نقد و بررسی NFL: سحر و جادو مگومس توسط Brady’s Pies Leads Chiefs NFL

[ad_1]

پاتریک موهامس 462 یارد و سه تاچ داون را انداخت تا تام بردی را شکست دهد و مدیران کانزاس سیتی را به پیروزی بر خلیج تمپا در روز یکشنبه 27-24 برساند.

تیریک هیل در پذیرش های 75 ، 44 و 20 یاردی گل زد ، در دومین TD خود به منطقه انتهایی متمایل شد و با 13 بارگیری در 269 یارد پایان یافت ، آخرین ضرب با هشت یارد در سومین و 7 بار به Mahomes یک فرصت شبانه روزی داد.

رئیسان (10-1) ششمین بازی متوالی خود را به دست آوردند و هفتمین فصل خود را در 10 پیروزی در هشت سال با مربیگری اندی رید سپری کردند. قهرمان فعلی Super Bowl به 6-0 بهبود یافت و 9 پیروزی مستقیم از خانه کسب کرد و سال گذشته بازگشت

بردی 27 از 41 41 در 345 متری ، سه تاچ داون و چند مداخله در نیمه دوم بود که در 4-2 بازی حرفه ای مقابل موهومز که 2-0 نتیجه را 17-0 برتری ایجاد کرد و همچنین رئیسان را به 17 رساند ، وارد مرحله چهارم چهارم شد. .

باکس این موقعیت را نزدیك كرد و بردی پاس های TD 31 و هفت متری را به مایك ایوانز پرتاب كرد ، دومی با 4:10 باقی مانده كمبود خلیج تامپا را به 27-24 كاهش داد. باكس هرگز توپ را پس نگرفت.

تعطیلات نیواورلئان 31-3 ، دنور ، برونکوس

دو قدم تیزام هیل باعث شد که مقدسین نیواورلئان به پیروزی 31-3 برابر دنور برسند ، آنها در شرایط ناخوشایندی قرار گرفتند که رهگذرانشان ماسک نمی زدند ، همانطور که در پروتکل های NFL Covid-19 لازم بود.

در یک جشن سرباره سنگ زنی که یادآور روزهای اول فوتبال حرفه ای است ، مقدسین (9-2) در دومین بازی متوالی با تپه ای تابع برای درو نسیم مصدوم پیروز شدند. هیل در برابر Falcons وقتی 18 از 23 پاس گل در 233 یارد و 108.9 پاس داد ، به اندازه هفته قبل تیز نبود. این بار او نه از 16 تا 78 متری بود ، بدون لمس کردن ، رهگیری و ضعیف رهگذر 43.2. او همچنین 10 بار در 44 حیاط دوید. کندل هینتون ، Broncos QB ، گیرنده تازه کار و مدافع سابق Wake Forest با تیم عملی خود ، اولین بازی متزلزل قابل قبولی را در NFL داشت ، با یک پیاده روی 9 در 13 متری ، بدون لمس و دو بار رهگیری.

با شروع خط حمله برونکو ، درو لاک ، برت ریپین ذخیره و بلیک بورتلز ، پیشکسوت تیم تمرین ، آخر هفته که NFL متوجه شد این سه نفر از ماسک نیستند ، قبل از بازی Q3 №3 جف دریسکل ، رد صلاحیت شدند.

San Francisco 49ers 23-20 Los Angeles Ram

در پایان وقت رابی گولد برای 42 یارد گلزنی کرد و سانفرانسیسکو 49ers با پیروزی 23:20 برابر قوچهای لس آنجلس 3 بازی باخت را شکست و یک سری فصلی را برای دومین فصل متوالی برگزار کرد.

نیک مولنس در اولین پیروزی خود به عنوان یک شروع کننده از ماه سپتامبر برای مدافع عنوان قهرمانی NFC (5-6) 253 یارد را پشت سر گذاشت و دو مسابقه با تأخیر برگزار کرد ، که امیدهای خیره کننده آنها از پلی آف را برآورده کرد و اولین تیم شکست دهنده قوچ ها بود. (7 -4) در استادیوم جدید SoFi.

Las Vegas Raiders 6-43 Falcons of Atlanta

دیون جونز یک رهگیری 67 یاردی را به زمین برگرداند ، مت ریان یک جفت پاس کوتاه به ثمر رساند ، و شاهین های آتلانتیک با دقت بر درک کار و خلبان لاس وگاس سخت حمله کردند.

Raiders (6-5) برای دومین بار پیاپی شکست خورد و در پلی آف AFC مانند یک مدعی به نظر می رسید و در مقابل آتلانتا که فصل را زیر نظر مربی موقت بازی می کند ، عملکرد کندی ایجاد کرد.

کار روز ناخوشایندی را پشت سر گذاشت و علاوه بر ارسال توپ ، سه بار توپ را لمس کرد ، که حریف “شاهین ها” برای پنجمین دوره حرفه ای آن را برگرداند.

Cardinals Arizona 17-20 New England Patriot

در پایان وقت نیک فولک در 50 متری توپ را زد و نیو انگلند میهن پرستان در نیمه دوم گرد هم آمدند تا آریزونا را شکست دهند.

جیمز وایت به سرعت به دو مسابقه پاتریوت (5-6) که برای هفتمین بار در هشت دیدار گذشته خود با کاردینال ها برنده شده اند ، شتافت. در این ماه ، “Folk” برای دومین بار یک گل میدان بدست آورد ، که دومین بار نیز به پیروزی رسید. در اوایل این ماه ، 51 حیاط وی با نتیجه 30:27 بر نیویورک جتس غلبه کرد.آریزونا (6-5) از سال 2012 نیو انگلیس را شکست نداده است.

کم نیوتن تلاش کرد و 9 مورد را از 18 به 84 یارد گرفت و دو بار رهگیری کرد. نیو انگلیس با استفاده از اشتباهات کاردینالز ، با وجود پایان دادن به 179 یارد ، بازی را برد. اما دفاع نیوانگلند محکم بود و محتوای اصلی تخلف در آریزونا که به طور متوسط ​​414 یارد وارد زمین می شد ، 298 یارد بود. کنیک دریک با سرعت 78 یارد و دو بار به سمت آریزونا شتافت.

شارژرهای لس آنجلس 17-27 بوفالو

سه ماهه چهارم رهگیری Tre’Davious White هدف میدانی تایلر باس را در 43 یاردی قرار داد و به Buffalo Beals کمک کرد تا شارژرها را در لس آنجلس مهار کند.

جاش آلن یک ضربه محکم زد و برای امتیاز بعدی AFC East (8-3) دوید ، که بعد از اینکه تقریباً امتیاز 18 امتیاز خود را در سه ماهه سوم کم کرد ، گیر کرده بود. گیرنده کول بیسلی نیز پاس را اجرا کرد. بوفالو توپ را برای سه مالکیت پیاپی برگرداند ، اما خط دفاعی لوس آنجلس را به گل 27 متری مایکل بادگلی در طول زوج کلید محدود کرد.

کلیولند براونز 27-25 جکسونویل جگوارز

بیکر میفیلد از بهترین شرایط آب و هوایی روز خود در ماه استفاده کرد و در دو پیروزی کلیولند مقابل جکسونویل در یکشنبه 27-25 ، که باعث حفظ “قهوه ای ها” در مرحله پلی آف AFC شد ، دو مسابقه را کنار گذاشت.

میفیلد با جارویس لندری و آستین هوپر هم تیم شد تا خشکسالی را در سه بازی بدون عبور از TD خاتمه دهند. بدترین اشتباه مایفیلد تقریباً پرهزینه بود. او برای یک سوم و یک بازی دیر پشت کریم هانت در آپارتمان پرتاب کرد و هانت نتوانست اولین بار را در پایین بعدی پایین بیاورد. مربی تیم براون ها کوین استفانسکی احتمالاً باید توپ را در زمین ناک اوت می کرد و دو امتیاز را بالا می برد.

در عوض ، جکسونویل فرصتی برای گل تساوی داشت. چهار یارد جیمز رابینسون نتیجه را 25-25 کرد. دلیل آن این است که داگ مارونه ، مربی جگوار در کوارتر سوم یک امتیاز اضافی گرفت و پس از پنالتی آفساید سعی در تبدیل دو امتیاز داشت. مایک گلنان ، با شروع اولین شروع خود در بیش از سه سال ، Kelan Cole را با این کار سرنگون کرد. گلنان دوباره دیر به شکست تبدیل شد زیرا پرتاب او از منطقه پایان خارج شد.

Colt های تنسی تیتان 45-26 ایندیاناپولیس

دریک هنری تنسی را به برتری AFC South رساند. حالا مدافع عنوان قهرمانی می خواهد با یک عنوان دسته بندی و یک بازی عمیق دیگر در پلی آف به پایان برسد.

در نیمه اول هنری دومین دفاع بخیل NFL را به 140 یارد و سه لمس تقسیم کرد ، 178 یارد به پایان رساند و تیتان ها را به شکست مهم 45-26 ایندیاناپولیس رساند. این برد به تنسی (8-3) امتیاز استثنایی رهبر بخش ، تقسیم در سری دو فصل این فصل و مزایای مهم بر اساس تقسیمات فعلی تیم ها را می دهد. هنری همچنین با تعقیب دومین تاج سریع سریع ، برتری خود را به صف کرد.

غول های نیویورک 19-17 بنگال سین ​​سیناتی

در نیمه دوم ، غول های نیویورک به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ ، مدافع اصلی دانیل جونز را از دست دادند ، اما آنها جنایات کافی را برای شکست سینگیناتی بنگال ایجاد کردند.

وین گالمن جونیور در کوارتر اول دو یارد در چهارم و گل دوید ، و گراهام گانو از فهرست کوید -19 بازگشت و چهار گل میدان به ثمر رساند وقتی غول ها (4-7) حرکت کردند تا با واشنگتن برای کسب مقام اول در بدبختی مساوی شوند. NFC شرق.

دلفین ها میامی 20-3 جت نیویورک

رایان فیتزپاتریک دو بار شروع به جای Tua Tagawaila مصدوم کرد و دلفین های میامی با نتیجه 20 بر 3 جت های نیویورک را بدون برد از دست دادند.

Tagawailaa از ناحیه انگشت شست از ناحیه دست چپ غیرفعال بود ، بنابراین فیتزپاتریک با یکی از تیم های سابق خود مخالفت کرد. او نیازی به کار زیاد در برابر هواپیماهای کم پرواز نداشت.

این مدافع کهنه کار با پرتاب های سخت TD 24 از 39 در 257 متری بود. مایک هسیتسکی و آدام شاهین ، پس از پایان هفته گذشته پیروزی های پنج بازی ، به دلفین ها (7-4) کمک کردند تا عقب برگردند.

Carolina Panther 27–28 وایکینگ ها در مینه سوتا

چاد بی بی یک پاس 10 متری را گرفت که در مینه سوتا باقی مانده بود – 46 ثانیه ، اندکی پس از آنکه حرفی را با صدا خفه کرد و به کارولینا اجازه داد برتری پیدا کند. سپس جوی اسلی یک تلاش 54 متری را از دست داد ، یک ثانیه مانده بود که باعث شد پیروزی 28-27 وایکینگ ها برابر پلنگ ها حفظ شود.

کرک کوزینز 34 بر 45 با 307 یارد و سه امتیاز برای وایکینگ ها (5-6) پیش رفت و در مرحله دوم با جک جاستین جفرسون با تیک آف 5:38 برخورد کرد و بی بی را برای برنده پیدا کرد تا یک رانندگی هفت طرفه 75 حیاط را انجام دهد که 65 ثانیه طول می کشد.

[ad_2]