکس بازی می کرد ، به پادکست رسمی نمایش گفت که تفاوت مهمی بین “نسخه ما” و “نسخه واقعی” وجود دارد.

در یک قسمت پادکست که روز دوشنبه منتشر شد ، بونهام کارتر گفت: “این تئاتر است. من واقعاً احساس قدرت می کنم ، زیرا فکر می کنم ما مسئولیت اخلاقی داریم که بگوییم: “بچه ها را نگه دارید ، اینطور نیست … این درام نیست ، ما درام را اجرا می کنیم.” بنابراین این دو چیز متفاوت است. “

وی مطالعه پیتر مورگان ، خالق این برنامه را “عجیب” خواند و افزود: “این مستند مناسب است. عجیب است ، و سپس پیتر کارها را تغییر می دهد و شعبده بازی می کند.”

نظرات او پس از انتقاد از صحت تاریخی نمایش باعث شد اولیور داودن ، وزیر فرهنگ ، بگوید که قصد دارد قبل از شروع نمایش ، با یک شبکه پخش جریانی نامه بنویسد و درخواست رد مسئولیت کند ، بنابراین بینندگان نمی توانند آن را به عنوان یک حقیقت تاریخی تفسیر کنند.

داودن به Mail on Sunday گفت: “این یک کار هنری زیبا است ، بنابراین مانند سایر برنامه های تلویزیونی ، Netflix در ابتدا باید کاملاً واضح باشد ، فقط … بدون این ، من می ترسم نسلی از بینندگان که برای دیدن پایان این رویداد زندگی نکرده اند ، اشتباه کنند. داستان نویسی را بپذیرید. “

ادعاهای عدم دقت در تولید پیتر مورگان ، شهادت مکرر ملکه ، “رنگین لباس” ، راجع به جنجال پیرامون پرنس چارلز را پوشش می دهد. روش ماهیگیری.

اما بزرگترین مسابقه در انعکاس ازدواج چارلز با دیانا بود. به تصویر کشیده شده است که هر سال در سالهای ابتدایی ازدواج خود با کامیل پارکر بولز تماس می گیرد و دیانا نیز به عنوان مجبور می شود که برنامه های سفر این زوج به استرالیا را پس از عصبانیت تغییر دهد.

در حال حاضر ، به بینندگان هشدار داده می شود که این نمایش شامل پیوندهایی به برهنگی ، جنس ، خشونت و خودکشی است و برای بینندگان زیر 15 سال مناسب است.

برای اظهارنظر با نتفلیکس تماس گرفتند.



[ad_2]