نمایندگان گزارش دادند که فقر کودکان موجود به طور چشمگیری در معرض همه گیری فقر است

[ad_1]

کمیسیونر کودکان در انگلیس از دولت خواسته است تا میلیاردها میلیارد دلار برای حمایت از کودکان و خانواده های آسیب پذیر سرمایه گذاری کند و گفت: این بیماری همه گیر بی سابقه فقر کودکان را تحت فشار قرار داده است.

کمیسیونر آن لونگ فیلد به قانونگذاران گفت که این بحران بر نابرابری در زندگی کودکان فقیرتر ، پوشش مسکن ، غذا ، فضای باز ، پشتیبانی جامعه و یادگیری دیجیتال متمرکز است. “بچه ها به طور نامتناسبی بد می شدند [during the pandemic] اگر قبلاً در فقر زندگی می کردند ، “او گفت.

لانگفیلد خواستار تقویت شبکه امنیت اجتماعی برای خانواده های کم درآمد شده است ، که باید اساس هر بسته سلامتی Covid باشد ، از جمله حفظ اعتبار جهانی 20 پوند در هفته. وی گفت: سرمایه گذاری مجدد ، حمایت خانواده و خدمات جوانان نیز مورد نیاز است.

نظرات لانگفیلد در جلسه مشترک کمیته های کار ، بازنشستگی و آموزش کمونز در حالی اعلام شد که بنیاد جوزف رونتری گفت طی یک بیماری همه گیر ، حدود 2 میلیون خانوار در انگلیس می توانند از فقر – ​​سطح شدید فقر – ​​زنده بمانند.

در گزارش جداگانه ای که توسط اندیشکده بنیاد بازار اجتماعی منتشر شده است ، تخمین زده می شود که 14٪ از کودکان انگلیس – فقط 1.7 میلیون نفر – در ماه همه گیری با گرسنگی مداوم روبرو بوده اند که می توان آنها را “امنیت غذایی بسیار پایین” توصیف کرد.

لانگ فیلد به قانونگذاران گفت که در حالیکه خدمات پشتیبانی از خانواده های آسیب پذیر را در بهترین حالت آنلاین نمی کرد ، اما ممکن است به کلی ناپدید شده باشد. در برخی موارد ، درخواست های خدمات اجتماعی انگلیس به نصف کاهش یافت. “بچه ها فقط برای دریافت کمک در چشم نبودند.”

وی گفت ، بسیاری از کودکان فقیر بودند ، اما والدین شاغل آنها واجد شرایط وعده های غذایی رایگان مدرسه ، کوپن غذا یا کمک هیئت مدیره نبودند. “آنها برای گرفتن مشاوره از شورا در مورد خدمات اجتماعی در بحران نیستند ، اما هنوز به کمک نیاز دارند.”

لانگفیلد از مدرسه ای در والورث لندن بازدید کرد ، وی گفت که 250 دانش آموز از 400 دانش آموز را بسیار آسیب پذیر می داند. “من پرسیدم که چند نفر از خدمات اجتماعی پشتیبانی می کنند. 150 صبر کردم چون می دانستم شکافی پیش خواهد آمد. آنها گفتند هشت. “

نظرات وی توسط روسای سه مدرسه در مناطق محروم انگلیس ، كه مشكلات مربوط به رشد كودك ، تأمین غذا برای اوقات فراغت و دسترسی به لپ تاپ و یادگیری دیجیتال در هنگام شیوع بیماری را نشان دادند ، مورد توجه قرار گرفت.

بن لوینسون ، رئیس مدرسه ابتدایی کنزینگتون در نیوهام ، لندن ، گفت که وی در تابستان هفتاد بسته بسته غذایی به خانواده های گرسنه که واجد شرایط وعده های غذایی رایگان مدرسه یا حمایت کوپن غذایی نبودند داده است.

وی گفت: “اینکه آیا فروش مواد غذایی در قرن 21 در کشور مهم است تا والدین بتوانند فرزندان خود را تغذیه کنند ، یک سوال بزرگ است. به نظر من ، ما نباید در آن موقعیت قرار بگیریم. “

جوآن اورموند ، رئیس دبیرستان كلیسای انگلیس در كومبریا ، گفت كه مدرسه وی تنها پنج لپ تاپ را به 200 دانش آموز واجد شرایط شركت در برنامه اختصاص داده است. هیچکس نرسید شورای ناحیه کامبریا برای کودکان دارای مددکار اجتماعی وعده لپ تاپ داد اما هیچ کدام دریافت نشد.

آرموند با لوینسون موافقت کرد که بسیاری از زیرساخت های محلی که به آماده سازی فقیرترین کودکان برای مدرسه کمک می کند – کودکان نوپا و نوزاد و مرکز شروع ایمن – در سال های اخیر بسته شده است. “خدماتی مانند مراکز کودکان ، توده ها ، توده ها برای کودکان کوچکتر.”

کاترین هابز ، مدیر مدرسه دیوید نیپر در آلفرتون ، دربیشایر ، گفت که تعطیلی باشگاه های جوانان کمبود “مکان های امن” را برای بسیاری از کودکان ایجاد کرده است. “نیاز شدیدی به آن سازمانهایی وجود دارد که نوجوانان به طور سنتی به آنها تعلق دارند.”

[ad_2]