میخانه ها و رستوران های انگلیس می گویند که نمی توانند جلوی افرادی را بگیرند که قوانین کوید را نقض می کنند اخبار جهان

[ad_1]

میخانه ها و رستوران ها در انگلیس می گویند که در میان تخلفات مشهور افراد مشهور ، با مخلوط کردن آنها در روزهای تولد یا شام های کریسمس ، نمی توانند مانع از نقض قوانین Covid-19 در مناطق سطح 2 شوند.

خواننده ریتا اورا و خواننده اخبار اسکای ، کی برلی به دلیل نقض پروتکل ویروس کرونا در مهمانی های مربوط به غذا در یک رستوران ، مورد انتقاد قرار گرفتند.

اتاقهای استراحت گفتند که آنها از مهمانان می پرسند که آیا آنها از یک خانواده هستند – یا از طریق سیستم رزرو آنلاین یا درب منزل – اما اعتراف کردند که نمی توانند اطمینان داشته باشند مردم حقیقت را می گویند.

جی میستی ، مدیر رستوران آووکادو گاردن در Blackheath لندن ، گفت که مشتریان از این قوانین آگاه بودند اما نمی توان انتظار داشت مشتریان را به چالش بکشند.

از 2 دسامبر ، انگلیس به سه سطح مختلف محدودیت تقسیم می شود. آنها سیستم قبلی را اندکی اصلاح کردند.

در تمام سطوح فروشگاه ، محصولات مراقبت شخصی ، سالن های بدن سازی و بخش اوقات فراغت گسترده تر باز می شود. عبادت ها و عروسی های دسته جمعی – حداکثر 15 مراسم حاضر – نیز می توانند از سر بگیرند.

سطح اول

طبق سیستم جدید ، هتل هتل در انگلیس می تواند تا ساعت 23:00 باز بماند ، فقط جدول را تنظیم می کند ، اما آخرین رزروها باید قبل از 22:00 انجام شود تا تلاش برای به تعویق انداختن عزیمت. “قانون شش” نیز در خانه نگهداری خواهد شد ، به این معنی که اختلاط اجتماعی خانوارها همچنان مجاز است.

ورزش تماشاگران باید بهبود یابد ، البته با محدودیت در تعداد و حفظ فاصله اجتماعی. در سطح 1 در خیابان حداکثر ظرفیت جمعیت ، یعنی 50٪ از اشغال استادیوم یا 4000 نفر ، هر کدام کمتر باشد. حداکثر ظرفیت داخل سالن 1000 است.

در سطح اول ، مردم تشویق خواهند شد تا در صورت امکان سفر و کار از خانه را به حداقل برسانند. حباب های پشتیبانی – که به اعضای خانواده اجازه می دهد به عضوی دیگر بپیوندند – نیز در همه سطوح در حال گسترش است. والدین دارای کودک زیر یک سال قادر به ایجاد حباب حمایتی خواهند بود و همچنین کسانی که فرزند زیر پنج سال دارند و به مراقبت مداوم نیاز دارند ، مانند کودک معلول. علاوه بر این ، در مواردی که یک مراقب بزرگسال وجود دارد ، مانند یک شریک مبتلا به زوال عقل ، او همچنین ممکن است یک حباب پشتیبانی ایجاد کند.

قوانین و دستورالعمل های کامل دولت برای سطح 1 را می توان در اینجا یافت.

سطح دو

طبق این سیستم جدید ، اگرچه تاسیسات هتل اجازه دارند تا ساعت 23:00 باز بمانند – با آخرین سفارشات در ساعت 22:00 ، فقط کسانی که غذای اساسی ارائه می دهند می توانند کار کنند. این بدان معنی است که میخانه ها و بارهایی که لازم نیست تعطیل شوند.

مانند گذشته ، اتاق نباید اجازه اختلاط اجتماعی در خارج از خانه یا حباب را بدهد. قانون شش در فضای باز کار خواهد کرد.

تماشاگران مجاز به تماشای این ورزش در سطح 2 هستند ، حداکثر ظرفیت جمعیت در فضای باز – 50٪ ظرفیت ورزشگاه یا 2000 نفر ، هر کدام که کمتر باشد. حداکثر ظرفیت داخل سالن 1000 است.

مکانهای سرگرمی داخل منزل ، مانند سینما ، کازینوها و سالنهای بولینگ نیز باید بسته باشند.

قوانین و دستورالعمل های کامل دولت برای سطح 2 را می توان در اینجا یافت.

سطح سه

به جز خدمات زایمان و برداشتن ، بیمارستان ها باید تعطیل شوند. هتل ها و سایر ارائه دهندگان سطح 3 نیز باید بسته شوند ، مگر در مواردی که افراد قادر به بازگشت به خانه خود نباشند. ورزشهای بیرون از منزل ، از جمله گلف و تنیس ، و همچنین ورزشهای تیمی آماتور مانند فوتبال ، در همه سطوح مجاز است. برخلاف دو سطح اول ، تماشاگران نمی توانند این ورزش را در سطح 3 تماشا کنند.

قوانین و دستورالعمل های کامل دولت برای سطح 3 را می توان در اینجا یافت.


عکس: پیتر بیرن / پنسیلوانیا

وی گفت: “ما برای محافظت از آنها در اینجا نیستیم ، بلکه برای خدمت به آنها هستیم.”

“ما تمام تلاش خود را برای ایمن سازی مردم انجام دادیم. حالا دو میز می بینم که ممکن است از یک خانه نباشند. من به آنها نزدیک می شوم و می گویم آنها باید بروند؟ ما تجارت داریم و مدت طولانی است که بسته شده ایم. “

فروش مهمان نوازی با محدودیت در گسترش ویروس کرونا شکسته شده است و اکنون ممکن است افزایش معمول فروش را در دوره پرسود کریسمس از دست بدهند.

سازمان مهمان نوازی انگلیس ، یک سازمان تجاری که بیش از 90،000 بار ، کافه ، رستوران و هتل را نمایندگی می کند ، گفت که مکان ها مجبور نیستند فراتر از اطلاع از قوانین در مورد مشتریان و س askingال از رعایت آنها ، فراتر بروند.

کیت نیکولز ، مدیر عامل شرکت ، گفت: “راهنمایی کاملاً دقیق است ، مسئولیت اصلی قانونی با این مشتری است.”


“بسیار دشوار است که در شرایط خاص بتوان گفت.”

“در برخی از مواقع ، شما باید آنچه مشتری به شما می گوید را بپذیرید یا تصمیم بگیرید که دوست ندارید او را وارد اتاق کنید. خط بسیار خوبی برای پیمایش است. “

لیز هند ، مدیر میخانه Old Millwrights Arms در آیلزبری ، باکینگهام شایر ، گفت: “ما اولین گروه شبانه از جوانان داشتیم [after lockdown]. “

از آنها پرسیده شد که آیا آنها از یک خانه هستند یا خیر ، و پاسخ دادند “بله”. ما فرصت بررسی نداریم. “

وی خاطرنشان كرد: وجود حبابهای حمایتی كه زندگی را برای افراد دارای فرزند ، افرادی كه از فرد معلول مراقبت می كنند و یا افراد تنها زندگی می كنند ، پیچیده و پیچیده است.

وی گفت: “این در واقع به این معنی است که ما توانایی بررسی نداریم ، زیرا گرفتن آنها برای نشان دادن آدرس چیزی ثابت نمی کند”

انجمن آبجو و میخانه انگلیس به اعضا اطلاع داده است که در نهایت مشتری باید از قوانین پیروی کند.

BBPA به مقامات گمرکی گفت: “مکان ها مجبور نیستند شناسایی قانونی یا سایر اسناد را برای تعیین اینکه آیا گروهی از صاحبان خانه از قوانین پیروی می کنند تأیید کنند.

دیو لو ، مدیر خانه عقاب ایل در باترز ، لندن ، گفت که میخانه نمی تواند دوباره بازگشایی شود زیرا الکل را فقط می توان با “غذای غنی” سرو کرد و میخانه غذای آشپزی ندارد.

اما وی گفت که صاحبخانه ها نمی خواهند به عنوان بازجو استخدام شوند.

وی گفت: “ما تا استخوان مهمان نواز هستیم و مشتریان را مجبور نمی كنیم كه غذا نخواهند غذا بخورند یا آنها را دروغگو خطاب می كنیم.”

[ad_2]