ناوگان: توییتر ابزاری را برای از بین بردن توییت ها در سراسر جهان راه اندازی کرده است توییتر

[ad_1]

توییتر ویژگی جدیدی را در سراسر جهان به نام “ناوگان” راه اندازی کرده است: توییت هایی که در طی 24 ساعت از بین می روند ، شبیه ویژگی استوری در اسنپ چت و اینستاگرام.

پیش از این ، توییتر طرحی را برای این توییت های زودگذر اعلام کرد که “ناوگان” نامیده می شود و این ویژگی را در برزیل ، ایتالیا ، هند و کره جنوبی آزمایش کرد.

پست وبلاگ نوشت: “برخی از شما به ما می گویید که توییتر ناراحت کننده است زیرا بسیار عمومی ، ثابت و احساس می کند فشار زیادی برای جمع آوری بازتوییت ها و پسندیدن ها وجود دارد.”

“هر روز که یک روز در میان از بین می روند ، نیروی دریایی ارتش با تقسیم افکار ، عقاید و احساسات شخصی و گاه به گاه به مردم کمک می کند تا احساس راحتی بیشتری داشته باشند.”

برخی از کاربران توییتر که این ابزار را تجربه می کنند ادعا می کنند که این ابزار فرصت های نگران کننده ای را برای آزار و اذیت آنلاین مانند حل و فصل پیام های فوری ناخواسته ایجاد کرده است. همچنین به نویسندگان ناوگان این امکان را داد تا افرادی را که آنها را مسدود کرده اند علامت گذاری کنند. توییتر گفته است که به نظرات گوش می دهد و در تلاش است تا چنین موارد امنیتی را برطرف کند.

این ناوگان می تواند شامل متن ، عکس و فیلم باشد. آنها در بالای برنامه های زمانی کاربران در توییتر و در نمایه فرستنده در دسترس خواهند بود.

توییتر و سایر شرکت ها در شبکه های اجتماعی تحت فشار هستند که پلیس را تشدید کرده و از ویروس ها اطلاعات غلطی کسب کنند. سخنگوی توییتر ، لیز کلی ، گفت ناوگان ها همان قوانین توئیت ها را دارند.

کلی گفت: هشدارها و زیرنویس هایی که توییتر شروع به استفاده از محتوایی مانند دستکاری رسانه ها و اطلاعات غلط در مورد دادرسی های مدنی یا Covid-19 می کند ، می تواند برای ناوگان دریایی اعمال شود.

توییتر همچنین تأیید کرده است که در حال کار بر روی یک ویژگی صدای زنده به نام Spaces است و قصد دارد به زودی بررسی کند. این ویژگی به کاربران امکان می دهد تا در مکالمات گروه های عمومی گپ بزنند. شباهت زیادی به کلبه هاوس دارد ، یک پلتفرم اجتماعی که از چت های صوتی استفاده می کند.

کلی گفت: “با توجه به پتانسیل كامل سو abuse استفاده در فضاهای صوتی ، ما می خواهیم این دسترسی را در درجه اول برای زنان و جوامع تاریخی حاشیه ای در دسترس قرار دهیم.”

در اوایل سال جاری ، توییتر ویژگی نوشتن یادداشت های صوتی ضبط شده را برای کاربران راه اندازی کرد.

[ad_2]