ممنوعیت شدید سفر کریسمس به اسکاتلند هنگامی که ولز قلعه اولیه را معرفی می کند | اخبار انگلستان

[ad_1]

Nicola Sturgeon گفت ، در فصل تعطیلات ، بین اسکاتلند و بقیه انگلستان ممنوعیت سفر شدید وجود دارد و پنجره پنج روزه کریسمس برای اختلاط در محیط داخلی به تمام کریسمس کاهش می یابد.

در ولز ، نخست وزیر مارک دریکفورد نیز برنامه های تعطیلات را به جز کریسمس لغو کرد و محاصره کشور را ارائه داد که اکنون از نیمه شب شنبه آغاز می شود.

محدودیت های سطح 4 قبل از قفل برای کل سرزمین اصلی اسکاتلند از صبح بوکس به مدت سه هفته ، مغازه ها و مهمان نوازی بسته خواهد شد.

استورجون همچنین بازگشت تدریجی دانش آموزان به مدرسه را اعلام کرده است و دروس از 11 تا 18 ژانویه فقط به صورت آنلاین به جز فرزندان کارگران اصلی که ممکن است 5 ژانویه برگردند ، آنلاین خواهد بود.

نخست وزیر اسکاتلند پس از جلسه اضطراری کابینه بعد از ظهر شنبه در گفتگو با رسانه ها و مردم ، تأکید کرد – اگرچه هنوز اوضاع به اندازه انگلیس و ولز جدی نیست – اما همچنان لازم است که به صورت پیشگیرانه عمل شود.


استرجون گفت اطلاعاتی که وی در کابینه در مورد تأثیر سویه جدید ویروس در مورد آن بحث کرده نشان می دهد که “احتمالاً جدی ترین و خطرناکترین لحظه” از ابتدای شیوع بیماری همه گیر است. در حال حاضر 17 مورد از نوع جدید در اسکاتلند وجود دارد ، اما او گفت که این احتمالاً دست کم گرفتن شیوع آن است.

استرجون ، که با احتیاط بیشتری نسبت به توصیه های کریسمس روی می دهد ، گفت محدودیت های جدید برای جلوگیری از ورود سویه جدید به اسکاتلند و کاهش خطر گسترش بیشتر آن در کشور طراحی شده است.

حباب تعطیلات محدود به هشت نفر از سه خانوار است ، با توصیه اکید برای کوچک نگه داشتن آن تا حد ممکن.

وی از مردم خواست در صورت ممانعت از کریسمس در خانه با خانه های دیگر ملاقات نکنند. سفر به اسکاتلند فقط در کریسمس مجاز است و از پلیس اسکاتلند می خواهد که نحوه اعمال ممنوعیت سفرهای مرزی را بررسی کند.

استرجون گفت: “اینجا بایستید و بگویید من می خواهم گریه کنم زیرا می دانم که صدای آن چقدر بی رحمانه است … اما این ویروس ناعادلانه است.”

وی گفت که می فهمد مردم به شماره پرونده اسکاتلند نگاه می کنند و می پرسند آیا لازم است بلافاصله محدودیت ها را تشدید کنیم؟ وی گفت: “این سویه جدید آنقدر سریع منتقل می شود که خیلی سریع ما را شکست خواهد داد.”

[ad_2]