ناتوانی سولسکر در دیدن قرمز به نیمار این امکان را می دهد که شکست را تعیین کند بارنی رونی فوتبال

[ad_1]

اوه اوله وقتی نیمه دوم در اولدترافورد آغاز شد ، اوله گونار سولسکیر هنگام بازرسی از میانه زمین با سه نتیجه ممکن روبرو شد.

ابتدا فرد تقریباً بلافاصله برای دریافت کارت زرد دوم کنار گذاشته شد. دوم ، فرد تقریباً بلافاصله برای کارت قرمز حذف می شود. و سوم ، فرد کمی دیرتر از هر ترکیبی از موارد فوق ارسال خواهد شد.

در مورد توانایی سولسکر چیز عجیبی وجود داشت که تحسین را برای به چالش کشیدن ، نگاه کردن به سرنوشت ها برانگیخت. اما در بازی ای که یک هافبک ساینده و حمله سریع سولسکر برای مدت کوتاهی پاری سن ژرمن را تهدید کرد خیلی به تیمش کمک زیادی نکرد.

این واقعیت که “یونایتد” در نهایت 3-1 شکست خورد تا حدودی به دلیل عدم اقدام سولسکر بود. این همچنین از ویژگی های درخشش نیمار ، بهترین بازیکن زمین در هر دو طرف تئاترهای یک کلاس بود. اما باز هم عدم توانایی خواندن اتاق ، بازیکن و انرژی بازی بود.

اولین باج فری 21 دقیقه بعد ، وقتی هافبک یونایتد به طریقی از خم شدن پیشانی خود به سمت خم شدن پیشانی خود به سمت لئاندرو پاردس با حرکتی عصبانی آشنا جلوگیری کرد. در پاسخ ، Paredes سقوط کلاسیک لوله پویا را انجام داد ، که معمولاً با کارت قرمز پاداش می گیرد.

قاضی دنیله اورساتا با این تماس مخالفت کرد. شاید اشتباه باشد ، اگرچه این نوع قرمز اغلب بیش از حد سینمایی به نظر می رسد. در هر صورت ، به نظر می رسید بانک فدرال دارای مصونیت کوتاه مدت است. چند دقیقه بعد او به پای پاردس رسید که Paredes از او عبور کرد اما مجازات نشد.

لطفا دوباره تلاش کنید. پس از 70 دقیقه ، سرانجام فرد موفق شد اخراج موفق شود ، و به یک چالش جدید شتافت و حتی صبر اورساتو را نیز خسته کند. سولسکر ، یکی از باهوش ترین افراد روی سیاره زمین ، که نمی توانست این رویکرد را ببیند ، مجبور شد به این تصمیم اعتراض کند.

دو دقیقه زودتر ، مارکینوس “PSG” را با نتیجه 2 بر 1 به ارمغان آورد و نزدیک شد. و در حالی که بازی باز بود ، و صحنه برای صحنه دیگری که در حال رخ دادن بود – شکوفایی شکست ناپذیر نیمار – برای کنترل نتیجه نهایی ، روشن بود.

چه فوتبالیست فوق العاده و دیوانه ای است. در 20 دقیقه اول گرانترین بازیکن جهان مانند کوسه بود و به زیبایی تمرکز داشت و در نقش مایع شماره 10 می چرخید ، دستکش های پشمی سنگین ایستاده در کناره ها.

پاهایش را نگه داشت. او ضربه ای به زانوی خود زد. و او بعد از پنج دقیقه کار عالی توسط کیلیان امباپه با یک پایان عالی به گل رسید. هدف انجام سه کار بود. در ابتدا نیمار به عمق پیروت افتاد و توپ را با یک حرکت کنار گذاشت. سپس یک پیاده روی هیجان انگیز با سرعت بالا از Mbappe رخ داد ، که درست به مرکز دفاع یونایتد رسید.

به نظر می رسید اسکات مک تومینای روحیه اش را خنثی می کند و در هاله ای از مپاپ ناپدید می شود. این ضربه با انحراف به سمت نیمار برگشت داده شد. او موفق شد صبر کند ، بدن را بچرخاند و سپس اولین ضربه را به دیوید دی خیا بکشد. در آن لحظات اولیه ، نیمار در بالاترین سطح قرار داشت ، با وضوح عالی حرکت می کرد و وقت خود را در فریزرها و نکته ها تلف نمی کرد.

نیمار گل دوم خود را جشن می گیرد.



نیمار گل دوم خود را جشن می گیرد. عکس: اولی روسری / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ

PSG پس از حمله یونایتد خراب شد و نیمار توپ را به آرامی در قدم گذاشت و به نظر می رسید یک توهم نوری است ، و یک اشکال در بازی است. او مسابقه داد ، فرصت ها چرخید ، دفاع ها عقب نشستند. تصور کنید نیمار همین کار را می کند. یک حرفه سایه دار را تصور کنید جایی که او به خودش اجازه می دهد چیزی بیش از یک شکارچی کلاس بالا نباشد.

در این مرحله ، وارد شوید: نیمار بد. این لیاقت Solsker و McTomney بود که وظیفه آنها ارائه نوعی شکست بود.

مک تومنی دو دقیقه قبل از وقفه سه بار خطای نیمار را گرفت. این یک تاکتیک عالی در برابر یک بازیکن ستاره ای است که حداکثر توجه خود را به یک قند زیاد ، یک استعداد بزرگ که شغل خود را در نقش های اصلی اندازه گیری کرده است ، که با کوچکترین تحریک هنوز هم به فانک بچه گانه تبدیل می شود.

یونایتد به عقب رانده و نقطه ضعف خود را پیدا کرد. آنتونی مارسیال استراحت کرد ، آرون ون بیساک یک پاس هوشمندانه بازی کرد و مارکوس راشفورد دید ضربه او به دانیل برخورد کرد.

نیمار مدت کوتاهی ناپدید شد ، مک تامین مانند یک زندانبان دنبال او رفت. یونایتد شانس پیروزی در این بازی را داشت. کاوانی با یک تراشه زرق و برق دار با سرعت فوق العاده تمام سرعت به تیر افقی برخورد کرد.

توماس توخل در این مرحله واکنش نشان داد ، تیم خود را تغییر مسیر داد و اصرار داشت که 3 تیم برتر او همچنان بالا بمانند. وقتی فرد آمد و رفت ، نیمار قبلاً تغییر جهت داد. با تمام حواس پرتی ، او گرسنگی موازی دارد تا اینکه تا آخر بدوید.

در اینجا نیمار در دقایق پایانی بی امان بود. وی یک سوم برای PSG به ثمر رساند و همچنین با عبور از کنار تجهیزات چوبی ماهون به شکل هری مگوایر در مرکز دفاع یونایتد قبل از دویدن 70 یارد برای پایان دادن ، اسلای را شروع کرد.

تقریباً برای “یونایتد” و “سولسکر” تقریباً نه. بهترین مدیران صاحب این جزئیات هستند و عادت دارند که آنها را زودتر از نیم ساعت دیرتر از دیگران مشاهده کنند. این پنجره برای خواندن جزر و مد این بازی آمد و رفت. توهل متوجه او شد. درخشش نیمار بقیه کارها را انجام داد.

[ad_2]