نهنگ های نرمی Pod 10 که در ساحل شرقی یورکشایر فرود آمدند نهنگ ها

[ad_1]

یک غلاف 10 نهنگ اسپرم در ساحل شرقی یورکشایر به دام افتاده است که گمان می رود بزرگترین فرود دسته جمعی سزارهای انگلستان از سال 1913 تاکنون باشد.

عملیات نجات پس از مشاهده گروهی از پستانداران خردسال حدود 8:30 صبح شب کریسمس در کم عمق بین تونستال و ویتنسا آغاز شد.

طبق اطلاعات سرویس غواصان دریایی انگلیس (BDMLR) تأیید شده است که چهار نهنگ هنوز زنده هستند ، اما همه آنها “از نظر غذایی بسیار ضعیف هستند”. حداقل دو حیوان در ساحل شسته شدند.

BDMLR اعلام کرد به دلیل طوفانی بودن دریا نمی تواند نهنگ های اسپرم را در آبهای عمیق گله کند.

این ماده می گوید که به دلیل اندازه آنها – نرها به حدود 20 متر و وزن آنها تا 80 تن می رسد – برای حرکت دادن نهنگهایی که پرت شده اند ، غیرممکن است و آنها به ندرت در خشکی زنده می مانند.

اعتقاد بر این است که بزرگترین آرامش عظیم نهنگ های اسپرم در سواحل انگلیس از زمان ثبت نام در سال 1913 است.

جدیدترین واقعه به این بزرگی در ژانویه 2016 اتفاق افتاد ، هنگامی که غلاف شش نهنگ اسپرم پس از گرفتار شدن در ساحل شرقی انگلیس از بین رفت. آنها در میان 30 پستاندار بودند که در عرض 6 هفته در سواحل شمال اروپا شسته شدند.

تحقیقات در مورد این حادثه ، که در سال 2018 منتشر شد ، نشان داد که حیوانات قبل از گم شدن و گمراه شدن در مناطق کم عمق جنوب دریای شمال ، در آب های نروژ در حال جستجوی غذا هستند.

بر اساس BDMLR ، نهنگ های اسپرم بندرت در سواحل انگلستان دیده می شوند ، زیرا آنها معمولاً ماهی های مرکب بزرگ و متوسط ​​را شکار می کنند و هر بار تا 2000 متر افت می کنند ، اما در دریای شمال این غذا زیاد نیست.

جولیا کابل ، هماهنگ کننده ملی BDMLR ، به گاردین تایید کرد که این رویداد گسترده نسبت به سال 2016 بزرگتر شده است. وی گفت بعداً در جزر و مد کم خواهد فهمید که بیش از 10 نهنگ مشکل دارند.

ماه گذشته یکی از کارشناسان انگلیس درباره صنعت سزارین گفت که ماهی مرکب امسال در دریای شمال گسترش یافته است ، که ممکن است نهنگ ها را برای تعقیب آنها به سواحل انگلیس وسوسه کند.

سخنگوی آژانس دریایی و گارد ساحلی گفت: “درست قبل از ساعت 8.30 صبح ، گارد ساحلی با گزارشی از دیدن بسیاری از نهنگ ها در خط ساحلی در ساحل ویتنزا ، از مردم به 999 رسید.

“مقامات مربوطه از جمله گیرنده فاجعه آژانس دریایی و گارد ساحلی ، مقامات محلی و خدمات غواص دریایی نجات دریایی انگلیس ، که برای ارزیابی وضعیت نیز در محل هستند ، مطلع شده اند. از شهروندان خواسته می شود تا از محل حادثه دور باشند تا مقامات بتوانند با خیال راحت کار کنند. “

PA Media در این گزارش مشارکت داشته است

[ad_2]