مراکز آموزش در فضای باز از خطر تعطیلی به دلیل Covid هشدار می دهند | جوانان

[ad_1]

از قایق رانی و غارنوردی گرفته تا کوهنوردی و پرتاب تبر ، ماجراهای خارج از منزل به دلیل قوانین مربوط به ویروس کرونا از خاطرات کودکی یک نسل کامل اخراج می شوند.

مراکز باز که برای جوانان شهرها ، از جمله کسانی که ممکن است نیازمند یا معلول باشند ، آموزش محیط زیست را ارائه می دهند ، هشدار می دهند که آنها به دلیل عدم حمایت دولت در معرض خطر سقوط هستند.

مراکز مسکونی در فضای باز – بسیاری از آنها خیریه ، غیرانتفاعی یا مشاغل کوچک خانوادگی – از ماه مارس بسته شده اند و مطابق توصیه وزارت آموزش و پرورش تا آوریل 2021 بازگشایی نخواهند شد. از 15000 معلم و مدرس شاغل در این بخش ، حدود 6000 شغل خود را از دست داده و چندین مركز به طور دائمی تعطیل شده اند.

این مراکز به دلیل “مجاز بودن در سفرهای روزانه” به عنوان “باز” ​​طبقه بندی می شوند – و بنابراین مراکز انگلیسی و ولزی نمی توانند از حمایت مالی در دسترس مشاغل مانند کلوپ های شبانه که به دلیل همه گیری تعطیل هستند ، برخوردار شوند. اسکاتلند ، جایی که سفرهای آموزشی در فضای باز بخشی از برنامه درسی است ، 2 میلیون پوند به مراکز نجات اختصاص داده است.

شرکت Mill on the Brue در سامرست از کاهش 98 درصدی درآمد در سال جاری خبر داد و خانه را برای زنده ماندن فروخت. مرکز تحقیقات میدانی آیلمرتون در نورفولک خاطر نشان می کند که گردش مالی سالانه آن از 1 میلیون به 1000 پوند کاهش یافته است. موسسه خیریه Bendrigg Trust در کامبریا که ماجراهای وحشیانه ای را برای جوانان با نیازهای ویژه فراهم می کند ، قرار است یک سیاهچاله مالی 100000 پوندی را برطرف کند. برخی از مراکز ، مانند هولت هال ، که متعلق به شورای شهرستان نورفولک است ، از قبل برای همیشه بسته شده اند.

مربیانی که در فضای باز کار می کنند ، شوراها را متهم می کنند که از Covid بهانه ای برای فروش در فضای باز استفاده کرده اند ، که بسیاری از آنها دارای ویژگی های بالقوه سودآور هستند. آنها هشدار می دهند که جوانترین آسیب پذیرانی که بیشترین آسیب را از بحران ویروس کرونا دیده اند ، قسمت تحول آمیز تحصیلات خود را از دست می دهند.

“برای برخی از کودکان این تنها فرصت این است که از منطقه محل زندگی خود خارج شده و مناظر وحشی انگلستان را تجربه کنند و با طبیعت در تماس باشند. آنها برای تنها بار در زندگی خود سوار قایق می شوند یا از کوه بالا می روند یا از یک ساحل بازدید می کنند. “

وی گفت: “ما كودكانی داریم كه قبلاً هرگز گوسفند ندیده اند و هرگز روی زمین ناهموار راه نرفته اند ، فقط بتن و آسفالت بوده اند. برای این بچه ها ، این بسیار بزرگ است ، اما برای هر کودک مهم است و برای هر کودک مهم است. “

به گفته مارک هولرید ، رئیس عملیات در آیلمرتون ، مراکز کوچک ، مانند تنها مرکز وی ، توسط دو مدرسه اشغال شده است. “حباب ها” در خوابگاه های جداگانه می خوابند و می توان آنها را جداگانه خورد ، با مربیانی که در فضای باز از دور آموزش می دهند.

وی گفت: “ما واقعاً در تلاش هستیم تا دریابیم كه چرا بارها ، بارها و كافه ها در جاهایی كه غریبه ها جمع می شوند و آموزش در فضای باز بسیار خطرناك است ، عمل می كنند.” “ما در مورد بچه هایی صحبت می کنیم که یک سال در خانه نیستند ، ما در مورد سلامت روان ، سلامت جسمی و محیط زیست صحبت می کنیم – همه آنها در حال حاضر بسیار مهم هستند. این صنعت خوبی است. فقط عجیب به نظر می رسد اولویت های ما به عنوان یک جامعه کجاست؟ “

نیک لیلی ، مدیر بندریگ ، که معمولاً هر ساله برای 4000 جوان با معلولیت ذهنی و جسمی فعال است ، گفت که دولت ظاهراً آموزش در فضای باز را “لذت بخش” می داند نه تجربه زندگی برای محرومان. نسل محروم. وی گفت: “این یک تعطیلات نیست ، بلکه دوره ای برای رفاه است که بسیار مهم است.” “این بخشی از جامعه است که فراموش شده و وحشتناک بوده است.”

گرت دیویس از آرتا ، یک مرکز غیرانتفاعی در فضای باز نزدیک کارنارفون در شمال ولز که کمپین #saveoutdooredored را راه اندازی کرد ، گفت: “دانشجویان شهدای ساکت هستند – آنها هیچ صدایی ندارند. هیچ کس به آنها فکر نمی کند. ناراحت کننده است که ما این کار را نمی کنیم در صورت نیاز به کمک اضافی ، می توانیم این دانشجویان را فراهم کنیم. “

تیم فارون ، رئیس گروه پارلمانی همه جانبه آموزش در فضای باز ، گفت که دولت باید اسکاتلند را الگوی خود قرار دهد و از مراکز انگلیس و ولز پشتیبانی مالی کند ، اما همچنین اجازه مسکن نیز می دهد.

وی گفت: “مراكز آموزش در فضای باز به اندازه مدارس ایمن هستند.” “این یک بخش آموزشی بسیار مهم است که خطر مرگ دارد. ما می توانستیم نیمی از بخش را یک شبه ببینیم و دیگر بر نمی گردد.

“این فقط نجات این مراکز نیست ، بلکه استقرار آنها نیز هست. یک دسته کامل از جوانان هستند که با مشکلات بهداشت روانی و تحصیل عقب می روند و از تحصیل عقب می مانند. این زمانی است که مراکز آموزش در فضای باز می توانند توانایی افراد در یادگیری را توسعه دهند ، کار تیمی ، اعتماد به نفس و انعطاف پذیری آنها را افزایش دهند و تمام مزایای روحی و جسمی حضور در فضای باز را به آنها بدهند. “

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان كرد: “از آغاز دوره آموزش ، مدارس توانسته اند سفرهای غیر مسكونی را انجام دهند.

“ما مزایای بسیار زیاد بازدید از مدرسه شبانه را برای کودکان تشخیص می دهیم و توصیه های خود را در ماه فوریه بر اساس آخرین داده های علمی بررسی خواهیم کرد.”

مراکز باز می گویند حتی اگر دولت اعلام کند ممکن است در روز عید پاک کار خود را آغاز کند ، برای رزروهای تابستانی خیلی دیر است زیرا مدارس برای برنامه ریزی سفرهای مسکونی به ماه ها زمان نیاز دارند.

[ad_2]