“من نمی توانم گریه ام را متوقف کنم”: هنگامی که جو بایدن ترامپ را شکست داد جشن های شادی در ایالات متحده برافروخته شد | اخبار ایالات متحده

[ad_1]

وقتی اخبار مبنی بر شکست جو بایدن در رقابت برای کاخ سفید ، دونالد ترامپ پیروز شد ، شهرهای ایالات متحده شاهد جشن های وحشیانه طرفداران کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دموکرات بودند.

در فیلادلفیا ، بزرگترین شهر پنسیلوانیا ، ایالتی که بایدن در آن متولد شد و پیروزی در کالج را به نام خود ثبت کرد ، جشن در مرکز کنفرانس ، جایی که آرا the شمارش شد ، آغاز شد.

دونا ویدمن ، معلمی که به ثبت نام دانش آموزان و خانواده های آنها کمک کرد تا رای دهند ، به گاردین گفت که نمی تواند گریه را ترک کند.

“یادم می آید چهار سال پیش ، 21 ژانویه 2017 ، به او مراسم تحلیف ، “وی با اشاره به نصب ترامپ به عنوان چهل و پنجمین رئیس جمهور پس از پیروزی تکان دهنده وی بر هیلاری کلینتون. “و من فقط گریه می کنم … من فقط تماشا می کنم [Barack] اوباما می رود و فقط گریه می کند. احساس می کنم در طی چهار سال گذشته احساسات بسیار زیادی وجود داشته است و احساس خیلی خوبی دارم – مثل اینکه نمی توانم گریه را متوقف کنم. “

ویندمن ، که علامتی در دست داشت که ترامپ باید “قبول کند” ، گفت که “احساس می کند” تا به دانش آموزان و خانواده اش بفهماند که آنها کاری انجام داده اند.

آلیس سوخینا ، اصالتاً اوکراینی ، گفت که برای شرکت در کارزار انتخابی بایدن درخواست داده است. وی گفت که چهار سال است که قادر به دیدن خانواده اش نیست و افزود که به آنها پیام می داد که انتظار به زودی تمام خواهد شد.

او گفت: “من غرق خوشبختی بودم.” “من فقط آماده انجام بعضی کارهای ترقی خواهانه واقعی هستم. من آماده حرکت سکوی دموکراتها به سمت چپ هستم. “

ماریسا بابنف گفت که “برای اولین بار در مدت زمان بسیار طولانی بسیار شوکه شد” و افزود: “به دلیل کار من تجربه نزدیک زیادی با این بیماری همه گیر داشتم و در نهایت احساس امیدواری کردم.”

در منهتن ، جایی که ترامپ در املاک و مستغلات ثروت زیادی کسب کرده است ، اما همچنان یک چهره بسیار بحث برانگیز و کاملاً تقسیم شده است ، جمعیت به سمت فضاهای عمومی از جمله پارک میدان واشنگتن سرازیر شده اند.

در مرکز شهر ، در ارتفاعات واشنگتن ، دو دوست ، هر دو بازیگر ، در پارک بنت ، محل اصلی نبرد در جنگ انقلابی آمریکا ، جشن گرفتند.


وقتی جو بایدن در انتخابات ایالات متحده پیروز شد ، وان جونز از CNN اشک او را اشک ریخت – ویدئو

پل دبوی با خوشحالی از پیام معروف جرالد فورد به ملت پس از استعفای ریچارد نیکسون در سال 1974 با خوشحالی گفت: “کابوس طولانی ملی ما به پایان رسیده است.”

وارد دافی گفت: تشویق از پنجره های آپارتمان ، قابلمه ها و قابلمه ها و ماشین هایی که در خیابان ها وزوز می کنند “یک جشن غیر از سلام و احترام به کارگران در جبهه این تابستان است” در طی یک بیماری همه گیر ویروس کرونا.

وی گفت: “انفجار آسایش و شادی رخ داد.”

صدای هلهله ، بوق و صدای قابلمه و قابلمه در هارلم رعد و برق می زد.

پس از اینکه بایدن در انتخابات پیروز شد مردم در میدان تایمز در شهر نیویورک جشن می گیرند.



پس از اینکه بایدن در انتخابات پیروز شد مردم در میدان تایمز در شهر نیویورک جشن می گیرند. عکس: Kena Betancur / Afp / AFP / گتی ایماژ

Chase Rivera با سرعت کامل با دوچرخه Citi ، خیابان 152nd ، بیرون زنگ می زند و با صدای بلند غرش می کند ، با پوشیدن یک تی شرت Black Lives Matter به صورت رایگان پدال می زند. وقتی گاردین آن را زیر پرچم قرار داد ، سریع متوقف شد و در اواخر پاییز که زیر آفتاب عرق کرده بود ، گفت: “ما در حال رسیدن به یک دیکتاتوری بودیم. این خوشحالترین چیزی است که من در سال 2020 مردم را دیده ام.”

این جوان 25 ساله اهل نیویورک گفته است که وی یک دانشمند آزمایشگاهی است و چشم به راه رئیس جمهوری است که دوباره به علم احترام بگذارد.

وی گفت: “بگذارید این را برای علم گوش دهیم.” “بایدن و هریس قبلاً در مورد ویروس کرونا صحبت کرده اند و ما باید با آن مقابله کنیم. سپس من از “معامله جدید سبز” بسیار خوشحالم و زیرا ما دوباره بخشی از توافق نامه آب و هوای پاریس خواهیم بود و در مورد بحران آب و هوا اقدام خواهیم کرد. “

آلن مینگ ، بازیگر برادوی و سینما که 17 سال در منطقه ساگر تپه هارلم زندگی می کند ، هنگام گشت و گذار در خیابان ها و صحبت با دوستانش ، چشمانش اشک ریخته است.

وی گفت: “با دیدن این سرخوشی ، تب است ، باورنکردنی است.”

وی گفت: هنگام اعلام مسابقه ، در اثر فوران در خیابان ها از نیمکره پاره شد و از کنار مردم عبور کرد و فریاد زد که رای آنها چقدر مهم است.

به گفته وی ، به عنوان یک همجنسگرای سیاه پوست ، او دید که ترامپ “مردم سیاه و قهوه ای ، نه تنها با سخنان خود ، بلکه همچنین هنگامی که شروع به جدایی کودکان می کند ، صدمه می زند [from their parents at the US-Mexico border] که در آن انعکاس خیلی بدی از تاریخ ما وجود داشت. “

وی افزود که بسیار افتخار می کند که کمالا هریس معاون رئیس جمهور خواهد شد ، اولین زن رنگی انتخاب شده به این سمت.

مردم در اوکلند جشن می گیرند.  کامالا هریس در سال 1964 در این شهر متولد شد.



مردم در اوکلند جشن می گیرند. کامالا هریس در سال 1964 در این شهر متولد شد. عکس: نوح برگر / AP

در ساحل غربی ، تشویق ها و برداشت های گلدان در خیابان ها در چند بلوک بیمارستان که معاون انتخاب شده رئیس جمهور متولد شده بود ، وجود داشت.

ساعت 8:30 صبح در PT بود که آسوشیتدپرس خواست که بایدن رای نهایی رای دهندگان برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری را تأمین کرد. اوکلند با هلهله و صدای اتومبیل بیدار شد.

هریس در سال 1964 در اوکلند متولد شد و در همان حوالی برکلی بزرگ شد.

[ad_2]