مگان مارکل سقط جنین را فاش می کند مگان ، دوشس ساسکس

[ad_1]

دوشس ساسکس در مقاله ای که در مورد از دست دادن و اهمیت رفاه دیگران در طی یک بیماری همه گیر و دو قطبی صحبت می کند ، غم و اندوه خود را پس از سقط جنین نشان داده است.

مگان پس از از دست دادن فرزند خود در بیمارستان و بستری شدن در مورد ویرانی که او و دوک ساسکس احساس کردند ، مشترک بود.

او هنگام نوشتن در نیویورک تایمز ، لحظه تعویض پوشک پسر یک زن و شوهر Archie در خانه خود در لس آنجلس را توصیف کرد که “از درد به زمین افتاد”.

او نوشت: “من می دانستم که چگونه فرزند اولم را گرفته ام ، و پسر دوم را از دست می دهم.”

“چند ساعت بعد روی تخت بیمارستان دراز کشیده بودم و دست شوهرم را گرفته بودم. لنگش کف دستش را احساس کردم و مفاصلش را بوسیدم ، از هر دو اشک خیس شده بود.

“نگاهم به دیوارهای سفید و سرد ، چشمانم دیوانه شد. من سعی کردم تصور کنم که چگونه ما بهبود می یابیم. “

وی افزود که ، “با تماشای شکستن قلب شوهرم هنگامی که او سعی کرد تکه های شکسته من را نگه دارد” ، او فهمید که تنها راه شروع بهبودی این است که ابتدا بپرسد “حال شما خوب است؟”

مگان با پرداختن به ننگ مرتبط با سقط جنین ادامه داد: “از دست دادن کودک به معنای تحمل یک غم و اندوه تقریباً غیر قابل تحمل است که بسیاری احساس می کنند اما تعداد کمی در مورد آن صحبت می کنند.”

در نتیجه از دست دادن ، این زوج دریافتند که “در اتاقی با 100 زن ، 10-20 نفر از آنها سقط جنین كرده اند.”

“با وجود این ، به رغم اشتراکات خیره کننده این درد ، مکالمه همچنان تابو است ، و مملو از شرم (غیر موجه) است و چرخه عزاداری انفرادی را ادامه می دهد.”

کسانی که شجاعانه داستانهای خود را به اشتراک می گذاشتند به دیگران مجوز می دادند. مهم این بود که زنان دیگر چگونه کار می کنند. وی نوشت: “وقتی از ما دعوت می شود كه درد خود را در میان بگذاریم ، اولین قدم ها را به سمت بهبودی برمی داریم.

او می نویسد ، او به مصاحبه تلویزیونی خود در آفریقای جنوبی که “خستگی” و شیر مادرش داده شد و “سعی در حفظ چهره ای شجاعانه” در اذهان عمومی داشت ، به او داده شد. خبرنگار ITN ، تام بردبی از حال او س askedال کرد و او نوشت که صادقانه پاسخ داد ، “از شما برای پرسیدن متشکرم ،” من گفتم. “خیلی ها نمی پرسیدند که حال من خوب است.”

اظهارات او در خارج از کاف “به مردم اجازه می دهد حقیقت خود را بگویند”. اما او صادقانه جواب نداد ، “این بیشتر به من کمک کرد ، این خود سوال بود.”

در مقاله ای از نیویورک تایمز با عنوان “ضررهایی که مشترک داریم – شاید مسیر بهبودی با سه کلمه ساده آغاز شود: آیا همه چیز درست است؟” ، او نوشت که این از دست دادن و درد بسیاری را در سال 2020 آزار داده است.

وی به کسانی اشاره کرد که عزیزانشان از Covid-19 درگذشتند. وی همچنین به مرگ جنجالی برون تیلور ، آمریکایی آفریقایی تبار ، کارگر بیمارستان لوئیزویل و جورج فلوید ، هر دو توسط پلیس کشته شد.

جهان قطبی شده است – بر سر حقایق ، بر سر علم ، در مورد اینکه آیا انتخابات باخته یا پیروز شده است “. “این قطب بندی همراه با انزوای اجتماعی مورد نیاز برای مبارزه با این همه گیری باعث شده است که ما احساس تنهایی بیشتری نسبت به گذشته داشته باشیم.”

در روز شکرگذاری ، در طی یک بیماری همه گیر که بسیاری را از عزیزانشان جدا می کند ، “تنها ، بیمار ، ترسیده ، از هم جدا شده و شاید در تلاش برای یافتن هر چیزی ، هر چیزی برای تشکر کردن” ، “بیایید متعهد شویم از دیگران بپرسیم: خوب؟ ‘”.

عادی جدید ، با ماسکهایی که صورت آنها را پنهان می کرد ، باعث می شد مردم به چشم یکدیگر نگاه کنند ، “گاهی اوقات با گرما پر می شود ، بار دیگر با اشک”.

وی نوشت: “برای اولین بار پس از مدت ها ، به عنوان انسان ، ما واقعاً همدیگر را می بینیم.” “همه ما خوب هستیم؟ خواهیم کرد “.

[ad_2]