هری کوبدن با رنج شاه جورج بر اثر درگیری پایدار نیکلز روبرو است | King George VI Chase

[ad_1]

جآکی ، که مربی می شود ، همیشه می گوید که در کار دوم فشار بیشتر از فشار اول است ، بنابراین شاید King George VI Chase امسال در Kempon در Boxing Day استثنایی برای اثبات این قانون باشد. پاول نیکولز چهار نفر از 9 شرکت کننده را دارد ، از جمله دو نفر برتر در شرط بندی ، او قبلاً رکورد 11 برنده برجسته کریسمس را حل کرده است و حدود 4-11 احتمال دارد که ده نفره شود. از نظر هری کوبدن ، جوکی ثابت او ، اوضاع کمی پیچیده تر است.

کوبدن از نظر برندگان بهترین فصل زندگی حرفه ای خود را تجربه می کند و در رقابت برای کسب عنوان قهرمانی نزدیک به برایان هیوز ، قهرمان قهرمان اسبق مسابقات است. او مانند هر مسابقه دهنده ای در اتاق توزین بی قرار است و با سرنوشت همیشه در حال تغییر زندگی یک سوارکار روبرو است.

اما به کوبدن نیازی به یادآوری نیست که در حالی که برندگان روزانه همچنان با نرخ گره می خورند ، آخرین برد درجه یک او در Topothegame Nicholls در مارس 2019 بود.

در 21 ماهی که از آن زمان می گذرد ، نیکلز چهار کلاس دیگر به زمین زده است ، بنابراین اگر سیرنام ، سفر کوبدن به کینگ جورج برنده نشود و یکی دیگر از دوندگان نیکلز پیروز شود ، این پنجمین بار عدم موفقیت برای یک هاکی پایدار است. و اگر این برنده Clan De Obe باشد ، که برای سومین بار متوالی می رود ، برنده Sam Twiston-Davis خواهد شد ، که Cobden در مه 2018 جایگزین او در حیاط اول شد.

این ، به نوبه خود ، یک مسابقه در سال گذشته بود که Cobden و Sirn فقط برای Clan De Obea – سفر برنده Cobden در 2018 – به خانه برگشتند تا سه نفر برتر را در جاده Success با طول 21 به راحتی کاهش دهند و بکشند.

نیکلز هفته گذشته به Ascot گفت: “این یک کار عالی است – اینکه یک سوارکار ثابت باشید” ، اما تصمیم گیری صحیح همیشه آسان نیست.

“هری می داند که در مورد دلار دینامیت و دانشمند علوم سیاسی اشتباه کرده است.” [in the Queen Mother Champion Chase] در بهار. این تصمیم او بود [to ride Dynamite Dollars] و دلیل آن این بود که این پنجمین “دانشمند سیاسی” چلتنهام بود و او همیشه خوب می دوید اما برنده نمی شد ، در حالی که دلارهای دینامیت از مدت ها قبل بازگشت و پس از آلتیور مقام سوم را بدست آورد. او یک اسب جوان مترقی بود و هری کمی بیشتر احساس پیشروی می کرد.

“هری اسکلتون سفر را نجات داد [on Politologue] در نهر Cingle [in December] تا هری [Cobden] با گرینتین گیر کرده ، بنابراین با نگاه به گذشته ، او احتمالاً دوست دارد با دانشمند سیاسی همراه شود [at Cheltenham] چگونه او می توانست برنده شود و نهر تینگل ، اما این فقط کی و چگونه است ، اما در مسابقات “.

انتخاب کوبدن امسال برای او انجام شد ، زمانی که سیرنام در نوامبر در چارلی هال چیس در وتربی به سبک بسیار چشمگیر بازگشت. اگر تصمیمی گرفته می شد ، نیکولز سعی می کرد کمک بیشتری ارائه دهد.

وی گفت: “من هرگز نمی گویم كه شما باید این كار را ادامه دهید ،” شما سعی می كنید این كار را به یك تیم تبدیل كنید ، این همیشه یك تیم Ditcheat است. و من نمی توانم به هری بگویم ، تصمیم من این است كه سوار این یا آن شوم. ” چرا که من در یک قایق هستم. امسال Cyrname نمی توانست بهتر آماده شود ، در حالی که او وقتی سال گذشته آنجا دوید قطعاً اشتباه کرد. مزیت قبیله این است که او دو پادشاه جورج را برنده شده و در کامپتون عالی است. “

رویکرد تیمی برای مسئولیت های سواری در Ditcheat موضوعی است که نیکلز چندین بار بر آن تأکید می کند. وی علاوه بر Clan De Obe و Sirnam ، رئال فولاد را در کنار داریل جیکوب ، شماره 1 سابق دیگر اصطبل ، در زین اداره خواهد کرد ، در حالی که بریونی فراست ، مثل همیشه ، متحد قدیمی خود فرودن خواهد بود.

Clan De Oba و Sam Twiston-Davis پس از پیروزی در King George VI Chase در 2019 در Kempon.
Clan De Oba و Sam Twiston-Davis پس از پیروزی در King George VI Chase در 2019 در Kempon. عکس: استفان پستان / پنسیلوانیا

همانطور که سر الکس فرگوسن ، مالک جزئی طایفه De Oba ، تأیید کرد همه راضی در چنین شرایط رقابتی هرگز آسان نیست. این همیشه ممکن نیست زیرا نیکولز آن را خیلی خوب می داند.

“هری از 12 سالگی با من بوده و دو سال پیش او بهتر شده و کالین بهتر شده است [Tizzard] سعی کردم او را فشار دهم ، بنابراین مجبور شدم تصمیم بگیرم که آیا سام یا هری را رها کنم؟ “

“مثلاً داشتن دو مهاجم درخشان که شما را رها می کنید واقعاً سخت بود؟ بنابراین همه صاحبان را بازرسی کردم و سپس احساساتم را تماشا کردم. من نمی خواستم همه این کارها را به هری پیوند دهم و سپس اجازه دادم کالین او را بگیرد ، حتی مثلاً با یک وام دو ساله ، او می رفت و این همه بود.

یک راهنمای کوتاه

نکات روز بوکس کریس کوک

نشان دادن

آب و هوا
11.50 Hollymount Holly 12.20 Mill Race King (nb) 12.53 Imperial Icon 1.28 Johnbb 2.05 Spiritofthegames 2.40 Sam’s Gunner 3.13 Trooper Turnbull

وینکانتون
12.25 La Reine Poutine 12.59 Momela 1.34 Kuziman Size 2.10 Getapan Colonghi 2.45 Southfield Harvest 3.19 Hurricane Branca 3.50 Kandu

کامپتان
12.40 Lucki 1.15 Son Of Camas 1.50 Shan Blue 2.25 Epatante 3.00 Clan Des Obeaux 3.35 باربادوس آبی

ولورهمپتون
1.45 Fashion Free 2.20 Make It Rain 2.55 Bashful Boy 3.30 Papa Stour 4.05 Boosala 4.35 Blue Moon Moon 5.05 Sweet Bertie

“من می دانستم سام خوب خواهد شد ، او هنوز هم یک کار عالی برای پدرش خواهد داشت [Nigel]، او به عنوان یک فریلنسر بر تعداد زیادی از برندگان سوار خواهد شد و هنوز هم سواری زیادی برای ما خواهد بود و اگر می توانید همیشه خوب است ، برندگان خوبی به او بدهید. همه موفق شدند.

“در آن زمان من چوب های زیادی داشتم ، این دقیقاً به همین شکل است ، اما گاهی اوقات شما باید یک تصمیم سخت بگیرید و من احمق هستم که هری را رها کنم. و این بسیار خوب است که من هنوز با سام دوست هستم و اگر بتوانیم می توانیم از او استفاده کنیم که برای همه خوب است. “

و شاید در روز شنبه ، برای پنجمین بار در سوال ، سرانجام بهترین نتیجه برای هری کوبدن باشد.

[ad_2]