نحوه ساخت دستکش های افتتاحیه برنی سندرز | زندگی و سبک

شهیل ، این موهای میشل اوباما در روز تحلیف جو بایدن با شکوه همراه است ، الگوی میت ها توسط دستکش های برنی سندرز تحویل داده شدند. او در این مراسم با کت زمستانی و دستکش ، دست و پاهای صلیب نشسته بود و بقیه کت و شلوار روشن Capitol بود – و بلافاصله از او عکس گرفت نقاشی های ادوارد هاپر، صحنه هایی از Glee و بحث در معاون رئیس جمهور ، جایگزین مگس روی سر مایک پنس.

برنی سندرز در مراسم تحلیف جو بایدن



مواد الگوی رفتاری … آن عکس سندرز. عکس: برندان اسملوفسکی / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ

در دنیای بافندگی حواس پرتی است. کیت آتللی ، نویسنده کتاب ها ، از جمله “دستکش های بافتنی” ، می گوید: “من طی چند روز گذشته دستبندهای زیادی دیده ام.” او این را پیدا کرد “بسیار جذاب … برنی بسیار ناامید کننده است.”

دستکش تولید کننده اصلی Jen Ellis دیگر برای فروش نیست. یک معلم دبستان در ورمونت توجه بسیاری از استادان کوچک در وب سایت Etsy را جلب کرد کسانی که می خواهند دست خود را روی یک جفت مشابه بگذارند. اما اگر می خواهید خودتان آنها را بسازید چه می کنید؟

دستکش برای جن الیس ، که یک جفت سندرز را تشکیل داده است



دارایی داغ … دستکش های جن الیس ، که جفت سندرز را ایجاد کرده است. عکس: @ vtawesomeness / توییتر

از لباسهای بافتنی چروکیده استفاده کنید

دستکش های سندرز گرچه زیبایی بافتنی دستی را دارند ، اما محصول بافتنی نیستند. در واقع ، آنها از ژاکت های بازیافتی ساخته شده اند ، که آترلی توصیف می کند “یک روش خارق العاده و غیر مستقیم برای دستیابی به ظاهر یک قلوه.” سپس جفت را تا حد امکان شبیه “Sanders” کنید ، بلوز را بازگو کنید.

اگر به دستکش بسیار گرم نیاز دارید ، لباس بافتنی چین دار بخواهید – ژاکت های شسته شده در ماشین در آب گرم ممکن است برای پوشیدن خیلی کوچک باشند ، اما اترلی می گوید که اگر در آن زندگی کنید ، ” ورمونت ، توصیه می شود

پشم کهنه برای ساخت دستکش مناسب است.



هدر ندهید ، نخواهید … پشم قدیمی برای ساخت دستکش مناسب است. عکس: یوجین پاریلوف / اعلمی

یک آستر درست کنید

برای اصالت بیشتر شما به یک پوشش نیاز دارید. طبق توییت آلیسدستکش های سندرز “با پشم گوسفند (که از بطری های پلاستیکی بازیافتی ساخته شده است)”. آتللی “پارچه ای ساخته شده از فلانل ، پشم گوسفند و حتی یک سویشرت” را توصیه می کند. این پوشش مفید است ، او می گوید ، “زیرا برخی از مردم دوست ندارند که پشم مستقیماً روی پوست باشد. همچنین یک لایه اضافی است. ”

یک تکه کاغذ برداشته و روی دست خود بگذارید. با کشیدن انگشت اطراف آن را به شکل یک میتون در آورید و 2-3 سانتی متر خوب برای درز داشته باشید. کاغذ را به پارچه پشتی ببرید و سنجاق کنید. آتللی می گوید: “دو عدد از آنها را برای هر دست برش داده و بهم بدوزید.” حتما دهانه را بدون بخیه بگذارید. لیلا توتاه ، یک معلم خیاطی در لندن ، همچنین توصیه می کند که یک کوک 8-12 سانتی متری را در یک طرف بگذارید – به دلایلی که روشن خواهد شد.

یک لایه خارجی ایجاد کنید

بعد ، مراحل را تکرار کنید ، اما با پشم. آتللی پیشنهاد می کند دور بازوی خود را بگیرید و برای اطمینان از بزرگتر شدن دستکش ، یک لایه پشتی قرار دهید. سپس لایه های بیرونی هر دست را بدوزید.

لایه ها را بهم وصل کنید

شلاق باهوش است … مثل شلاق برای دوختن.

اکنون که لایه های پشتی و لایه های خارجی را دارید ، وقت آن است که آنها را به هم بدوزید. این کار را با قرار دادن دستکش چپ در داخل آستر سمت چپ انجام دهید تا دستکش از داخل خارج شود. این کار را برای دست راست تکرار کنید. اتریلی با احتیاط گفت که آن را دوخته نشود ، می گوید: “سپس لایه های داخلی و خارجی هر طرف را بدوزید.” او دوختن با شلاق و پنبه متراکم را برای دوختن دو لایه در کاف توصیه می کند.

فینال جایگزین

همانطور که تووتو پیشنهاد می کند اگر شکافی در پوشش ایجاد کنید ، می توانید کل دستمال را از این سوراخ عبور دهید ، بنابراین درزهای خود را پنهان کنید. توته می گوید: “شکاف را بدوزید و آستر را به داخل دستکش پشمی بکشید.” اگر ترجیح می دهید از الگویی استفاده کنید ، Toto دستکش Atlas را به شما پیشنهاد می کند.

نسخه بافتنی

اگر تصمیم دارید نسخه ای از دستکش های Sanders را گره بزنید ، توجه داشته باشید که این کار مبتدی نیست. آتللی روش قبلی تهیه پای از جعبه و هاون بافته شده را با “یک کار فنی در هفته آخر پخت” مقایسه می کند.

از نخ ضخیم و الگوی قابل اطمینان استفاده کنید …

اگر فکر می کردید که دست های سندرز به نظر می رسد که می توانند از سواره زن معروف سارا لوند دوباره استفاده شوند ، اتفاقی نیست. اترلی می گوید: “دو خانه این روش اسكاندیناوی و جزیره Fair ، جزایر شتلند است.” از آنجا که شما اغلب با چندین رنگ کار می کنید ، و آنها را بسیار متراکم می کنید ، “این در مکان های سرد و روده ای محبوب است.”

سوفی هربول در نقش سارا لوند در فیلم



Scandy Chic … سوفی هربول در نقش سارا لوند در فیلم “قتل”. عکس: Tine Harden / DR

اترلی لباس های بافتنی که توسط شرکت اسکاتلندی “Jamieson & Smith” و همچنین “Jamieson’s of Shetland” و “Susan Crawford Vintage” از لنکاوی به فروش می رسد را توصیه می کند. مربی و نویسنده بافندگی ، تانیس گری ، راولری را توصیه می کند که دارای ده ها الگوی آزاد است.

خاکستری همچنین استفاده از نخ بدبخت را پیشنهاد می کند. او می گوید: “هشت وزن نخ وجود دارد ، صفر مانند نخ دندان است ، هفت عرض انگشت شست است.” “شماره چهار گمشده”. مسلح به این ، و نمونه ، شما خوب برای رفتن است.

… یا فقط

اگر احساس می کنید جای خود را ندارید ، آموزش آنلاین را دنبال کنید. آتللی هزل تیندال – “یکی از بزرگترین استادان این نوع بافندگی” را توصیه می کند و می گوید: “آموزش های زیادی در سایت او وجود دارد”. متناوباً ، می توانید دستکش های یک رنگ درست کنید. اترلی می گوید: “این یک پروژه کوچک است و شما می توانید از نخ ضخیم استفاده کنید و نسبتاً سریع یاد بگیرید.” “استفاده از چند رنگ سخت تر می شود.”