نگاهی به سال 2020: سالی مانند هیچ سال دیگر – پادکست اخبار

[ad_1]

وقتی در ژانویه وارد دهه جدید شدیم ، در روزنامه ها اخبار زیادی در مورد آتش سوزی جنگل های استرالیا ، تنش بین آمریکا و ایران وجود داشت و محافظه کاران انگلیس از اکثریت 80 کرسی خود برخوردار بودند. اما سازمان بهداشت جهانی قبلاً با اخبار “ویروس جدید کرونا” در ووهان ، چین روبرو شده است ، بیماری که باید زندگی ما را به شدت تغییر دهد. Covid-19 سراسر آسیا ، اروپا و فراتر از آن را فرا گرفت و نزدیک به 2 میلیون نفر را کشت و اقتصاد جهان را به زانو درآورد.

سردبیر گاردین ، کاترین وینر، می پیوندد آنوشکا آستانه نگاهی به سالی بیندازید که در آن خبرنگاران برخی از داستانهای عظیم ، از جمله ترور جورج فلوید و جنبش جهانی ضد نژادپرستی زندگی های سیاه را پوشش دادند. در ایالات متحده انتخاباتی برگزار شد که در آن مردم آمریکا به برکناری دونالد ترامپ رای دادند. و بزرگترین داستان از همه اتفاق افتاد: ادامه بحران آب و هوا ، که علی رغم کاهش سفرهای ناشی از بیماری همه گیر ، تنها به کاهش 7 درصدی انتشار گازهای گلخانه ای منجر شد. و در تمام این مدت انگلیس بی وقفه برای سال Brexit تلاش کرده است.

Caprice Clips از ماسک استفاده می کند


عکس: کریس گرنجر / AP

پشتیبانی از The Guardian

گاردین از نظر سرمقاله مستقل است. و ما می خواهیم روزنامه نگاری ما همچنان باز و در دسترس همه باشد. اما ما به طور فزاینده ای به خوانندگان خود برای تأمین بودجه کار خود نیاز داریم.

پشتیبانی از The Guardian

[ad_2]