نقد و بررسی Godmothed – Disney Enchanted Remixes … منهای جذابیت فیلمهای کمدی

[ad_1]

Gمتاسفانه ، تغییر جهت مجدد “دیزنی +” در عمل زنده به نقش کم مطالعه شده مادرخوانده پری ، پایه های جادوی سینمایی را دارد که به نفع او عمل می کند. اولین عبارت یک اصطلاح است: درست قبل از فصل تعطیلات ، فیلم کارگردان شارون مگوایر (که بیشتر با “دفتر خاطرات بریجیت جونز” شناخته می شود) در پایان یک سال وحشتناک یک شاهزاده خانم دیزنی را ارائه می دهد و بینندگان برای یک فرار از خانواده خنده دار و هسته ای آماده می شوند. در اینجا خیرخواهی کمدی دو مجری آن ، ایسلا فیشر و جیلیان بل ، و همچنین اتاق پیروز و به طور مناسب مدرنیزه شده است: یک مادرخوانده خیرخواهانه اما ساده لوحانه و مأموریت دارد یک مادر مجرد خسته را در بوستون مدرن احیا کند ، یک مسیر افسانه ای. در طول دوره دوپندمی جدا و مجهز شده است ، اما هنوز الهام گرفته نشده است. اما در جایی که لازم باشد خود را به خدا مسلح کنیم ، او دست و پا می زند – از جدی ناشیانه به چیزی تیزتر می رود و به چیزی غم انگیزتر از آنچه که باید بپردازد.

صحبت از پروردگار بدون مقایسه آن با داستان تجدیدنظرطلبانه افسون شده دیزنی 2007 غیرممکن است ، که همچنین قهرمان ساده لوح و ساده لوح کتابهای تاریخ را به یک شهر بزرگ در ساحل شرقی پرتاب کرد و مجبور شد مردم بدبین را از شایستگی های شهر متقاعد کند. موش و کبوتر ؛ در Godmothered – راکونی به نام گری) به سبک سفید برفی دستیار دارند.

جایی که افسون یک کتاب درسی از یک شاهزاده خانم افسانه ای داشت که کاملاً براساس ایمی آدامز ساخته شده است ، Godmothered النور (بل) ، کوچکترین مادرخوانده میهن را دارد که بر همین اساس در برخی از کوههای درگاه و طلسم ها مستقر شده است. اگرچه تمام زندگی خود را برای پاشیدن شادی بر روی زنان جوان مشتاق آماده می کرد ، اما حرفه النور کاهش یافته بود. تقاضا برای پدرخوانده و مادربزرگ به طرز دلربایی در آمریکای مدرن (منصفانه) کاهش یافته است ، همچنین اعتقاد به خوشبختی (همچنین منصفانه). الینور که مشتاق ادامه تحولات بود و از حملات همکلاسی هایش و مربی بی رحم Moira (جین کورتین) ترسیده بود و از احتمال بستن سرزمین مادری نگران بود ، در پاسخ به نامه دختری 10 ساله به بیرون بوستون با عجله “ماریا” را پرتاب می کند.

مشابه: این دختر ، مکنزی (ایسلا فیشر) ، اکنون یک سی ساله تهیه کننده اخبار محلی و یک مادر تنها و هیجان زده دو دختر است که نسبت به پایان خوش پس از مرگ همسرش کاملاً بدبین است. النور ، مانند ژیزل آدامز برای او ، با همه ساده لوحی و ظرافت جذب کننده طوفان به دنیای ما و زندگی ویران شده مراقبانش فرو می رود. اشتیاق افسار گسیخته او هر دو شکاک را به خود جلب می کند ، اگرچه سفر به Godmothered با سکوت صدای زنگ بسیار زیاد و تعداد موسیقی کمتری همراه است.

دیگر نیازی به ذکر آن نیست ، اما همانطور که فیلم های انیمیشن یا شاهزاده خانم دیزنی مانند “گیج و منجمد” نشان می دهد ، فرصتی برای برنده شدن فرمول قدیمی وجود دارد در حالی که طعم کریستالی آن را به ما یادآوری می کند. Godmothered اجازه می دهد تا برخی از این جوانه ها شکوفا شوند – فیشر به عنوان یک مادر مجرد چند بعدی قوی است ، در خانه دچار استرس می شود و در اثر سوزش در محل کار دچار از دست دادن می شود. تأثیر خوش بینی فوق العاده النور بر روی کودکان گرما ایجاد می کند و لحظه “سودمندی” خودخواهانه النور به دست آمده احساس می شود. اما لحظه های لطیف پدرخوانده تحت الشعاع غیرت بی امان او قرار می گیرد. بل ، کمدین ای که بیشتر از جدی بودن مسطحش به شوخیه نجس خود مشهور است ، الینور را خشمگین می کند ، اما ساده لوحی سلطنت آمیز مادرخوانده آنقدر زیاد اعمال می شود که او زیر وزن خود مبارزه می کند. هرچه النور نشاط تمام نشدنی نشان دهد ، بیگانه روی زمین تحریک شادتر می شود

قطعنامه ، خوشبختانه ، مکنزی را در آغوش پرنس خرد نمی کند (اگرچه اگر این یک فیلم دیزنی باشد ، یکی وجود دارد – یک همکار و یکی از والدین تنها هیو (سانتیاگو کابر) – در دسترس) ، اما افشاگری او – که عشق واقعی به اشکال مختلف در می آید – حقیقتی است که به صندوق می افتد. برخورد دنیای واقعی و خیال ممکن است سریع ، کیمیایی به نظر برسد ، در اینجا همان فرمول قابل خواندن است – در مناطقی که او سعی می کند به آمریکای قبل از همه گیر شدن برسد غیر واقعی است (الینور با لباس مجلسی از دروازه عقب بروینز دیدن می کند ، و هیچ کس چیزی نمی گوید ، گفته می شود شبکه های اجتماعی را مشتعل کنید ، اما واقعاً توجه خود را به این زوجین جلب نکنید) و گاهی اوقات برای القای تاریخ در سرزمین مادری بسیار مصمم هستند (به ویژه اظهارات شرم آور النور در مورد مردان بی خانمان که توسط آتش به او سوزن می دهد). به عنوان یکی از طلسمهای اشتباه النور ، خفه شدن خدا از شیرینی حل نشده به سمت تلاش برای جلو و عقب رفتن ، در یک میانه ناخواسته و بدون انگیزه حرکت می کند.

که در نهایت ممکن است زیاد مهم نباشد. بچه ها احتمالاً به هر حال این فیلم را دوست خواهند داشت ، زیرا فرمول های دیزنی را به اندازه کافی حفظ کرده است: یک پایان خوش ، پیروزی عشق ، حیات وحش زیبا از CGI ، یک شماره موسیقی آب و هوایی و قهرمانانه هنگامی که جین وحشت صحنه را در جوجه اردک ها شکست می دهد – سبک پرنسس بوستون در کریسمس امکان پذیر است . برای همه افراد ، این یک سواری ناهموار و خیره کننده است – نه آنقدر منحرف برای توهین ، بلکه برای حمایت از جرقه ها بسیار ناهماهنگ است.

[ad_2]