مقامات بیانیه های دروغ ترامپ را محکوم می کنند ، می گویند انتخابات “امن ترین تاریخ آمریکا” | اخبار ایالات متحده

[ad_1]

ائتلافی از مقامات فدرال و ایالتی گفتند ، انتخابات ریاست جمهوری “ایمن ترین انتخابات در تاریخ آمریکا” بود و هیچ مدرکی در مورد به خطر انداختن یا تغییر در آرا وجود نداشت و ادعاهای دروغ دونالد ترامپ درباره تقلب را انکار کرد.

در این بیانیه از اطمینان مكرر كارشناسان و مقامات دولتی مبنی بر اینكه علی رغم شیوع ویروس كرونا و تعداد بی سابقه رأی دهندگان ، انتخابات بدون هیچگونه بی نظمی و رو به روزی پیش رفت ، حمایت شد.

با این وجود تقریباً یک هفته پس از برنده شدن جو بایدن ، دموکرات ، ترامپ همچنان از پذیرش شکست خودداری کرده و مانع انتقال منظم قدرت می شود. وی در مصاحبه روز جمعه با روزنامه ، بدون هیچ مدرکی اصرار داشت که انتخابات از او ربوده شده و مشکلات حقوقی وی درباره خرش موفقیت آمیز خواهد بود.

آخرین ضربه به پرونده او از طریق امنیت سایبری و آژانس امنیت زیرساخت وارد شد ، که رهبری دفاع فدرال انتخابات را بر عهده داشت. در بیانیه آمده است: “در حالی که می دانیم ادعاهای بی اساس و فرصت های زیادی برای اطلاع نادرست از روند انتخابات ما وجود دارد ، اما می توانیم به شما اطمینان دهیم که حداکثر اعتماد به امنیت و سلامت انتخابات خود را داریم و شما نیز باید”.

“اگر س questionsالی دارید ، مقامات انتخابات را هنگام انجام انتخابات به عنوان آرای مورد اعتماد معرفی کنید.”

بیانیه توییتر کریس کربس، مدیر آژانس ، که چند ساعت قبل موضوع گزارش رسانه ای شده بود مبنی بر اینکه به همکاران خود گفته بود روی اخراج ترامپ حساب می کند.

كربس در توئیتر صحبت كرد و بارها به آمریكایی ها اطمینان داد كه انتخابات بی خطر است و آرا their آنها شمارش می شود. وی نوشت: “آمریكا ، ما به امنیت رای شما اطمینان داریم ، شما نیز باید”.

مقاماتی که بیانیه را امضا کردند گفتند که هیچ مدرکی مبنی بر حذف یا از دست دادن سیستم رای گیری ، تغییر آرا، یا به هر طریقی خدشه دار شدن ندارند.

آنها گفتند که در تمام ایالتهایی که نتایج مشابه دارند ، سوابق کاغذی وجود دارد که به شما امکان می دهد هر بولتن را در صورت لزوم لیست کنید ، همچنین “هر خطا را شناسایی و اصلاح کنید”.

“انتخابات امن ترین انتخابات در تاریخ آمریکا بود. اکنون ، در سراسر کشور ، مسئولان انتخابات در حال بررسی و بررسی مجدد کل روند انتخابات تا نتیجه نهایی هستند. “

این پیام ضربه جدیدی به اعتبار ادعاهای بی اساس ترامپ درباره کلاهبرداری و مشکلات گسترده وارد می کند ، که به اعتقاد وی هنوز هم می تواند انتخابات را به نفع خود رقم بزند.

مبارزات انتخاباتی وی موضوعات خاص هر انتخابات را در بر می گرفت: مشکلات امضاها ، پاکت نامه های رازداری و تمبرهای پستی در برگه های رای گیری که از طریق پست ارسال می شود ، و همچنین احتمال تعداد کمی برگه های رای گیری که به اشتباه ثبت یا از بین رفته اند. اگر بایدن در ایالات متحده در میدان جنگ با اختلاف زیاد ترامپ را رهبری کند ، هیچ یک از اینها بر نتیجه تأثیر نخواهد گذاشت.

مبارزات انتخاباتی ترامپ همچنین با شکایت از اینکه ناظران نظرسنجی در بررسی دقیق رأی گیری موفق نبوده اند ، دادرسی را نیز آغاز کرده است. بسیاری از این مشکلات توسط قضات برطرف شد ، بعضی از آنها ظرف چند ساعت پس از ثبت درخواست بود. باز هم ، در هیچ یک از شکایات هیچ مدرکی وجود نداشت که این امر بر نتایج انتخابات تأثیر بگذارد.

علامت دیگر در دست بررسی “استراتژی حقوقی” ترامپ این است که شرکت حقوقی “پورتر رایت موریس” و “آرتور” پرونده ای را در پنسیلوانیا منصرف کردند که تقریباً 2.65 میلیون رأی را که از طریق پست ارسال شده بود به چالش کشید ، اکثر آنها دموکرات بودند. در این گزارش آمده است: “شاكیان و پورتر رایت به توافق دو جانبه رسیده اند كه در صورت كناره گیری پورتر رایت ، از وضعیت بهتر به شاكیان كمك خواهد كرد” ، اما توضیح بیشتری در این باره ارائه نشده است.

ترامپ روز چهارشنبه در مراسم یادبود جانبازان.



ترامپ روز چهارشنبه در مراسم یادبود جانبازان. عکس: REX / Shutterstock

با این حال ، با وجود این واقعیت که او در دادگاه متحمل ضرر می شود ، رئیس جمهور همچنان تماس می گیرد و انکار می کند. وی جزئیات آنچه را که فکر می کرد می تواند پیروزی بایدن را بدست آورد ، به واشنگتن اگزمینر ارائه داد.

این متخصص گفت: “به نظر می رسید که رئیس جمهور در مقطعی از مکالمه فکر کرده و سپس به سرعت ایده از دست دادن را رد کرده است. وی گفت ، “من پسری هستم كه می فهمم: پنج روز پیش فكر كردم” شاید “، برای یك ثانیه مکث گفت:” اما اکنون من شاهد را می بینم ، و ما صدها اظهارنامه داریم “، با اشاره به شهادت در دادخواست های او.

روز جمعه ، رئیس جمهور به پیشبرد اتهامات بی اساس ادامه داد. وی در توئیتر خود نوشت: “سالها دموها تبلیغ می کردند که انتخابات ما چقدر خطرناک و تقلب است. آنها اکنون می گویند دولت ترامپ چه کار شگفت انگیزی انجام داده است و 2020 را به امن ترین انتخاب در تاریخ تبدیل کرده است. در حقیقت ، درست است ، به جز دموکراتها چه کردند. تقلب در انتخابات! “

عدم تمایل دولت ترامپ برای انجام انتقال ریاست جمهوری نگرانی های امنیت ملی را ایجاد کرده است. برخی از جمهوری خواهان خواستار بایدن برای دسترسی به جلسات جاسوسی مخفی اطلاعاتی شده اند ، اما بیشتر مقامات جمهوری خواه هنوز از پذیرفتن پیروزی معاون رئیس جمهور سابق خودداری می کنند.

کوین مک کارتی ، رهبر اقلیت جمهوری خواه در مجلس نمایندگان ، روز پنجشنبه گفت که بایدن نیازی به جلسه جاسوسی اطلاعاتی ندارد زیرا ترامپ می تواند در سال جدید به عنوان رئیس جمهور باقی بماند. وی به خبرنگاران گفت: “اکنون او رئیس جمهور نیست ، من نمی دانم او در تاریخ 20 ژانویه خواهد بود یا خیر ، اما هر كه باشد ، اطلاعاتی دریافت خواهد كرد.”

این مقاومت تلاش های بایدن را برای انتقال روان به مراسم تحلیف در ژانویه پیچیده تر می کند ، و به او اجازه نمی دهد منابع آژانس را که معمولاً به دولت ارائه می شود ، تأمین کند. باراک اوباما ، رئیس جمهور پیشین ، ضمن ترویج خاطرات جدید ، به برنامه بعدی “60 دقیقه” CBS News گفت که او نگران ادعاهای نادرست تقلب گسترده در انتخابات است.

اوباما گفت: “آنها احتمالاً انگیزه دارند – تا حدی به این دلیل که – رئیس جمهور دوست ندارد ضرر کند و هرگز ضررها را قبول نمی کند.” “من بیشتر نگران این واقعیت هستم که سایر مقامات جمهوری خواه ، که به وضوح می دانند وضعشان بهتر است ، از این طریق او را تحقیر می کنند. این گام دیگری در جهت مشروعیت بخشیدن نه تنها دولت آینده بایدن بلکه کل دموکراسی است. و این یک مسیر خطرناک است. “

ترک هایی روی دیوار جمهوری خواهان ظاهر می شود. جورج دبلیو بوش ، تنها رئیس جمهور اسبق جمهوری خواهان ، روز یکشنبه پیروزی بایدن را تأیید کرد. روز پنجشنبه ، کارل روو ، استراتژیست ارشد سابق بوش ، مقاله ای را با عنوان “این نتیجه انتخابات لغو نخواهد شد” در وال استریت ژورنال امضا کرد.

کریس سونونو ، فرماندار نیوهمپشایر ، که از انتخاب مجدد ترامپ حمایت می کرد ، به خبرنگاران گفت: جو بایدن رئیس جمهور منتخب است و من فکر می کنم مانند اکثر آمریکایی ها ، وی سوگند یاد می کند که ژانویه باشد.

طی هفته گذشته ، ترامپ شهرت کمتری نسبت به هر زمان ریاست جمهوری خود داشته است. او در روز جانبازان دیده شد ، او در مراسم در قبرستان ملی آرلینگتون حضور داشت ، اما به جز مصاحبه با واشنگتن اگزمینر و ده ها توییت و بازتوییت در جمع صحبت نکرد.

منتقدان او را به “ترک” متهم می کنند در یک لحظه حساس در هنگام شیوع ویروس کرونا ، زمانی که موارد به بالاترین حد خود می رسد. طبق گفته دانشگاه جان هاپکینز ، روز پنجشنبه ایالات متحده 153،496 مورد Covid-19 را گزارش کرد – برای اولین بار تعداد عفونت های ویروس کرونا در یک روز از 150،000 گذشت.

در همین حال ، بایدن همچنان تماس های تبریک از سراسر جهان را دریافت می کند. او روز پنجشنبه با پاپ فرانسیس گفتگو کرد. در بیانیه ای از گروه انتقالی وی آمده است كه رئیس جمهور منتخب از فرانسیس برای “نعمت و تبریکات خود تشكر می كند و قدردانی خود را”.



[ad_2]