مربی سابق المپیک کره جنوبی به دلیل ورزشکاری که به تماس های جنسی حمله کرده است 10 سال در زندان است کره جنوبی

مربی سابق ملی اسکیت سرعت در کره جنوبی به اتهام کسب خشونت آمیز شیم سوخی دارنده مدال طلای المپیک المپیک به بیش از ده سال زندان محکوم شد.

به گزارش خبرگزاری یونهاپ ، دادگاه منطقه سوون روز پنجشنبه گفت: “متهم مرتکب خشونت جنسی خشونت آمیز شد و بارها و بارها از عدم توانایی قربانی در اعتراض به مربی اسکیت سرعت استفاده کرد.”

چو جائه بیم سپس به جرم “بسیار محکومیت” علیه یک خردسال به 10.5 سال زندان محکوم شد.

شیم در ژانویه 2019 شکایتی را علیه چو ثبت کرد و او را متهم کرد که سالها در نوجوانی از او سو استفاده جنسی کرده است. او اکنون 23 ساله است ، شیم به نام وی چهار مدال المپیک دارد ، از جمله طلا در این مسابقه هم در سوچی 2014 و هم در یخ های خانگی در جریان بازی های پیونگ چانگ چهار سال بعد.

ادعاهای وی مبنی بر سو coach استفاده جنسی از مربی اش در 17 سالگی موج مهیبی را در سراسر کره جنوبی به وجود آورده است.

اسکیت با کسب 10 مقام برتر در بازیهای المپیک تابستانی و زمستانی ، ورزش ورزشی منطقه ای را به ارمغان آورده است.

اما در یک جامعه رقابتی که مربیان در حرفه ورزشکاران نقش بزرگی دارند ، این ورزش مدتهاست که مورد سو rich استفاده جسمی و کلامی قرار گرفته است.

چو در ژانویه 2019 به اتهام جداگانه ای برای خشونت فیزیکی علیه شیم به 18 ماه زندان محکوم شد و او اکنون باید 12 سال زندان را تحمل کند.

کره جنوبی کشوری کاملا مردسالار است ، جایی که قربانیان جنایات جنسی اغلب با رسوایی عمومی روبرو می شوند و متجاوزان به عنف می توانند احکام نسبتاً ملایمی دریافت کنند.