نقد و بررسی آشپز اژدهای توکیو – کمدی موسیقی یاکوزا با موضوع رامن فیلم

Зیوشیهیرو نیشیمورا ، کارگردان ژاپنی ، که جلوه های ویژه را قبل از قرار گرفتن در صندلی کارگردانی شروع کرد ، بیشتر به خاطر کرایه نرم و افتضاحش با عناوینی مانند “جوخه دختران جهش یافته” و “پلیس توکیو گور” و همچنین ماشین های مرموزتر برای کوفته کوکوکو.

من حدس می زنم که سرآشپز اژدهای توکیو بین آنچه که مربوط به پلیس خون و دستگاه های کوفته است ، به تناوب قرار دارد ، با توجه به اینکه ما در مورد چند نفر از اراذل و اوباش قدیمی یاکوزا ، ریو (یاسوکادزه ماتومیا) و تاتسو (یوشیوکی یاماگوچی) صحبت می کنیم که تصمیم گرفت رستوران “رامن” را باز کند. تخصص آنها ، که واقعاً خوشمزه و لعنتی به نظر می رسد ، دستورالعملی است که تاتسو هنگام گذراندن وقت و کار در اتاق غذاخوری زندان ، نوعی توفو ماستو و کمربند آن را انتخاب می کند.

به زودی ، پلتفرم کوچک آنها نظرات زیادی را از کاربران YouTube به دست می آورد و یک دختر دبستانی زیبا (با بازی ستاره پاپ Rine Yoshida) برای خواندن ترانه ها در مورد Ramen می آید ، زیرا – البته – این نیز یک موزیکال است. اما سپس یک جفت دیگر از انواع رقیب یاکوزای سابق (شوخی این است که هر چهار بازیگر آن زمان در فیلم های مستقیم تر به بازی اراذل و اوباش پرداختند) تجارت کامیون های مواد غذایی را راه اندازی می کنند که کمربندهای آن طرف خیابان را می فروشد. علاوه بر این ، آنها موجودی موی صورتی و جامد را با لباس بدن لاتکس (Saiko Yatsuhashi) استخدام کردند که ممکن است در واقع انسان نباشد و به هر حال فشار زیادی از غذای قابل خوردن را احساس نکند.

گفتگوی ژاپنی احتمالاً بسیار سرگرم کننده تر از زیرنویس است ، اما دشوار است شک نکنید که حتی بومیان مفهوم فیلم را از اجرای آن سرگرم کننده تر می کنند احتمالاً یک ویدیوی TikTok با بودجه بیشتر از این فیلم دیده اید. اما این بازی پرشور و نشاط آور است و علاقه به هیچ فیلمی که شخصیت های شرور با ماسک های غول کره چشم روی سر خود مانند گروه آزمایشی پانک جاودانه Resident ها قدم می زنند ، دوست ندارد؟

Tokyo Dragon Chef از 25 ژانویه در سیستم عامل های دیجیتال در دسترس است.