نیوزیلند “همه سیاه پوستان” در برابر آرژانتین: راگبی سه ملت – زنده | ورزش ها

[ad_1]

با توجه به این نبرد ، لوس پوماس با ورود به خط اصلی سیدنی روبرو شد ، آنها با دیدگاه قاطع 22 می رسند. مشکل ماریو لدسما این است که بیش از یک سال از آخرین بازی بین المللی در آرژانتین و هشت ماه از آن زمان می گذرد. “جگوار” در Super Rugby بود ، بنابراین باید زنگ زدگی وجود داشته باشد.

به این سه مسابقه اول غسل تعمید داده شد ، اما وقتی سانتیاگو گراندون و لوسیو سینتی از نیمکت بیرون می آیند ، فقط شروع سانتیاگو چابابارس در سمت اصلی است.

لدسما می تواند روی توماس كوبلی 30 ساله و نیكولاس سانچز حساب كند تا كیفیت و تجربه را در تی شرت های 9 و 10 فراهم كند ، در حالی كه این بسته عالی دارای 5 بازیکن است كه حداقل 50 بازی ملی از جمله Guido Petit ، Castle دارد. که بیشترین خطوط را در مسابقات قهرمانی راگبی سال گذشته بدست آورد.

لدسما در تلاش است تا به زمین برسد ، اما از عدم تمرین مسابقه در مقایسه با “بلدیسلا” تمام مشکی سخت مطلع است. وی گفت: “در نیوزیلند و استرالیا اصطکاک و شدت وجود داشت ، ما این را در Super Rugby و اولین بازیهای Tri Nations دیده ایم.” “ما ترجیح می دادیم در طول تمرین بازی های بیشتری انجام دهیم ، اما این همان کاری بود که باید انجام می دادیم و بهانه نمی گیریم. ما قادر به بازی با حریفان هستیم ، این نقطه قوت این تیم و به طور کلی راگبی آرژانتین است. سه بازیکن عقب مانده از هوا به بازی خبره می پردازند. “

1. ناهوئل تتاز چاپارو ، 2. جولیان مونتویا ، 3. فرانتیسکا گومز کاادلا ، 4. گویدو پتی ، 5. ماتیاس آلمانو ، 6.پابلو ماترا (ج) ، 7. مارکوس کرامر ، 8.رادریگو برونی ؛ 9. تاماس کوبلی ، 10. نیکلاس سانچز ، 11. خوان ایمهوف ، 12. سانتیاگو چاکابارس ، 13. ماتیاس اورلاندو ، 14. باوتیستا دلگی ، 15. سانتیاگو کاررس.

نیمکت: 16. فاکوندا بوش ، 17. مایکو ویواس ، 18 سال. سانتیاگو مدرانو ، 19 سال. سانتیاگو گراندون ، 20. توماس لکانا ، 21. گونزالو برتراند ، 22. لوسیو سینچی ، 23. سانتیاگو کاردر.

نیکولاس سانچز

آرژانتین با کسب مقام دهم در ورزش موفقیت های زیادی کسب کرده است و برای “لس پوماس” با افتخار توسط نیکلاس سانچز پوشیده شده است. در پنج آزمایش گذشته در برابر “همه سیاه پوستان” مگس 50 امتیاز کسب کرد. عکس: یوجین هوشیکا / AP

[ad_2]