نزدیک شدن به خط پایان در مسابقه برای واکسن Covid-19 اخبار

[ad_1]

ویراستار علمی ناظر ، رابین مکی، گفتگو با آنوشکا آستانه در مورد مسابقه یافتن واکسن Covid-19. در مجموع 198 واکسن Covid در سراسر جهان در حال تولید است ، چهار نسخه اصلی در مرحله نهایی 3 هستند. این شامل Pfizer’s BNT162b2 و واکسن Oxford AstraZeneca است. نتایج این آزمایشات – که در آن هر یک با دارونما مقایسه می شود – طی چند هفته یا چند ماه پیش بینی می شود.

در واقع ، این واکسن به عنوان یک بازی تغییر دهنده بازی در نبرد با ویروس کرونا دیده می شود ، که منجر به کشته شدن بیش از 1.15 میلیون نفر ، غرق شدن در اقتصاد جهانی و زندگی عادی میلیاردها نفر شد. با این حال ، تعداد کمی معتقدند که اولین واکسن ها کاملاً محافظ خواهند بود. در عوض ، آنها می توانند از شدت بیماری بکاهند ، بنابراین افراد از بستری شدن در بیمارستان جلوگیری می کنند و مرگ و میر کاهش می یابد.

همچنین ممکن است دوام نداشته باشند ، بنابراین به تقویت کننده ها نیاز است. با این حال ، سرعت آزمایشات واکسن باعث می شود که ماکی خوش بین باشد. وی می گوید: “ما سال آینده واکسن خواهیم زد و زندگی ما را به میزان قابل توجهی تغییر خواهد داد.”

دانشمند کوید در یک گیاه آزمایشگاهی آنتی بادی در گورین ، بوینس آیرس کار می کند.


عکس: خوان مابروماتا / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ

پشتیبانی از The Guardian

گاردین از نظر سرمقاله مستقل است. و ما می خواهیم روزنامه نگاری ما همچنان باز و در دسترس همه باشد. اما ما به طور فزاینده ای به خوانندگان خود برای تأمین بودجه کار خود نیاز داریم.

پشتیبانی از The Guardian

[ad_2]