مرور ماهیچه – جوک ، دو سر بازو و کمدی سیاه سخت فیلم های دراماتیک

[ad_1]

GErard Johnson ، نویسنده و کارگردان مجموعه فیلم های تونی “The Assassin’s Series” و فیلم هیجان انگیز فاسد “Hyena” که در لندن اتفاق می افتد ، 300 مایل به شمال سفر می کند تا درام کمدی سیاه خود را ادامه دهد. ماهیچه ها در نیوکاسل اتفاق می افتند (نه اینکه شما آن را با لهجه های کوکنی بلد باشید) ، جایی که سیمون (کاوان کلرکین) یک کار فروش خردکن و یک رابطه جدا دارد. آیا مربی شخصی سختگیرانه جدید او تری (کریگ فیربراس) می تواند او را به سمت نگاه سالم و قوی تری سوق دهد؟

محتمل نیست هر جزئیات ظالمانه ای ، از پیراهن های نامرتب سایمون گرفته تا پارکینگ های بتونی که از آنجا عبور می کند ، تأکید می کند که این وجود بی رنگ است. در ابتدا ، انتخاب عکس های سیاه و سفید غیر ضروری به نظر می رسد – تا زمانی که تری بیشتر حرکت می کند ، به اتاق آزاد سیمون می رود و از خانه برای مهمانی های جنسی بسیار تاریک استفاده می کند. در این مرحله ، کمبود لحنهای بدنی واقعی به عنوان رحمت مبارک آشکار می شود. صداهای واقع گرایانه ای که گوشت می زنند بسیار افتضاح است.

این اولین فیلم جانسون است که پسر عموی و همبازی وی پیتر فردیناند در نقش اصلی نیست ، اما دو کلمه اصلی عضله تایید می کند که آنها با دیدگاه فوق العاده تاریک او در ارتباط متقابل مردان هماهنگ شده اند. محل کار سیمون باعث می شود که دفتر گلنار گلن راس به عنوان یک مکان آرام بخش یوگا به نظر برسد ، و سالن بدن سازی او – محلی که نمایندگان با شوخی های نژادپرستانه همراه هستند – به همان اندازه کابوس است. (فردیناند مانند یک سربروس که از دروازه های جهنم محافظت می کند ، یک کامو ظاهر می شود و با بی ادبی به سیمون هنگام پذیرایی هشدار می دهد.)

شخصیت پردازی زیبا و فضای تهدیدآمیز ظریف به جایی نمی رسد زیرا به نظر می رسد طرح قبل از نتیجه گیری هالتر را به وسط می اندازد و فرو می ریزد. با این حال ، تاریک ترین شوخی عضله بسیار خوب است. که چنین تلاشهای جدی برای خودسازی می تواند خراب شود.

• عضله در سینما و سیستم عامل های دیجیتال از 4 دسامبر.

[ad_2]