نمایندگان حزب کارگر نامه ای را امضا کردند که از استارمر خواستار بازگرداندن شلاق در کوربین | کار کردن

[ad_1]

نمایندگان چپ کارگران ، رهبران و فعالان سندیکایی ، سیروس استارمر را به “تضعیف دموکراسی حزبی” متهم کرده و از وی خواستند تا شلاق جرمی کوربین را بازگرداند و تحریم احزاب محلی راجع به این پرونده را لغو کند.

در بیانیه ای محکم ، بسیاری از سرسخت ترین متحدان کاربن کوربین از استارمر خواستند که قبل از انتخابات محلی بزرگ سال آینده ، “روحیه خود را تضعیف و تضعیف نکند”.

“با اعضا باید با احترام رفتار شود ، از جمله با رعایت حقوق اساسی دموکراتیک که اعضای احزاب محلی می توانند درباره آنچه در مورد آنها بحث می کنند و مواضع احزاب محلی ما تصمیم بگیرند ، و اطمینان حاصل شود که جلسات همیشه باز است ، از جمله و بدون تبعیض ” در این بیانیه آمده است.

“ما از رهبران حزب کارگر می خواهیم که شلاق جرمی کوربین را برگردانند ، حملات به دموکراسی احزاب ، بحث های مشروع و موج اخیر تعلیق ها را متوقف کنند و در عوض برنده شدن در جنگ توری ها تمرکز کنند.”

امضا کنندگان شامل رهبران اتحادیه ، لن مک کلاسکی از یونیت ، مانوئل کورتس از TSSA و دیو وارد از CWU و همچنین 18 قانونگذار از جمله جان مک دونالد ، ریچارد بورگون و دایان ابوت هستند. شش عضو کمیته اجرایی ملی حاکم حزب (NEC) نیز امضا کردند.

مداخله آنها ادامه تقسیم کار را یک سال پس از نتیجه فاجعه بار انتخابات عمومی 2019 تأکید می کند.

استارمر پس از پایان تعلیق از کار در ماه گذشته ، تصمیم گرفت که کوربن را در حزب پارلمان بازگرداند و گفت که اقدامات پیشین وی “تضعیف و متوقف شد تا کار ما برای بازگرداندن اطمینان از توانایی حزب کارگر در مبارزه با یهودستیزی باشد”.

از آن زمان ، ستاد کار به حوزه های انتخابیه دستور داده است که اظهارات همبستگی با کوربن را منتقل نکنند و یافته های کمیسیون برابری و حقوق بشر (EHRC) در مبارزه با یهودستیزی را نقد نکنند.

یک منبع کارگری گفت: “به CLP دستور داده شده است که بحث در مورد گزارش ECHR و تأثیر آن را به روشی سازنده و فراگیر برگزار کند ، و تشخیص می دهد که توصیه های آن از تحقیقات قانونی ناشی می شود و طرف آن را به طور کامل پذیرفته است.”

طرفداران کوربین همچنین تعدادی از تعلیق های اخیر کارگران را برجسته کردند ، از جمله آلن گیبونز ، دبیر لیورپول والتون ، که وی آنها را جناحی با انگیزه می دانند.

سخنگوی حزب کارگر از اظهار نظر در مورد پرونده گیبونز خودداری کرد ، اما معلوم است که تا زمان تحقیقات تعلیق شده است.

رهبری کوربن شاهد ورود اعضای جدید به حزب کارگر بوده است ، بسیاری از احزاب دیگر یا سیاست های سیاسی خارج از حزب ، و برخی از طرفداران وی مشکوک به استارمر هستند که می خواهد آنها را برکنار کند ، اگرچه او بارها بر تعهد خود به اتحاد کارگران تأکید کرده است.

تعداد کمی از اعضای تیم برتر کوربین پس از آنکه استارمر هنگام تصدی مسئولیت ریاست جمهوری دست به یک تغییر اساسی زد ، در نمای حزب باقی ماند.

ربکا لانگ بیلی ، که به عنوان یک نامزد چپ با استارمر مخالف بود ، به دلیل اشتراک مصاحبه ای که شامل یک دام ضد یهودی بود ، از سمت وزیر آموزش سایه برکنار شد.

کوربن به دلیل بیانیه ای که پس از محکومیت حزب کارگر به دیوان بین المللی حقوق بشر به دلیل رسیدگی به شکایات ضد یهودستیزی اخراج شد.

رهبر پیشین اذعان داشت که یهودستیزی یک مشکل در حزب کارگر است و مبارزه با آن بسیار کند است ، اما اصرار داشت که مقیاس آن “به دلایل سیاسی به شدت متورم”.

متحدان وی معتقد بودند که آنها از دفتر استارمر اطمینان حاصل کرده اند که وی مجدداً در حزب پذیرفته خواهد شد و خلاصه موضوع را بیان کرد.

سخنگوی حزب کارگر از اظهارنظر در مورد تعلیق گیبونز ، که به گفته همکاران وی در ارتباط با دادخواست CLP است که می تواند قوانین را نقض کند ، خودداری کرد.

گیبونز گفت که تنها پس از رهبر شدن کوربن به حزب کارگر پیوست. وی که در تریبون می نوشت ، از همکاران “سوسیالیست ها” خواست “بمانند ، سازماندهی و مبارزه کنند”. دن کاردین ، ​​یک نماینده محلی ، در توییتر خود نوشت: “به تعویق انداختن اقدامات اعضا بدون توضیح دلایل نمی تواند افرادی را درمان کند که همه چیز را به حزب ما می دهند.”

[ad_2]