نقد و بررسی Coolie No. 1 – بازسازی کمدی دیوید داوان بزرگتر است اما بهترین نیست فیلم

[ad_1]

من هستماین داستانی در مورد دو بالیوود در کریسمس است. در نتفلیکس ، آنوراگ کاسیاپ و ویکرامادیتا موتوان ، نماینده جناح مدرنیزاسیون سینمای هند ، متریلر تیز و معروف “AK در مقابل AK” را ایجاد کرده اند. در همین حال ، در اینجا در Amazon Prime Video ، می توانید دیوید داوان ، کمدین کارگردان باسابقه ، حقوق IP خود را برای Coolie شماره 1 ، که قبلاً برای کمدین Govinda متولد ساندویچ بود ، به روز کند. حتی مومن ترین حامیان اخیر نیز ممکن است جای خود را به مکان اصلی برای پیشرفت بدهند ، اما این چیزی است که داوان درباره آن ناامن به نظر می رسد. این کولی چندین مکان مهم را به روز می کند و جایگزین گوویندا در آخرین روز وارون داوان – پسر کارگردان – می شود و سپس او را با بازیگران و نمایشنامه های منسوخ شده احاطه می کند ، که بخشی از یک تلاش دیوانه وار است وانمود می کند که 30 سال گذشته هرگز اتفاق نیفتاده است.

توطئه – باربر راه آهن استخدام شده (داوان) که برای استخدام شرکت (سارا علی خان) در یک توطئه برای رسوا کردن خانواده اش استخدام شده است – همچنان آشنا و قابل پیش بینی است. مستقیم ترین تضاد با نسخه اصلی نتیجه ریخته گری است. بیش از حد واضح است که یک سربازی زیبا ، قلبی و آموزش دیده که برای خنده سبک فشار می آورد ، داون جونیور با اشتیاق پسرانه ای روی صفحه می آید ، اما یک یادداشت طولانی از سرخوشی را دنبال می کند – و دوان پدر بیش از حد مشغول یادآوری نحوه کمک بود بازیگران در غدد جنس برای هدایت هر کسی. متأسفانه خان در بالکن هایی نشسته است که به نظر نگران می آیند و مردان زیر سرنوشت شخصیت او را رقم می زنند. از این نظر ، کولی 2020 واقعاً شبیه قرن گذشته است.

آهنگ های شلوغ – که بیشتر از شوخی ها رنگ و زندگی خود را حفظ می کنند – این فیلم را بزرگتر از فیلم قبلی خود نشان می دهد. اکنون دوان به مکان های آفتاب گیر و هتل های گران قیمت دسترسی دارد. هدف واضح است – به کسانی که در مکان های ارزان قیمت هستند ، بو و بو را بویید اما با نازک ترین مواد ، این نسخه حتی خالی تر به نظر می رسد: به یک گوش می افتد و قبل از اینکه از گوش دیگر بیرون بیاید ، بخار می شود. در سال 1995 ، و در صورت عدم وجود فرصت های مناسب تر برای سرگرمی ، چنین آب نبات می تواند دو ساعت بدون فکر ادامه دهد. در سال 2020 ، این بدان معناست که تقریباً قطعی است که یک جریان پخش جریانی است که به احتمال زیاد در این فصل به پایان نمی رسد – و رقابت برای این حسرت شدید بوده است.

• در 25 دسامبر در Amazon Prime Video منتشر شد.

[ad_2]