موزه های جدید و خرس دودی: چه چیزی در بسته تشویقی 900 میلیارد دلاری وجود دارد؟ | سیاست آمریکا

[ad_1]

اواخر دوشنبه شب ، کنگره یک بسته محرک 900 میلیارد دلاری را تصویب کرد که به میلیون ها خانواده و مشاغل با مشکل اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا کمک مالی می کند. اگرچه بسیار کمتر از لایحه تصویب شده توسط قانونگذاران در ابتدای شیوع همه گیر بود ، اما در اوایل سال جاری این لایحه یکی از بزرگترین قوانین در تاریخ ایالات متحده بود.

این محصول که حاصل مذاکرات کوره در رفته است ، با هزینه هزینه 1.4 تریلیون دلار ترکیب شد. دلار آمریكا برای تأمین بودجه دولت فدرال تا پایان سال مالی ، 30 سپتامبر 2021. در پاسخ به عمیق تر شدن بحران اقتصادی و بهداشتی ، لایحه نجات اجازه پرداخت مستقیم 600 دلار برای افراد با درآمد كمتر از 75000 دلار را داد و افزایش یافت مزایای بیکاری اضافی تا 300 دلار برای 11 هفته.

با این وجود ، در این لایحه بزرگ 5593 صفحه ای ، ابتکارات و مقررات مبهم وجود دارد که به نظر می رسد ارتباط چندانی با تقویت اقتصاد شکننده یا باز نگه داشتن دولت ندارد.

موزه های جدید اسمیتسونیان

این قانون اجازه می دهد تا دو موزه جدید در واشنگتن تاسیس شود: موزه تاریخ زنان آمریکا و موزه ملی لاتین های آمریکایی. با این حال ، چنین تصویبی تنها اولین قدم در روند طولانی ساخت موزه ها در مرکز خرید ملی است.

علی رغم حمایت گسترده از موزه ها ، اوایل این ماه مایک لی ، سناتور جمهوری خواه از یوتا ، قانونی را که تصویب آنها را تأیید می کند ، مسدود کرد ، با این استدلال که ایالات متحده برای حرکت یکسان به “موزه های جداگانه ، جداگانه اما برابر” احتیاج ندارد گروه ها “. .

بر اساس این لایحه ، موزه آمریکای لاتین خواهد دید که چگونه بازدیدکنندگان “در حالی که به بازدید کنندگان برای مشاهده سایر نمایشگاه ها ، مجموعه ها و برنامه های آمریکای لاتین” در م servingسسات خدمت می کنند ، “از سهم لاتین ها در زندگی ، هنر ، تاریخ و فرهنگ در ایالات متحده” یاد می گیرند. در سراسر کشور. موزه زنان “دیدگاه های مختلفی در مورد تاریخ زنان و مشارکت های آنها به رسمیت می شناسد.”

از دالایی لاما حمایت کنید

در یک تیراندازی در کمان چین ، این لایحه حق مردم تبت در تجسم دوباره دالایی لاما را تأیید می کند. چین رهبر معنوی تبعیدی را که همچنان به دفاع از خود-حکومت تبتی ادامه می دهد ، تهدیدی برای حاکمیت خود می داند.

متن قانون هشدار می دهد ، “دخالت دولت جمهوری خلق چین یا هر دولت دیگر در روند به رسمیت شناختن جانشین یا تناسخ چهاردهم دالایی لاما و هر دالایی لامای آینده سو abuse استفاده آشکار از آزادی مذهبی بودایی های تبتی و مردم تبتی خواهد بود.” به وزیر امور خارجه دستور می دهد كه كنسولگری آمریكا را در لهاسا ، پایتخت تبت تأسیس كند.

به گزارش رویترز ، رهبر سیاسی تبتی در تبعید این خبر را “پیروزی در نبرد برای آزادی تبت” خواند. چین آمریکا را به مداخله متهم کرده است.

پایان “لایحه پزشکی غیر منتظره”

قانون گذاران همچنین به این عمل گران قیمت ، که در آن بیماران به طور غیرمنتظره از ارائه دهندگانی که تحت پوشش بیمه آنها نیستند ، کمک می گیرند ، پایان داده و بنابراین با صورتحسابهای بسیار بزرگتر از آنچه که معمولاً پرداخت می کنند ، روبرو می شوند. طبق تجزیه و تحلیل بنیاد خانواده قیصر ، در سال 2017 ، هر ششمین مراجعه به بخش اورژانس یا بستری شدن در بیمارستان حداقل منجر به یک حساب خارج از شبکه شد.

مصرف کنندگان با دیدن ممنوعیت عملکردهایی که توسط قانونی که هزینه خدمات غیر آفلاین را محدود می کند ، راحت می شوند. اکنون پزشکان و بیمارستان ها برای پرداخت هزینه ها باید با بیمه ها کار کنند.

اگرچه اعضای هر دو حزب مدت هاست که این عمل را محکوم کرده اند ، اما تلاش ها برای ممنوع کردن این کار توسط بیمه گران و کارمندان بهداشت لغو شده است.

تولید مثل درست Smokey Bear

در این لایحه ماده ای در قانون فدرال که استفاده غیر مجاز از Smokey Bear و Owl-Ears ، طلسم های شناخته شده کمپین امنیت عمومی سازمان جنگل های ایالات متحده در مورد آتش سوزی جنگل ها و آلودگی محیط زیست را جرم تلقی می کند ، لغو می شود. پیش از این ، تولید مثل غیرقانونی تصاویر Smokey Bear تا شش ماه زندان مجازات می شد.

امکانات رفاهی مفید برای جزایر مارشال

این لایحه یک خطای 25 ساله در تهیه اسنادی را تصحیح می کند که هزاران نفر از ساکنان جزیره را از مزایای بهداشت فدرال که پس از انتقال به ایالات متحده به آنها وعده داده شده بود ، محروم کرد.

قانون گذاران توافق کردند که به دنبال اصلاحات در سال 1996 در تأمین اجتماعی که گروه های واجد شرایط دریافت کمک فدرال را تغییر داده و عملاً آنها را ممنوع کرد ، به جزایر مارشال و سایر جزایر تحت پوشش توافقنامه انجمن آزاد اجازه عضویت در Medicaid را بدهند.

دموکرات ها ، به رهبری اعضای جزایر هاوایی ، نزدیک به دو دهه برای بازگرداندن حقوق Medicaid به ساکنان جزیره بدون حمایت جمهوری خواهان جنگیده اند. آنها استدلال کردند که ایالات متحده تعهد خود را در زمینه ارائه خدمات پزشکی به جزایر نشینانی که پس از استفاده ارتش از وطن خود برای آزمایش بمب های هسته ای به ایالات متحده نقل مکان کردند ، نقض کرده است.

سناتور هاوایی مازی خیرونا گفت: “این یک لحظه درخشان” در تاریکی برای کشور ما است. گفت پس از تصویب لایحه “بیایید لذت ببریم.”

آیا تجارت دیگری وجود دارد؟

بسیاری از شگفتی های دیگر وجود داشت ، از جمله 2 میلیارد دلار برای نیروی فضایی جدید ایالات متحده و کسر مالیات از هزینه های پذیرایی شرکت ها که می تواند “شام سه مارتینی” خوانده شود اما اولویت دونالد ترامپ است. سناتور برنی سندرز ، که خواستار پرداخت مستقیم بیشتر شده است ، گنجاندن مقررات را “تأسفبار – رقت انگیز

صاحبان اسب های مسابقه نیز اخذ شده تخفیف مالیاتی ، در حالی که 35 میلیون دلار به گروه هایی اختصاص داده شده است كه “آموزش ریسك جنسی را انجام می دهند” ، كه قانون آن را “پرهیز داوطلبانه از فعالیت جنسی خارج از ازدواج” تعریف كرده است.

الكسانديا اوكسازيو كورتس ، نماينده كنگره نيويورك در توئيتر خود ، در پاسخ به پيامي كه اين لايحه پخش غيرقانوني را به عنوان يك جرم جدي تلقي مي كند ، نوشت: “به همين دليل كنگره براي خواندن واقعي اين بسته به زمان نياز دارد.

اعضای کنگره این لایحه را نخوانده اند. این بیش از 5000 صفحه است ، امروز ساعت 2 بعد از ظهر وارد شده و به ما گفته شده است که انتظار می رود ظرف دو ساعت رای گیری شود. این مدیریت نیست. این یک گروگانگیری است. “



[ad_2]