نگهبانان کهکشان: مایک پنس اعضای نیروی فضایی جدید آمریکا را نام برد ارتش آمریكا

[ad_1]

مایک پنس معاون رئیس جمهور روز جمعه در مراسم بزرگداشت اولین سالگرد تولد جدیدترین شاخه ارتش ایالات متحده ، یکی از ابتکارات سیاسی دونالد ترامپ ، گفت که اعضای نیروی فضایی جدید ایالات متحده به عنوان “نگهبان” شناخته می شوند.

پنس گفت: “من افتخار می كنم كه به نمایندگی از رئیس جمهور آمریكا اعلام كنم كه از این پس مردان و زنان نیروهای فضایی ایالات متحده به عنوان سرپرست شناخته می شوند.”

“سربازان ، ملوانان ، هواپیماها ، تفنگداران دریایی و نگهبانان برای نسل های آینده از مردم ما محافظت می کنند.”

در نیروهای فضایی توییتر گفت: “توانایی نامگذاری نیرو یک مسئولیت مهم است. نگهبانان نامی با سابقه طولانی در عملیات فضایی است که از شعار اصلی فرماندهی فضایی نیروی هوایی در سال 1983 ، “پاسداران مرزی بالا” ناشی می شود.

“نام نگهبانان ، میراث و فرهنگ سربلند ما را با مأموریت مهمی که ما 24/7 انجام می دهیم ، محافظت از مردم و منافع ایالات متحده و متحدان آن متصل می کند.

“نگهبانان. #SemperSupra!! “

شعار لاتین نیروها ، که در ژوئیه تصویب شد ، به معنی “همیشه بالاتر” است.

اعلامیه پنس در همان روز آمد مایک هاپکینز، یک فضانورد آمریکایی در داخل ایستگاه فضایی بین المللی منتقل شده از نیروی هوایی به نیروی کیهانی. ژنرال جی ریموند ، رئیس عملیات فضایی ، گفت که این نیروی جدید “از استقبال از اولین فضانورد خود” هیجان زده نشده است.

با این حال ، پیام پنس در رسانه های اجتماعی تأثیر آشنایی ایجاد کرد. همانطور که توسط Military.com اعلام شده است: “علاقه مندان به فضا و ارتش به سرعت متذكر شدند كه نام” نگهبانان “حقيقت” محافظان كهكشان “را از طنزهاي مارول در مورد گروه پرچين ابرقهرمانان در فضا برانگيخته است.

با روی کار آمدن دولت ترامپ ، آینده نیروی فضایی نامشخص به نظر می رسد. آسوشیتدپرس به آرامی گفت: “جو بایدن ، رئیس جمهور منتخب هنوز برنامه خود را برای ایجاد یک نیروی فضایی در دولت بعدی اعلام نکرده است.”



[ad_2]