نخست وزیر وقت تشدید اقدامات کوید گفت کره جنوبی با “بحران” روبرو است | اخبار جهان

[ad_1]

کره جنوبی اقدامات فواصل اجتماعی را در میان افزایش موارد جدید ویروس کرونا افزایش داده است و نخست وزیر این کشور هشدار داده است که برای جلوگیری از بحران با شروع فصل آنفولانزای زمستانی ، اقدام لازم است.

این کشور به دلیل جلوگیری از شیوع جدی Covid-19 از طریق ترکیبی از آزمایش های جمعی ، ردیابی و انزوای شدید ، و فاصله اجتماعی و ماسک ، تحسین گسترده ای دریافت کرده است.

اما تصمیم برای وضع قوانین دقیقتر مسافت پس از آن است که مقامات بهداشتی روز چهارشنبه بیش از 200 مورد عفونت جدید را برای چهارمین روز متوالی گزارش کردند.

طبق مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های کره ای (KDCA) ، این کشور 230 مورد دیگر را نیز به این تعداد اضافه کرده و به 28999 مورد افزایش داده است. وی افزود: تعداد کشته ها بدون تغییر است و 497 نفر است.

نخست وزیر چون شی شیون در جلسه با مقامات ارشد بهداشت گفت: “تلاش های ما برای مبارزه با ویروس کرونا با بحران روبرو است و به ویژه وضعیت جدی در کلان شهر سئول مشاهده می شود.”

“تصمیم امروز دردسر بزرگی در زندگی روزمره به وجود خواهد آورد. اما همه ما به تجربه می دانیم كه اگر الان اقدام نكنیم ، بحران حتی بزرگتری پیش خواهد آمد. “

مقامات در دفاتر ، مراکز درمانی و تجمع های کوچک در منطقه بسیار پرجمعیت سئول ، محل زندگی حدود نیمی از 52 میلیون نفر جمعیت کره جنوبی ، ازدحام پیدا کردند.

به گزارش یونهاپ ، اقدامات سطح 1.5 – شاخص دوم در پنج مقیاس – از روز پنجشنبه در کلان شهر سئول اجرا می شود.

اگرچه برای اکثر فعالیتهای روزمره محدودیت جدیدی وجود نخواهد داشت ، اما موسساتی که در معرض خطر گسترش ویروس هستند ، مانند بارها ، کلوپ ها ، سالن های کنسرت ، باید اقدامات سختگیرانه تری از جمله فاصله بیشتر بین میزها و نصب پارتیشن ها را اعمال کنند.

علاوه بر این ، بیش از 100 نفر نباید در تجمعات سیاسی ، کنسرت ها و جشنواره ها شرکت کنند و شعار دادن ، آواز خواندن و غذا خوردن ممنوع است.

کلیساها – که به عنوان منبعی از خوشه های مهم در سراسر همه گیر شناخته شده اند – و رویدادهای ورزشی باید حداکثر 30٪ از صندلی ها را در نظر بگیرند ، در حالی که کلاس های مدارس نباید بیش از دو سوم پر شود.

KDCA هشدار داد که میزان انتقال می تواند در آستانه فصل آنفلوانزا تسریع شود ، و ارتباطات احتمالی پایان سال و امتحانات ورودی به دانشگاه های سراسر کشور را به عنوان عوامل خطر احتمالی در اوایل ماه آینده شناسایی کرد.

[ad_2]