مراسم تحلیف بایدن: ترامپ کاخ سفید را برای مراسم به مقصد فلوریدا ترک می کند – به روزرسانی های مستقیم | اخبار ایالات متحده

اندرو روالال به آسوشیتدپرس گفت: خیابانهای معمول و آرام در اطراف ساختمانهای پایتخت ایالات متحده اخیراً بیشتر شبیه به میدان های جنگ است ، که کسانی را که در آنجا زندگی می کنند و کار می کنند قرار می دهد و احساس پیش بینی را تیز می کند.

بیش از اکثر مردم ، این آمریکایی ها در س questionsالاتی مبنی بر اینکه آیا تغییر رهبری در کاخ سفید تنش ها را کاهش می دهد ، مقام اول را خواهند گرفت. آنها آنچه را که فصل بعدی از ویترین مغازه ها و ایوان ها و خروجی از خانه های خود به ارمغان می آورد ، مشاهده خواهند کرد.

برخی انتظار دارند جو بایدن اگر روز چهارشنبه توسط رئیس جمهور تحلیف شود ، لحن وحدت بخشی به خود بگیرد ، اما می گویند تنها برای رسیدن به وحدت کافی نیست. نکته اصلی نحوه برخورد افراد خواهد بود.

اولین مکان جاناتان جونز در آنچه بعد اتفاق می افتد رستوران وی است که با علائم و هنرهای Black Lives Matter در نزدیکی پایتخت ایالت اورگن آراسته شده است. آشپزخانه و کوکتل های Epilogue توسط Suprematism سفید محکوم شد. یک روز پلیس وقتی جونز و دوستانش در انتظار پسران مغرور نئو فاشیست بودند ، حضور پیدا کردند. در ابتدا ، پلیس با گروه جونز روبرو شد طوری که گویی این یک تهدید است.

جونز گفت: “آن روز شخصی با من نبود که فکر نکند می تواند بمیرد.” “و بدترین چیز این بود که نمی دانم از پلیس یا از پسران مغرور خواهد آمد.”

آشپزخانه Epilogue & amp؛  صاحب کوکتل ، جاناتان جونز ، در حالی که به افتخار روز مارتین لوتر کینگ روز دوشنبه در سالم ، اورگان ، یک وعده غذایی رایگان سرو می کند با یک مشتری صحبت می کند.

جاناتان جونز صاحب آشپزخانه و کوکتل های Epilogue در حالی که به افتخار روز مارتین لوتر کینگ روز دوشنبه در سالم ، اورگن یک وعده غذایی رایگان ارائه می دهد ، با یک مشتری صحبت می کند. عکس: نوح برگر / AP

جونز قصد دارد آدرس افتتاحیه بایدن را بشنود.
جونز گفت: “من امیدوارم که او خواهان اتحاد با نئوفاشیست ها نباشد زیرا با افرادی که می خواهند من را مرده ببینند وحدت وجود ندارد.”

در ایالت واشنگتن ، مجاور كاپیتول در المپیا ، خانه های قرن میانه و 100 سال زندگی می كنند. یک زن به AP گفت: “این یک مکان بسیار جذاب ، ساکت و دلپذیر برای راه رفتن سگ و معاشرت با همسایگان در ایوان است.”

اما در هفته های اخیر ، اعتراضات مکرر با درگیری افراد با لباس تاکتیکی و مسلح به سلاح ، فضای ترس را ایجاد کرده است. مردم با صدای مگافون فریاد می کشند ، کامیون های بلند از خیابان های باریک عبور می کنند ، ساکنان را صدا می زنند یا مورد آزار و اذیت قرار می دهند ، بالگردهای رسانه ای و هواپیماهای پلیس بالای سر خود پرواز می کنند.

“هیچ عقب نشینی وجود ندارد ، زیرا این خانه شما است ، شما در آنجا زندگی می کنید. این کمی فشار آور و طاقت فرسا بود. ”این زن گفت که چنان از امنیت خود و خانواده اش می ترسد که فقط با این شرط که نشناخته شود با روزنامه نگار صحبت کرد.

وی گفت كه خوش بین است كه بایدن و معاون انتخاب شده كاملا هریس می توانند کارهای زیادی انجام دهند. وی گفت: “اما من مطمئن نیستم که این تقسیم بندی واقعی که همه ما دیده ایم را تغییر دهد.”

“مردم چنان آشکار و آشکار رفتار می کنند که من نمی دانم چگونه می توانیم به عنوان یک کشور پیش برویم که دوباره بتوانیم یکدیگر را پیدا کنیم.”

موریس پرایس جونیور ، سمت چپ ، مجری کلیسای باپتیست اول دنور ، وزیر برایان هندرسون در کلیسای روبروی پایتخت ایالت.

موریس پرایس جونیور ، سمت چپ ، مجری کلیسای باپتیست اول دنور ، وزیر برایان هندرسون در کلیسای روبروی پایتخت ایالت. عکس: David Zalubowski / AP

برایان هندرسون ، وزیر كلیسای اول باپتیست دنور ، واقع در آن سوی خیابان منتهی به كالودوری كاپیتول ، آنقدر به آشوب سال 2020 نزدیك بود كه ضربه ای به فلفل زانوی چپ خود وارد كرد. هندرسون در حال پخش آب از پله های جلوی کلیسای آجری کوچک خود بود در حالی که هزاران نفر در شورش های قتل جورج فلوید با پلیس درگیر شدند.

بسیاری از مشاغل مجاور و ساختمانهای دولتی با پیش بینی خشونت احتمالی تخته هایی با پنجره و در را کوبیدند ، اما کلیسا این کار را انجام نداد تا از معرفی نادرست استفاده کند.

هندرسون گفت: “ما نمی توانیم اجازه دهیم ترس مانع انجام آنچه كه باید انجام دهیم شود.” هندرسون گفت که او مراسم تحلیف را تماشا می کند ، “یک نفس عمیق بکشید و بروید ، … احمق! ما این کار را کردیم چهار سال طولانی “