“مردم ، ما یک بحران داریم.”: جو بایدن مشاوران محیط زیست را ارائه می دهد جو بایدن

[ad_1]

رئیس جمهور منتخب جو بایدن روز شنبه فرم متنوعی از مشاوران محیط زیست را برای کمک به دولت خود در مقابله با آنچه “تهدید موجودیت زمان ما ، تغییر اقلیم” خوانده اعلام کرد.

بایدن از انتخاب دب هالند به عنوان اولین وزیر امور داخلی بومیان آمریکا ، كه نسل ها بر قبایل این كشور تأثیر می گذارد ، تبلیغ كرد.

مایکل ریگان ، سخنگوی کارولینای شمالی ، قرار است اولین آفریقایی-آمریکایی باشد که آژانس حفاظت از محیط زیست را اداره می کند. از سال 2017 ، وی رئیس سرویس حفاظت محیط زیست دولت است و اقدامات خود را برای پاکسازی سموم صنعتی و کمک به فقرا و اقلیت هایی که به شدت تحت تأثیر آلودگی قرار گرفته اند ، انجام می دهد.

بایدن گفت: “در حال حاضر افراد رنگارنگ بیش از هر دفتر دیگر در دفتر ما هستند.” شش عضو کابینه پیشنهادی آفریقایی-آمریکایی هستند.

وی گفت که تعهد او به انتخاب های مختلف ، از جمله تعداد بی سابقه ای از زنان ، “در را باز می کند و شامل تمام استعدادهای ما در این کشور است.”

بایدن در گفتگو با خبرنگاران در ویلمینگتون ، دلاور ، به خبرنگاران گفت: “ما به معنای واقعی کلمه وقت تلف کردن نداریم” ، با اشاره به آتش سوزی های کنترل نشده جنگل ها که ایالات غربی را ویران کرد ، طوفان های گرمسیری “جنوب” را “سیلاب” کرد و سیلها و خشکسالی های روستا را ویران کرد.

Deb Haaland در تئاتر کوئینز روز شنبه.
Deb Haaland در تئاتر کوئینز روز شنبه. عکس: جوشوا رابرتز / گتی ایماژ

بایدن گفت: “مردم ، ما یک بحران داریم.” “همانطور که به یک پاسخ ملی واحد به Covid-19 نیاز داریم ، به یک پاسخ ملی واحد در برابر تغییرات آب و هوایی نیز نیاز داریم. ما باید همانطور که در موارد اضطراری در کشور انجام می دهیم ، نیاز فوری را برآورده کنیم. “

رویکرد بایدن تغییر از رویکرد دونالد ترامپ است که همزمان با لغو اقدامات دولت با هدف حفاظت از محیط زیست ، تلاش وی برای افزایش تولید نفت و گاز مشخص شد. دولت ترامپ در تلاش است تا حد امکان ابتکار عمل را قبل از به قدرت رسیدن بایدن آغاز کند.

بنابراین ، بایدن ، که گفت که خواهان ورود مجدد آمریکا به توافق نامه آب و هوایی پاریس است که ترامپ از آن امتناع ورزید ، سعی خواهد کرد تا آنجا که ممکن است کارهای ترامپ را لغو یا مسدود کند. همچنین بر یافتن طبقه فقیر ، طبقه کارگر و جوامع اقلیت که بیشتر تحت تأثیر آلودگی سوخت های فسیلی و تغییرات آب و هوایی قرار دارند ، تأکید خواهد شد.

بایدن تیم خود را “درخشان ، ماهر ، اثبات شده و مخرب” خواند.

جنیفر گرانهلم ، فرماندار سابق میشیگان ، قرار است برای دو دوره وزیر انرژی شود. نامزد بایدن برای ریاست شورای کیفیت محیط زیست ، برندا مالوری است. CEQ نظارت بر بررسی های زیست محیطی تقریباً در تمام پروژه های مهم زیرساختی را انجام می دهد و به رئیس جمهور در مورد موضوعات مهم زیست محیطی مشاوره می دهد. در صورت تأیید ، مالوری اولین آفریقایی-آمریکایی خواهد بود که از زمان ایجاد بیش از 50 سال پیش این پست را عهده دار شده است.

دو عضو تیم نیازی به تأیید سنا ندارند. اینها جینا مک کارتی به عنوان مشاور ملی اقلیم و علی زیدی ، معاون وی هستند. مک کارتی از سال 2013 تا 2017 و در دوره دوم باراک اوباما مدیر EPA بود.

بایدن قول داده است که مقابله با بحران آب و هوا را یکی از ارکان دولت خود قرار دهد. اما با اکثریت اندک در مجلس نمایندگان و کنترل سنا ، او نمی تواند تصمیم بگیرد که ممکن است او و تیمش مجبور شوند کنگره را کنار بگذارند و در عوض برای ایجاد تغییرات گسترده به قوانین نظارتی اعتماد کنند.

آسوشیتدپرس و رویترز در تهیه این گزارش سهیم بوده اند

[ad_2]