نیوجرسی درباره صدای جمهوری خواهان به دلیل نقض قوانین Covid تحقیق کرده است ویروس کرونا

[ad_1]

فرماندار نیوجرسی ، فیل مورفی گفت كه مقامات در حال تحقیق درباره یك باشگاه جمهوری خواه در نیویورك در مورد یك جمع آوری پول سیاسی هستند كه به نظر می رسد قوانین ویروس كرونا ویروس را نقض می كند.

عکس ها و فیلم های منتشر شده در توییتر ده ها مهمانی بدون نقاب را در رویداد پنجشنبه شب باشگاه جمهوری خواهان نیویورک در جرسی سیتی نشان داد.

فرماندار مورفی ، یک دموکرات ، روز جمعه در جلسه توجیهی گفت: “از همه رنگ پریدگی ، کسی مایل است مردم را در ایالت دیگر ، بدون در نظر گرفتن کشور خود ، تهدید کند” ، افزود: “نیروی انتظامی جرسی سیتی در حال حاضر در حال بررسی این موضوع است سوال “.

شرکت کنندگان شامل مت گاتز ، کنگره جمهوری خواه فلوریدا و جیمز اوکیف ، فعال سیاسی محافظه کار بودند.

شهردار جرسی سیتی ، استفان فلوپ ، یک دموکرات ، در بیانیه ای الکترونیکی گفت که این رویداد در رستوران Maritime Parc در پارک ایالتی لیبرتی “نقض فاحش” دستورالعمل های ایالتی در مورد ویروس کرونا است و او دستور داد که رستوران به طور موقت تعطیل شود.

Flulop نوشت: “در جرسی سیتی ، ما اجرای قانون Covid را بسیار جدی می گیریم ، و این رویداد نقض فاحش دستور استاندار ، از جمله محدودیت ظرفیت و استفاده اجباری ماسک است.” “این رویداد به وضوح اقدامات محافظتی را که برای محافظت از جامعه در برابر آلودگی بیشتر در نظر گرفته شده نادیده می گیرد و جرسی سیتی و تعداد بی شماری را در معرض خطر جدی قرار داده است.”

نیوجرسی اخیراً در پاسخ به افزایش موارد Covid-19 محدودیت در جلسات داخل ساختمان را تشدید کرد. غذای داخل سالن به 25٪ رستوران محدود می شود و از ساعت 22:00 تا 5:00 ناهار خوردن در داخل خانه مجاز نیست. مشتریان بارها و رستوران های داخل سالن باید از چهره روبرو استفاده کنند ، مگر اینکه در سفره غذا و نوشیدنی بخورند.

مسافران خارج از ایالت اصرار دارند که به مدت 14 روز قرنطینه کنند ، اما مورفی گفت که این ایالت امیدوار است بتواند سیستم افتخار را اعمال کند.

رئیس باشگاه جمهوری خواهان نیویورک ، گاوین واکس ، انتقادات آنلاین را مسخره کرد و گفت این گروه هیچ کار اشتباهی نکرده اند.

وی با اشاره به یک بیماری همه گیر که منجر به کشته شدن بیش از 24000 نفر شد ، در توئیتی نوشت: “ما زندگی و زندگی را تا زمانی که همه شما در غلافهای خود توافق داشته باشید و نگران این بیماری با 99٪ بقا یا بیشتر باشید ، پوشش می دهیم.” مردم فقط در نیویورک و بیش از 17000 نفر در نیوجرسی.

مورفی از این باشگاه برای برگزاری مراسم در نیوجرسی انتقاد کرد و گفت آنها به “جرسی سیتی” نفوذ کرده اند زیرا آنها نمی توانند جایی پیدا کنند که آنها را به نیویورک هدایت کند.

مورفی با نشان دادن عکسی از مراسم جشن ، گفت: “هیچ تلاش آشکاری برای مجبور کردن فاصله های اجتماعی یا ماسک صورت وجود ندارد ، حتی اگر در مجالس سازمان یافته در هنگام غذا خوردن و آشامیدن ماسک نگذارید ، ماسک بزنید.” که در آن می توان افرادی را دید که در اطراف گاتز شلوغ شده اند.

او گوتز را “پسری بلند قامت و خوش تیپ با کت و شلوار خاکستری” خواند. وی جلسه را “در نزدیکی” خواند ، به ویژه برای “حضور یک عضو کنگره”.

مورفی گفت: “شما در نیوجرسی مورد استقبال قرار نمی گیرید ، و صادقانه بگویم ، من هرگز نمی خواهم شما به آن حالت برگردید.”

Gayets در توییتر پاسخ داد ، “متشکرم که مرا خوش تیپ صدا کردی ، فرماندار! با این حال ، در نیوجرسی من را زیبا می دانند. در فلوریدا ، من به سختی 6 “را بازرسی کردم.

هیچ کس در رستوران به تلفن پاسخ نداد و روز جمعه گاتز به پیامک پاسخ نداد.

نیویورک و نیوجرسی هر دو با افزایش تعداد ویروس ها دست و پنجه نرم می کنند. فقط در سه روز اول دسامبر ، تقریباً 15000 مورد جدید در نیوجرسی گزارش شده است. ایالت نیویورک 30000 نفر را گزارش کرد.

در جریان توجیهی دیگر درباره ویروس کرونا ، اندرو کوئوما ، فرماندار نیویورک گفت: “تصویب قوانینی که مردم را به قانون شکنی ترغیب می کند” برای یک مقام منتخب بسیار غیرمسئولانه است “، با اشاره صریح به گاتزا.

وی افزود: “من می خواهم ببینم كه جمهوری خواهان جوان به جمهوری خواهان پیر تبدیل می شوند.” “این در مورد جلوگیری از مرگ است.”



[ad_2]