مقامات چینی می گویند حداقل 15 روز طول می کشد تا به معدن کاران معدن چین برسیم

حداقل 15 روز دیگر طول می کشد تا مقدار زیادی زباله برای رسیدن به معدنچیانی که 11 روز پس از انفجار در معدن طلا در شرق چین گرفتار شده اند ، طول بکشد ، مقامات روز پنجشنبه گفتند.

طبق گفته دولت شهر یانتای در حساب خود در شبکه های اجتماعی ، معدن هسته ای 350 متر زیر سطح توسط 70 تن زباله مسدود شده است که 100 متر دیگر امتداد دارد.

در این بیانیه آمده است: “براساس ارزیابی های كارشناسی ، درجه انسداد … به هیچ وجه انتظار نمی رود.”

رسانه های دولتی اوایل روز پنجشنبه گزارش دادند که یک کارگر در اثر انفجار از ناحیه سر آسیب دید. از 21 عضو باقیمانده ، نجاتگران با 10 نفر تماس گرفتند که گفته می شود یک نفر در سلول نزدیک زندگی می کند و وضعیت 10 نفر باقیمانده مشخص نیست.

کارگر مرده در کما بود. گفته می شود که دو نفر دیگر از سلامت خوبی برخوردار نیستند. امدادگران غذا ، دارو و سایر وسایل را به گروه 11 نفری که در زمینه حذف زباله و بهبود تهویه کار می کردند ، تحویل دادند.

رسانه های دولتی گزارش دادند که به دلیل انفجار 10 ژانویه در معدن در حال ساخت در شهر تیسا ، حوزه قضایی یانتای در استان شاندونگ ، در برخی از کارگران انفجار رخ داد.

نیروهای امدادی سعی کردند قفس ها و سایر آوارهایی را که مین اصلی را پوشانده بود پاک کنند ، در حالی که سایر مین ها را برای برقراری ارتباط ، تهویه و احتمالاً برای بالا بردن سطح کارگران حفاری می کردند. گزارش ها حاکی است که عمق حفاری به حدود 700 متر (حدود 2000 فوت) رسیده است.

مدیران معادن بیش از 24 ساعت قبل از اعلام حادثه به انتظار منتظر ماندند ، علت آن گزارش نشده است.

نظارت شدید باعث افزایش ایمنی در صنعت معدن چین شده است که به طور متوسط ​​5000 مرگ و میر در سال است. با این حال ، تقاضا برای زغال سنگ و فلزات گرانبها همچنان در حال افزایش است و دو حادثه در چونگ کینگ سال گذشته منجر به کشته شدن 39 کارگر معدن شد.